Již jsem to tady psal několikrát proč neodvoláme neschopného Rakušana a policejního prezidenta Vondruška? Proč platíme na Krajských ředitelstvích lidi kteří jsou již dávno v důchodě?Tito berou plat výsluní a ještě důchod, co tam dělají?Nic serfují po internetu hrabou se v papírech (v dávno odloženého případech)které nikdo nikdy nevyřešil pěkně v teplé kanceláři s hodností brigádní generál v.v..Že nejsou peníze pro současné policisty ale samozřejmě že peníze jsou a je jich dost ale nejdříve musíme propustit lidi kteří už mají odslouženo a posléze takto ušetřené peníze přerozdělit Rakušan jen lže a slibuje.Stanjura financím absolutně nerozumí to vidí i člověkem ekonomického vzdělání.
Já bych řekl že se nám Brusel snaží vnutit co nechceme a většina lidí na to ani nemá ale Uršula si bude vozit zadek pořád v Bentley s V12 tlachat hlouposti za 800 tisíc euro měsíčně.Když už hlupáci a eurohujeři vyhrožují pokutou automobilkám což tak přestat posílat finance s HDP na jejich platy to by bylo myslím férové a nenalhávejme si že by to bez Únie nešlo ale šlo když se Orbán postavil a Slovensko pojďme táhnout za jeden provaz jako oni.Potom si myslím že když vypadneme jako to udělali Britové byl by klid pro všechny
Pomozte občanům zbavit se této vlády a druhá se postará aby se zase volně dýchal všem.
Finance pro mladé policajty nejsou jen díky úsporném balíčku ale také díky policistům kteří jsou již dávno v důchodě ale přesto blokují místa a plat mladým.Vím to protože na Policejním ředitelství v Olomouci je těchto policajtů v důchodu jak much
Jasně a lidi budou opravovat 15 let stará auta, budou měnit DPF filtry, vstřiky, egr ventily a další věci aby každý zjistil, že když to dá všechno dohromady tak vyplázne 50 tisíc !!!! Proč myslíte že ten hon na emeise je ? Všichni vědí že tyhle staré auta a je jedno jestli benzínové nebo naftové vesměs po těch letech neprocházej a majitelé do toho nebudou chtít prachy dát, proto je to krásná ukázka toho, jak se starých aut zbavit ! Kdo bude sázet do 20ti letého auta takové peníze ? To je prostě nesmysl ! Sám řeším ten samý problém na Scoutu 2007, TDi......bohužel je s filtrem který je na hraně ! Příští rok je poslední sezona na jeho provoz a pak jde do šmelcu, protože je to staré a peníze do toho dát nebude chtít. Koupí se benzínová Fábie maximálně 4 roky stará a hotovo ! Ten stát Vás donutí se těch aut zbavit, je to jen otázkou času !
Tento stát mně nikdy nedopustil podrobit se jeho zvůly. Já jsem koupil auto v Německu než jsem dostal firemní.Mám Octavia 1.6 i combi.Není zhnilá, a jediný problém který má že se rozsvítí kontrolka motoru pokaždé když je v nádrží špatné palivo. Ale co je v Česku dobré, mimo lidí, nic.Mně nevadí že do toho musím dát peníze ten egr nestojí zase takový ranec 2 750 -,-to zase není tak moc.Koupil jsem taky katalyzátor a vlněnec.Motor a převodovka je původní.Starám se o tohle auto poctivě.Jsem už starej a už nikam nespěchám a můžu odpřisáhnout že na to jak je ovečka stará jede hóódně rychle jen po takovém nápadu to rozpálit bývá v nádrží skoro sucho.Tento stát pro lidi nikdy nic pořádného neudělal a nikdy neudělá a to co předvádí teď je jen vnutit Vám něco co nefunguje a hrozně se podívají že to nechcete a koupíte si raději fábiu v benzínu
Asi budu svůj euro 4 nafťák bez filtru co při prudkém sešlápnutí kouří jako kdyby jezdil na drcené pneumatiky udržovat při životě co nejdéle.
... Tím, že filtr nikdy neměl a při STK se provádí "proplachy", tak vždy první vykucká dehtovou briketu a pak věřte nebo ne, projde poctivým měřením...
... Inu v té době filtry ještě nebyly.
Já bych to neřešil v letech kdy bylo vyrobeno splňovalo emisní limity má technickou?Má pokud tehdy nebyli filtry je to v technickém průkazu? Tak to neřešte auta rok stará nepřijdou emisemi
A co se takhle podívat na používané pohonné hmoty. Do nafty a benzínu cpou bioslozky a ty mají nižší hořivost a ucpavaji dpf a i jiné části motoru. Je jasné že starší motory na to nebyly konstruovány a tak se rychleji zanàší a tak nemohou plnit emisní normy. Vždyť už na jejich normy z EU se nedostane ani rok používané vozidlo s em. tř. Euro 6. Ten humus co dáváme do aut u benzinek je cesta do pekla. Tankoval jsem v Německu, Itálii i v Rakousku a moje autíčko si ani trochu nefouklo z výfuku a jak jsem natankoval u nás ta najednou při akceleraci čudí černý kouř. Musím dávat hodně aditiva aby to nebylo tak výrazné. Taktéž regenerace dpf do Itálie a zpět proběhla až po 1700 kilometrech a u nás okolo 500 - 700 kilometrech. Špatné hodnoty em. měření nemusí vždy být chyba motoru, ale i špatného paliva, které ten motor zničí. A za ten phm odpad platíme né jen dvakrát. Stačí si někdy prohlédnout palivových filtr po 15000 kilometrech.
Ano to máta pravdu svítilo mi grilované kuře dal jsem to na VAG a chyba hlásila špatné palivo.Je to jen záminka všechno zničit lidi pokutovat vše jim vzít
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Kdyby jste Bruselu nalezli do zádele respektovali zákazníka a nechtěli na tom vytřískat balík nemuseli by jste teď zavírat továrny a vyhazovat zaměstnance.V Česku vždy platilo když chceš žrát nesmíš mlaskat a v byznyse s auty by to mnělo platit dvakrát. Jaký má smysl postavit auto které má v papírech dojezd 500 km z velkou bídou ujede polovinu v zimě čtvrtinu stojí 2.000000 a pro člověka který ujede týdně 2 000 km absolutně auto k ničemu vyhozené peníze oknem.Dobře vám tak