Po revoluci nám Klaus říkal ,že za sedm let bude líp - to mne bylo 29 let.uplynulo 35 let a nestačím se divit.pak si říkám dožila jsem se důchodu,zdraví docela slouží,bydlím ve svým ,dluhy nemám,šetřila jsem na stáří .horší to má dnešní mladá generace-tezko dostupné bydlení drahé bydlení a do důchodu v 67 letech.
Tak já nevím, z toho vašeho výčtu, na co si vlastně stěžujete. Já myslím, že dnešní generace si zase poradí, tak jako všichni před nimi. A nevypadá, že by se měla zrovna špatně.
Proč musí učitel u tabule pořád blábolit o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online zdroje z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se žáci často tak málo naučí a i to málo rychle zapomenou. Pokud má žák k dispozici psaný obsah výkladu, tak má větší šanci na osvojení látky než při pouhém pasivním poslechu téhož obsahu. Důkazem je, že básně se učíme z knih ne poslechem. Školy zakazují mobily, protože se bojí silné konkurence, zejména AI chatbotů. Brzy by se totiž ukázalo, že velká většina učitelů je ve škole v podstatě nadbytečná. Je to zjevný příklad pokrytectví. Soustředění se na fakta není otázka mobilu, ale atraktivity a zásadnosti vyučované látky.
Melete blbosti. Mé argumenty vám jistě rád poví chatbot. Nemusím se zde namáhat, jako ve škole před žáky.
Ovšem řádnou katastrofu kvůli neinformovaní vlastních občanů ani okolních států z toho vytvořili až v Moskvě.
To, že ta katastrofa vůbec vznikla, prokazatelně zavinil energetický dispečink v Kyjevě neustálým odkládáním povolení odstávky 4. bloku. Dále šlo o provedení zkoušky na 4. bloku nezkušenou obsluhou po vystřídání směny, nekompetentnost vedení elektrárny při řešení krize, nevycvičenost místních hasičů na jadernou havárii. Těch okolností bylo mnohem více.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jirko, výsluhy jsou všude v Evropě. Nikdo je nikdy nezruší.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Zdeno, neznamená, že když je nějaká blbost všude v dnešní pomatené Evropě, že musí nutně být i u nás.