Co já vím, tak Benátky severu se říkalo o Drážďanech. Takže jen 9/10
K otazce Benatky SEVERU ... !
Drazdany vubec, kdyz lezi 115km od Prahy a vodni kanaly tam nejsou. Jak Vas to napadlo ?
Nas na gymplu v 90s ucili v zemepisu ze benatky severu jsou Stockholm (mesto jsem loni navstivil).
A Bruggy nejsou prece severni Evropa, i kdyz, jak sem se docetl, se jim tak prezdiva.
Ja oznacil Kodan, coz logicky by mohlo byt...chyba.
Mě se nejvíc líbilo ta část nedávali se pokuty ale napomenutí za 300. Já nevím jak v devadesátkách. První řidičák jsem měl na traktor v roce 2000. První pokutu jsem dostal v traktoře protože jsem drapnul špatný doklad od vlečky bylo to někdy v roce 2003 zhruba a bylo to za rovné kilečko. Můj bratranec si půjčil mojeho pincka samozřejmě vjel na hlavní bez přilby, bez technické, bez řidičáku. Zastavila ho dopravní policie v civilním autě, tehdy měli sieru vínovou, a stálo to 200. Takže ty jeho napomenutí za 300 v devadesátkách já vnímám jako drakonické tresty po roce 200
Jezis co to melete ? 😄
Pokud to tu uz zaznelo, tak se omlouvam za duplicitu. Muze nas mj. mrzet to, ze si nedokazeme vzit priklad z Nemecka, kde autoprovoz a obecne vse okolo funguje podstatne dele a jednotneji. Konkretne mam namysli to, ze u nich funguji stale okresni SPZ s jasnym vzhledem reflektujici skutecne bydliste vlastnika/provozovatele, stejne tak maji stale maly i velky TP. Je na tom neco spatne ?
Vyhozené peníze .nic více.stejne jak ty motorky .Mega ulet...Motorka má řešit psychopaty na D1 .lepiče.vyblikavače .agresivni jízdu .naše speciality .a ne ztahovat kamiony na sjezd a tam je pr..t je jeli týden zpět o dvě minuty déle .Nechtějte vědět jaká je prestiž naší policie u zahraničních řidičů ..pokud ovládáte nějaký jazyk třeba Polský .zkuste kanál 19.28 na CB.nebo ruský .kanál 3 .Před Brnem. Je zakáz pro kamiony od Slavkova .jeden Polák za druhým jeda levým až po kříž na Bratislavu a směje se nám Čechům jak tam hezky skačeme 70 minut poctivě .V klidu.
Prokrista, napište to aspoň nějak srozumitelně, většina příspěvkú se zde nedá ani číst/pochopit.
A nenapadlo vás, že u podobného stroje se tak trochu šetří hmotnost, aby byly naopak pevnější ty prvky, které jsou z hlediska bezpečnosti exponovanější?
To přece vůbec není o hmotnosti...stačí přece aby bylo sklo 2vrstvý s folií uprostřed...a ne jednovrstvy tlusty jak tohle na Cessne.
V letadlech nedelam a chapu ze podle nejakych studií pravdepodobnosti se ta skla delaji jak delaji.
To sklo je očividně tlustý, ale neni dvouvrstvý a tvrzený jako u aut.
200km/h je vysoká rychlost vztaženo na jízdu autem, ale že by orel propadl takto čelním sklem auta právě díky tomu tvrzení/folii co je mezi vrstvama skla, to je podle mě nepravděpodobny.
To jen pro zamyšlení výrobců skel na ultraletadylka...třeba to tvrzení některá mají, nevím...
Co myslíte Vy ?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
V kontextu té události je to sice detail, ale Köln am Rhein neni severonemecke mesto !