Toto se stane u klasické olověné autobaterie v případě poruchy regulátoru napětí v alternátoru,napětí vyskočí od 17V do 20V a nastane těžké přebíjení baterie,která se deformuje a exploduje!!!!!!!!!!!!!!!!!
Plně s Vámi souhlasím . S akumulátory pracuji více než 50.lel .Pokud byla autobaterie silně přebíjena , dojde velkému uniku vodíku a pak stačí malá jiskra a malér je na světě!!!
Takze nebiju na 100% a v mrazech to ma o 1/3 mensi dojez, ale hlavne jsem vyhodil do kominu 1/3 nakladu na dobiti... To druhy si nikdo neuvedomuje!
Když jsem byl na vojně , byl jsem zařazen jako zdrojař olověných autobaterií . Hned na počátku kurzu nám bylo řečeno , že každá batérie ztrácí při mínus 20°C 50 % své kapacity. Proto při mrazech je startování složitější. Akumulátorům se věnuji již 50 let.
Pane Cato,
než něco napíšete, tak si to ověřte. Nic nemají zmrazené-teprve se podává návrh. Klidně se proces schvalování může vléct měsíce a po tu dobu mají platy NAVÝŠENÉ.
Musíte psát jen ověřené věci a ne vaše zaslepené přání. Jana.
Přeci by jste nechtěli aby tak " těžkou a zodpovědnou práci vykonávali za nějakou almužnu". To tam nemuseli chodit.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Čechům to nevadí, jako jim nevadilo sčítání koalice ve volbách. Prostě si to uvědomují až je po všem a pak reptají a nadávají.
1 odpověď