Zruší pobočky, přesunou zaměstnance. Takže peníze se neuspoří, jen lidi budou jezdit kdoví jak daleko, čekat ještě déle ve frontách a projedou víc peněz. No nekup to!
Peníze na výplaty jsou jenom jedna část nákladů. Zrušením se uspoří také mimo jiné především náklady na provoz a údržbu budov (místností).
Bohužel, to byl do jisté míry nepromyšlený krok, který neměl nastat.
A proč? Aby byl prezident nohsledem vládnoucí garnitury?
Prezident je jedním za tří subjektů, kteří rozhodují o tom, zda zákon bude platit či ne.
Prezident volený parlamentem potom nemá smysl. Je totiž degradován na úroveň dobře placeného pokladače věnců.
Jinak jak je napsáno ve článku, zatezervovana místa nejsou, ať už kvůli laxnosti anebo kvůli spěchu řádně označena, tak je to taky problém .
A navíc, právě místenka zdarma vede k tomu, že často je místo zabookovane ale reálně na něm nikdo nesedí, protože buďto jede člověk jiným vlakem anebo si zkrátka sedne jinde
Z tohoto důvodu by i ČD měli mít v případě rezervaci i jízdenku samotnou vázanou na konkrétní vlakový spoj
Sedadlo musí cestující s místenkou obsadit do 10 minut po odjezdu vlaku z nástupní stanice. Jinak ztratí nárok na místo.
Měli myslet na zadní kolečka, tzn. šetřit v dobách hojnosti. Místo toho žili v luxusu a neplatili si sociální pojištění. Je to jako v pohádce, kde mravečci celé léto pilně pracovali a cvček si jenom na housličky hrál.
Tak ať ti ubrečení slavní prodají své luxusní domy, auta, koupí si garsonku a Fabii.
Vedle jak ta jedle. Za úbytek mohou pojišťovny. Návrh lékařem sepsán a odeslán. Následně pojišťovna (ZPMV) požadovala vyjádření a vyšetření od specialistů na stav po nemoci před 10 lety. Tato nemoc však však s tou současnou neměla vůbec nic společného. Než obíhání doktorů a získávání požadovaných posudků, to raději nic.
Ta třetina jsou přívrženci pravičáckých stran, kteří nepřišli k volbám. Tím umožnili vítězství ANO. Pisálek tohoto článku musí nejdříve přesvědčit voliče pravice, aby přišli k volbám. Politika AntiBabiš jim hlasy nezajistí. Lidi totiž, na rozdíl od pseudonovinářů a fialových politiků, nejsou ve většině případů blbí.
Normální je, když se má něco takovéhleho stáhnout z provozu. Tak to v čas přestat prodávat a konkrétně pneu nechat lidi co je mají použitelné dojet. Ne tohle Bruselnáckovské vyhazování funkčních věcí je určitě ekologické. Je to to samé jako z kotlema Bruselský soudruhu.
Ono to již platí od roku 2018. Letos skončilo přechodné období. A platí to pouze v Německu a na Slovensku. EÚ nic nenařizovala.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Plzeňský právník. Pracuje či žije v Plzni nebo vystudoval plzeňská práva?