Ano,hygiena prodeje je správná,ale.... Vezměme si např.obycejne rohlíky. Prodejcům v supermarketech je jedno,jestli je rohlík křupavý a čerstvý,prodavač přijde,zjistí že je v boxu málo pečiva a klidně smíchá ranní pečivo s dovezeným pečivem později... A pak jsou z toho gumaci....
Kvalita pečiva za komančů byla mnohem lepší,to mi nikdo nevymluvi...dnes se snaží výrobci co nejvíce ušetřit a sice ne vždy,je to na úkor kvality. I já si raději s se sackem na ruce vyzkouším,zda je pečivo čerstvé a kvalitní,než kupovat gumu. Ono dat tři kačky za rohlík jsou také peníze a mám právo za to dostat odpovídající kvalitu. Pokud vím,tak jediný řetězec si peče pečivo od mouky,ostatní jsou je rozpekarny s dopekarny. A také podle toho kvalita vypadá....dobrou chuť všem 🙋😋
Prach bídný výkon. Žádný český klub se nemůže srovnávat s kvalitou týmů že západní Evropy. Je to nejen o kvalitě hráčů,ale především o penězích. Rozpočty velkoklubů jsou několikráte násobně větší než všech ligových klubů v Čechách. Pokud se u nás vyskytne nadprůměrný hráč,odchází za lepšími penezy do klubů v Itálii,Španělsku,Německu či Anglii. A není to jen v tomto sportu...
Jak by asi mohli prodávat stejné zboží za stejné peníze? Povězte mi.
Moje manželka nakupuje oblečení na shein-u,zboží má potřebnou kvalitu a velmi příznivé ceny. Byl jsem svědkem toho,když mi ukázala šaty,které prodával nejmenovaný kamenný obchod,zcela stejné,avšak cena byla 4x vyšší...tak mi tedy řekněte,,kde je ,zakopaný pes". Řekl bych,že je to v marzich obchodníků. Naopak,jsem rád,že Čína konkuruje evropskému trhu,přesto,že s jejich komun.systemem nesouhlasím.
Proč bych měl cpat své těžce vydělané peníze někomu,kdo si přičítá marži ve stovkách procent?
Ať se obchodníci v EU chytí za nos...jak se rika-hamty,hamty,ať mám více nežli tamti.
Vyzývám všechny zákazníky,aby takovéto předražené zboží nekupovali vůbec teď,ale ani po jejich ,,rádoby" slevě za oněch 30 dní,kdy ji dají ,,jakoby v akci" za polovinu. Protože to je jen chamtivost všech těchto prodejců a jedna se o nepřiměřenou marži. Když budu mít chuť na pěknou kolekci,raději pojedu do Německa,
kde se mi to i z cestou finančně vyplatí a jistě i lidem kteří bydlí nedaleko polských hranic.
Řekl bych,že ty jejich ceny hraničí až z drzostí,
měl by se na ně podívat stát prostřednictvím kompetentních úřadů .
Vyzyvam- N E K U P U J T E !!!!
Nepatří k povinnostem řidiče přizpůsobit rychlost stavu vozovky? Tím neříkám, že by jezedáci neměli dostat flastr, ale primární odpovědnost jde za řidičem. Pokud tam byla značka tak tuplem.
Jo?A nezdá se vám,že když tam dají značku,že je to čistě alibismus zemědělců? Dáme tam značku,ať se řidiči po...rou.... Jistě by to neuklidili ani další den,čekali by na déšť,který by to udělal zdarma za ně. Vinu dávám z 90procent zemědělcům,řidiči ten zbytek,aby se naplnila regule vyhlášky.... Napálil bych zemedel.spol.pokutu v plné výši včetně škody,která vznikla na autobuse.
Už takhle je velká buzerace řidičů,tak proč ještě nepritvrdit... Čím více bude EU a státy v Evropě takto buzerovat,tím méně bude řidičů.... Ne každý člověk má tu náturu,že polovinu výplaty nedobrovolně odevzdá státu. A stát,to je bezedná černá díra,která je stále hladová a potřebuje se krmit. Tak vzhůru státe do dalšího okrádání občanů a firem!🚛🙋
No,když čtu ty názory na tento obchod,tak si myslím,že je to volba každého člověka a jeho finan.mozností.
Moje paní byla jak v Drážďanech,tak i v Praze. Navíc je z branže(prodavačka vyučená v oboru textil)a i když už v oboru není,na módě si zakládá už od puberty.
Avšak Primark má velmi nízké marže,jak vsichni víme. Ale kvalita výrobků pokulhává.
Má žena dnes nakupuje nejvíce na internetu na sheinu,kde jsou velice pěkné věci a za slušné ceny.
A konkrétně shein a také temu jsou trnem v oku ,,normálním" prodejcům. Jak je možné,že mnohé věci,které tam nakoupí,podotýkám stejné,jinde lze koupit v on line prostoru i v kamenných prodejnách 3x i vícekrát dráž?
Nejsem zastáncem polít.systemu v Číně,ale co se týče obchodu a marketingu,patří tento stát ve všech oblastech hospodářství a ve vývoji technologií na přední místa ve svete.
Mam zkušenost,kdy jsem byl svědkem toho,že jako kamionak jsem vezl z cz železo(profily) a dojel na místo vykládky,kde jsem to ani nesložil,předělali papíry,kde byl jako výrobce napsán onen příjemce v de a vezl jsem to zpět do cz k zákazníkovi,ovšem cena byla 5x vyšší. A tomu se říká obchod?
Tady chci naznačit,že než se dostane zboží k cílovému zákazníkovi,obohatí se na tom několik firem mezi výrobcem a jím. Ale chápu,že to je o nabídce,kterou chce zákazník reflektovat. Ale v důsledku to je skryté okrádání zákazníka.
Nejsem ekonom,ale můj názor je takový,jaký je a nikomu neubiram právo na jiný názor.
Zdravím všechny lidičky.🙋
Právě proto všechno, co jste napsal, také pro mnoho dalších devastujících důsledků musí min polovina nákladní dopravy na koleje. Pánové, kteří už nebudou potřeba musí jít do práce. Čemu nerozumíte?
A podle toho co říkáte,řidič kamionu není práce? Je to poctivá práce jako každá jiná. A až nebudou potřeba,jistě si najdou jinou práci. Ale dopředu říkám,že za mého života se to nestane,toho obchodovatelneho zboží ve světě je tolik,že se bez nich svět neobejde.
Z vašich příspěvků cítím,že vám řidici kamionů vadí a považujete je za ,,spodinu" na prac.trhu.
Takže nikoho neodsuzuje a nenadavejte nám do vandraků,nikdy jste tu profesi nedělal,tak nemáte právo takto se vyjadřovat.🙋
Kupkovi nelze věřit ani nos mezi očima. Několik na sobě nezávislých studií prokázalo, že konkrétně v ČR by bylo třeba polovina nákladní dopravy nad 12t na silnicích, systematičtějším využíváním železnice. Vyšlo by to i levněji, ale lobby autodopravců by silně zaplakalo a polovina řidičů by musela začít pracovat.
Co tím chcete říci? Že řidiči jsou lidé,kteří nepracují a flákaji se? Je vidět,že nemáte nejmenší představu,co tato profese obnáší. Já tuto práci dělám už skoro 20 let a můžete mi věřit( ve vašem případě možná ne),že je to těžká práce. Každý řidič zodpovídá za naložení ,zajištění nákladu proti pohybu,jeho vyložení. A to je jen zlomek práce,kterou dělá... Vy vidíte jen to,že jedou po silnicích. Ona to není žádná sranda,když víte,že máte naloženo 25 tun,řídit takový kolos. A teď si vemte,že se navíc musí řídit předpisy pro nakl.dopravu,za jejichž porušení jsou velké pokuty a může též za hrubé porušení přijít o řidičák.. A další stinnou stránkou je to,že je řidič v kamionu týdny v kabině bez rodinného života. A nemyslete si,ty platy nejsou buhvijaké,když si spočítáte hodiny,které stráví v kabině na cestách.
To,že je tu nějaká lobby,mne rozhodně jako řidiče nezajímá. Zajímá mne,co vezu,kam jedu,kde naložím a složím. A samozřejmě kolik za to mám peněz.
Chápu,že by část dopravy mohla jet po železnici,že by život.prostredi mohlo být lepší.. Ale nakl.doprava není tou částí průmyslu,která nejvice ničí přírodu. Tou jsou průmysl.podniky.
Tak buďte tak laskav,neurazejte nás,bez nás by jste nemel nic a bydlel by jste v jeskyni....
Jak říkám, více tranzitu na koleje = méně silničního moru na silnici. A nebojte i s polovinou řidičů to půjde.
Aha,tak ony koleje vedou až do místa vykládky nebo nakládky...vždy bude potřeba řidiče při těchto úkonech....Já vidím spíše kombinace obou doprav,s tím,že dojde vývojem k elektrifikaci pohonu kamionů. Ale rovnou tvrdím,že to je otázka vývoje na několik desetiletí.
A mimochodem,nevyjadřoval bych se k vašemu příspěvku,kdyby jste neurazel řidiče. A když jste tak chytrý a víte jak to udělat,požádejte ministra dopravy Kupku o to,že by jste mu dělal poradce a hlavně,kde se na to vezmou peníze...protože,pokud mne nezklame zrak,tak rozpočet ČR je silně deficitní a ještě dlouho bude,pokud bude vládnout taková svoloč,kterou tady máme,měli a budeme...
Hoďte zboží, především tranzit, na koleje a bude méně silničního moru v podobě kamionů. Bude třeba méně nekřesťansky placených vandráků a bude se lépe dýchat. Jednoduché. A s argumentem, že materiál musí být na místě "druhý den", neuspějete.
Vy jste pěkně ostrej... Jste ubožák,protože jestli považuje řidiče za vandráky,tak to nemate asi v hlavě v pořádku...Bez nich by jste se ani nenazral...chodil by jste se maximálně pást.
Pozice řidiče je nedoceněná. A dnes se mladým lidem nedivím,že to nechtějí dělat. Ono mít za zadkem stále policii,ktera se za porušení povinností z předpisů pro kamiony vám dá pokutu v řádu tisíců korun,není nic,co by vás nadchlo pro tuto práci. A stále se to zpřísňuje.
Až jednou řidici nebudou,poznáte to rychle- budou prázdné regály...A nějaké autonomní a automatické kamiony- to je hudba v této době hodně vzdálená. Mladí lidé,kteří mají rodiny a malé děti,budou raději dělat za menší peníze,ale budou žít s rodinou a uvidí své děti vyrůstat...
Taková je realita a váš názor(byť je urážlivý vůči řidičům) to nezmění.
Rozhodně ne,bude dále pokračovat ve své agresivní politice. Kdo si myslí opak,je blázen.Ruske imperialistické choutky by mohli zasáhnout Estonsko,Lotyšsko a Litvu....Rusko už dávno není to co bývalo za totáče,a právě proto vystrkuje rohy na celý svět a Evropu.
Zároveň si myslím,že tento plán Zelenského ,tak jak jej prezentuje,je nereálný minimálně v této době.Neverim,že současní lídrové v Evropě a za oceánem(USA) budou chtít stupňovat napětí v tomto konfliktu. Možná v dlouhodobějším horizontu by UA mohla být přijata jak do EU,tak do struktur NATO.
Od začátku vím jak to udělám já. Zásadně nekupuji cokoliv v plechu. Tak že to mám vyřízený. V petkách kupuji pouze perlivou vodu tak že budu používat soda😂stream a pokud si v petce koupím tak to budu brát že je ,,jako" voda dražší a určitě se to ztratí v celkovém rozpočtu.Ale co je důležité NEBUDU je vracet zpátky. Nejsem tady žádnej kašpárek ministra Hladíka který je tam chvíli a už s víčky nám předvedl zajímavou podívanou.🤮 Ten člověk asi žije úplně mimo realitu.Videl někdy otvírat Hladík menší dítě nebo naopak staršího spoluobčana tento humus? Asi ne .Bylo by dobré se vrátit na zem. Ale zpátky k petkám. Za 20 let se tady vybudovalo velice slušné sbírání a třídění všeho odpadu . Stálo to nejen spoustu peněz ale i spoustu úsilí. A teď s tím mám lézt zpátky do obchodu? Tak to ani náhodou. Že to dělají v někde v zahraničí ? No a co? Někde v zahraničí mají taky vyšší platy a důchody a taky se Hladíku po něm Jurečka neopičí.
Je tady takových příkazů, nařízení, rozhodnutí že tedy kam se soudruh hrabal. Tak že lidé ,, bděte" a nenechte že sebe dělat ovce. Ale to je zase jiná skupina. 🤦😂
Mám pocit,že toto není s dílny Hladíka,ale z dílny EU- Bruselu...
Na Slovensku to funguje a nikdo s tím nemá problém...českej člověk má jeden nešvar,že za vším vidí jen zlodějinu a že si někdo namasti svou soukromou kapsu...🙋
6
Sledujících
3
Sleduje
6
Sledujících
3
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Kvalita pečiva za komančů byla mnohem lepší,to mi nikdo nevymluví
Vy jste komunista, to mi nikdo nevymluví. Víte pane, nebylo, normy se změnily a požadavky na kvalitu jsou nesrovnatelné, namleté šváby v pečivu nenajdete, což bylo za komančů běžné. Jako student jsem rozvážel Avií pečivo po Praze a vůbec jsem ho nejedl, když jsem viděl v pekárnách ten bordel. Pozvracel bych se. Dnešní pekárny jsou naprosto jíné kafe, čistota a kvalita je na prvním místě.
4 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nechte si ty kecy o mě osobě. Já nikoho neuražim,tak se chovejte slušně. Je vidět,že pečivo nejite,protože to co dneska prodávají je hnus a na normy se nevymlouvejte,protože ty jsou co se týče rohlíků,stejné. Zavážka pečiva do supermarketů je jednou za den,takže co se přiveze ráno,kupujete i večer. Toto se ovšem netýká globusu. Jezte si co chcete,ale já odmitam tolerovat pekařský slendrian a taktéž supermarkety,kterým jde jen o zisky,nikoliv o zákazníka.
2 odpovědi