Vedle nějakých blogerů z i-dnes, tu je i něco jako fyzika.
Příklady by mohly platit, pokud by se jednalo o absolutně identická vozidla a podmínky, tedy naprosto stejné:
Auta s kovovou konstrukcí nejprve vykazují určitou tuhost, po jejím překonání se kov (zde řízeně) zcela hroutí (postupný odpor proti hroucení po celé jeho dráze vykazují některé umělé hmoty). Vedle absorbování energie při hroucení konstrukce se část energie vzájemně předává.
Nepochopil
Pane proberte se ! Nebavíme se o nějakých továrních speciálech, určených pro soutěže, ale o běžné produkci. A řekněte mi, které značce v tehdejším západním světě mohla Jawa konkurovat ? Leda tak dumpingovou cenou. To je podobné, jako fabrika MZ, která skončila rovněž záhy po převratu. Dederoni na tom jezdili masově proto, že auta u nich byla velmi obtížně dostupná. Takže v emzetách se sajtnou jezdily celé rodiny nikoliv z obdivu k té značce, ale z nutnosti. Jakmile se jim optevřel svět, koupili si jednak auta a druhak motorky z italské, japonské nebo západoněmecké produkce. Já vaše fandovství sice chápu a respektuju, ale nevyprávějte tady bludy.
Je to tak. Nostalgie zaslepuje.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Kde ty paliva bez bioslozky natankujete co vím tak všechny pumpy mají paliva s bioslozkou. Jediné asi jezdit tankoval do Nemecka nebo Poska
4 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Přečtěte si článek.
1 odpověď