Docela nezajímavé. Pár stovek respondentů rozhodně nereflektuje jak to daná generace vidí. I dle komentářů tady, ti nejstarší si dokáží najít svoji cestu, která jim vyhovuje a nezapadá do stereotypů.
Jakožto zástupce na chvostu generace Y jsem po vysoké škole (IT) měl problém najít práci a začínal jsem na bídných 26k hrubého 12 hodinových směnách bez jakýchkoliv benefitů. Postupem času jsem zjistil co chci a co nechci dělat (například 12ky, přesčasy) a že pokud se chci mít dobře, musím pro to něco obětovat že svého komfortu a dopracoval jsem se po 6 letech na 160k měsíčně s tím, že pracuji průměrně 6 hodin denně, můžu mít měsíc homeoffice v kuse atd... v klidu uživím svoje 2 děti a ženu na mateřské a máme víceméně vše co chceme. Je to o člověku, jak k tomu přistupuje a co od sebe chce a ne o generaci kumulativně... rodiče mi taky říkali jak to fungovalo za jejich doby na čemž jsem vyrostl, ale uvědomil jsem si, co musím udělat jinak, aby o mě byl na pracovním trhu zájem a dělat to tak, jak to doba vyžaduje.
No, měl jsem nové BMW G21 z roku 2020 a musím říct, že místa málo... pro 2 dospělé a jedno dítě se ještě dalo, ale když jsem dal kočárek do kufru a nezorozebíral ho na téměř šroubky, tak zabral 2/3 500l kufru a nazdar. I v porovnání s novou Octavií je ten kufr úplně jinde, natož Superb, o místě vzadu škoda vede o míli.
Kufr a hlavně otravné asistenty se daly v BMW krásně vypnout, M podvozek byl nádhera i když zadní náprava opravdu tuhá (třeba retardéry byly peklo nad 20km/h), ale s dětmi už "nezávodím", tak to čert vem. Ale teď v nové Škodě jsou asistenti opravdu neštěstí, člověk to musí vypínat neustále..
Teď máme druhé dítě a původně jsem chtěl koupit Superba 3 v nejsilnější benzínové variantě (po roce 2021, protože to byly změny u motoru), protože ta jediná je opravdu pořádná. Neřeší se AdBlue, brzdy to má pořádné auto je to super.
Nakonec jsem vzal na operák nového, protože to vyjde lépe než amortizace starého + pojištění a servis.
Článek docela dobrý ale dost mi tu chybí detaily ohledně motorizací, jak se měnily a co se celkově u Superbu měnilo, nejlépe to popisuje pan Vaculík (doporučuji mrknout na YT pokud chcete kupovat a dozvědět ozvědět se o něm co nejvíc).
Snad to někomu pomůže udělat si představu.
Musím říct, že i když Slavia byla outsider a na hřišti soupeře, tak předvedla lepší výkon než Bilbao.
Včera bohužel rozhodlo štěstí a Agirrezabala který chytnul všechno, co slávisté na bránu poslali.
Doufám, že se jim tu smůlu povede prolomit a za svůj výkon, pokud bude stejný jako doposud, tak budou v příštím zápase odměněni.
To je ale zajímavé, jak se honí prokliky a prohlubuje nenávist, protože redaktor musí hned v nadpise zmínit značku BMW (nebo třeba i Audi je také velmi oblíbené téma pro nesnášenlivost), ale například u Škodovky se to neudělá, to není taková pecka, že?
Pak se toho chytí hromada hloupých lidí, kteří umí napsat jen "BMW= diagnóza"... Jak smutné.. podle toho vypadá i diskuse v každém ze článků.
Ano býval jsem majitelem BMW, ale i třeba Kie a Škoda, řídil jsem auto téměř každé značky jako řidič z povolání a je smutné, že někdo dokáže škatulkovat tak primitivním způsobem jako je tento.
Gratuluji a tleskám, že je dneska snazší chytit se něčeho snadného a budovat na nenávisti než napsat něco, co lidé opravdu ocení jako kvalitní článek 👏
Proč se vždycky najde nějakej trouba, který se k MMA/bojovým sportům musí vyjádřit, když o tom nemá páru a ještě odpor 😂🤦♂️
No, je to sport, ty lidi to baví, jsou v tom nejlepší na světě.
Můžete namísto hejtů, které stejně nikoho nezajímají ukázat nějaký respekt...
Co jste dokázali vy "inteligentní" zjevové?
Docela marný článek, kde se jen obšírněji popsal nadpis. Reálně jsme se ale nic nedozvěděli kromě kritického pohledu na Evropu... Ano nám všem by se líbila nezávislost na fosilních palivech (kromě těch co je těží a vlastní...) nicméně všude na to nejsou podmínky. Když se v Kalifornii tolik daří solárním panelům, kde je zmínka o tom, kolik z těch 100 dní bylo slunečních, po jakou dobu slunce svítilo a jak je ve srovnání s tím na tom Evropa. Nebo jaké panely a technologie používají, abychom měli představu čemu vlastně dosáhli té samostatnosti. Největší výzva je zima, až dají celý rok, tak to bude teprve jízda. Každopádně jim letí gratulace.
Pro všechny chytráky, kteří tu projevují názor, že stačí dodržovat rychlost dle pravidel mám pouze jeden vzkaz.
Dříve jako profesionální řidič, jsem často musel jezdit mimo předpisy, abych stihl, co bylo třeba. Dnes několik let už jezdím pouze pokud musím a téměř vždy nedodržuji rychlostní limit, protože o tom to není.
Správný řidič všude přizpůsobí rychlost podle stavu vozidla a okolí. Aby bylo jasné, myslím to tak, že starou dodávkou pojedu jinak, než novým autem a zároveň jinak v létě, jinak když mrzne, nebo když kolem silnice jdou děti atd...
Navíc co si budeme dopravní značení je kolikrát mimo mísu, například na většině STOPek nestojím, naopak jinde mi chybí a raději auto zastavím abych měl jistotu.
A pokud se vrátím k tématu tajných policejních vozidel, záleží kdo jej řídí, pokud je tam slušný policajt, jako jsem už zažil že mě na dálnici nechal jet 160 km/ho tak jinde dělají svinarny jen aby vybrali peníze. Tzn není to o autech ale o lidech.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To bylo superlativů v jednom článku po výhře s odřenýma ušima...
A teď reálně, ve skupině jsme měli všechny papírově slabší soupeře, tak vyhrát by nám nemělo dělat takové problémy, jaké jsme měli.
Fotbal oku lahodící to z valné většiny nebyl, spíš naopak... Chápu na krásu si hrát nemůžeme a to asi nikdo nečeká, ale...
Nějaké myšlenky a pěkné gólové šance byly výjimkou. Jako urvali to proti Gruzii 2:1 a to doma a se štěstím. Držení míče v druhé polovině cca 30% je fakt bída. Jestli se kvůli takovému výsledku Hašek plácá s někým po zádech, jak to dobře
zvládli, tak je to smutné, ale chápu, postup se počítá a historie se ptát nebude.
2 odpovědi