Motor v nízkých otáčkách nefunguje, protože je to nepřímovstřikový benzín. Ten je třeba točit, aby měl výkon. To není chyba, ale typická vlastnost takového typu motoru. Pokud chcete výkon, musíte ho držet v otáčkách. Nejvyšší kroutící moment má v cca 3500 otáčkách, kde má ale jen asi 66 KW, maximální výkon je až před omezovačem. Další věc je zpřevodování, jednička je geniální na kolony, ale je krátká a na 2 máte rozdíl cca 1800 otáček. Uvedené silničky jsou úzké s velkým převýšením, tam se nedá jezdit moc rychle. Navíc ve vedru je výkon nižší díky váze vzduchu. Podtáčet takový motor pod 1 300 otáček není nejšťastnější, tím benzíny dost trpí a snižuje se jejich životnost, resp. živostnost rozvodů. Pod 1500 otáček by se nemělo jezdit, ideálně mezi 2000-4000, při předjíždění točit ještě více.
Ani v těch otáčkách bohužel nic nebylo. Bud vytocena jednička do 6tis a nebo dvojka která spadla ze 4 na 1tis až zase člověk musel dat jedničku. Na dalnici úplně jedno jestli vytocena 4 nebo 6 na nižší otáčky…rychlost porad stejná. Auto dobry do mesta, kolem komína u nás v CR ale kopce ve Španělsku katastrofa.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Motor v nízkých otáčkách nefunguje, protože je to nepřímovstřikový benzín. Ten je třeba točit, aby měl výkon. To není chyba, ale typická vlastnost takového typu motoru. Pokud chcete výkon, musíte ho držet v otáčkách. Nejvyšší kroutící moment má v cca 3500 otáčkách, kde má ale jen asi 66 KW, maximální výkon je až před omezovačem. Další věc je zpřevodování, jednička je geniální na kolony, ale je krátká a na 2 máte rozdíl cca 1800 otáček. Uvedené silničky jsou úzké s velkým převýšením, tam se nedá jezdit moc rychle. Navíc ve vedru je výkon nižší díky váze vzduchu. Podtáčet takový motor pod 1 300 otáček není nejšťastnější, tím benzíny dost trpí a snižuje se jejich životnost, resp. živostnost rozvodů. Pod 1500 otáček by se nemělo jezdit, ideálně mezi 2000-4000, při předjíždění točit ještě více.
4 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ani v těch otáčkách bohužel nic nebylo. Bud vytocena jednička do 6tis a nebo dvojka která spadla ze 4 na 1tis až zase člověk musel dat jedničku. Na dalnici úplně jedno jestli vytocena 4 nebo 6 na nižší otáčky…rychlost porad stejná. Auto dobry do mesta, kolem komína u nás v CR ale kopce ve Španělsku katastrofa.
1 odpověď