Taky pohled. Dříve jsem to viděl stejně, teď už to vidím trochu jinak. Pro mnohé lidi je problém udělat změnu, naučit se smartphonem, přijmout fakt, že se obejdou bez fyzické pobočky banky atd. Určitě je legální, když třeba určitá banka nabízí rozšířené služby pro tyto lidi, si to nechat trochu víc zaplatit, ale i to má své "morální" meze. A tohle podle mě je za jejich hranou.
Dobrý den, žádný z našich klientů tyto poplatky platit nemusí. Nabízíme alternativy, které jsou zcela zdarma.
Klientka s těmito poplatky patrně využívá náš Plus účet, který je zdarma v případě, že jsou na účtu měsíčně provedeny 4 platby kartou (klienti nad 70 let tuto podmínku plnit nemusí).
Klientům, kteří z různých důvodů platební kartou neplatí, můžeme nabídnout účet Standard, který je bezpodmínečně bezplatný.
Poplatek 3,50 Kč je cena za přihlašovací a potvrzovací sms. Tuto cenu neplatí klienti, kteří své transakce a vstup na účet autorizují pomocí mobilní aplikace George.
Senioři nad 70 let mají zvýhodnění i v této oblasti, za sms zprávy neplatí nic.
Všem klientům rádi s nastavením služeb pomůžeme, jsme nepřetržitě dostupní na telefonu, chatu nebo sociálních sítích.
.
Jiřina Jančíková, Česká spořitelna
Njn, odrbávání důchodců na poplatcích jim jde evidentně dobře. Zrovna teď o víkendu jsem viděl výpis jedné důchodkyně:
Dobrý den, žádný z našich klientů tyto poplatky platit nemusí. Nabízíme alternativy, které jsou zcela zdarma.
Klientka s těmito poplatky patrně využívá náš Plus účet, který je zdarma v případě, že jsou na účtu měsíčně provedeny 4 platby kartou (klienti nad 70 let tuto podmínku plnit nemusí).
Klientům, kteří z různých důvodů platební kartou neplatí, můžeme nabídnout účet Standard, který je bezpodmínečně bezplatný.
Poplatek 3,50 Kč je cena za přihlašovací a potvrzovací sms. Tuto cenu neplatí klienti, kteří své transakce a vstup na účet autorizují pomocí mobilní aplikace George.
Senioři nad 70 let mají zvýhodnění i v této oblasti, za sms zprávy neplatí nic.
Všem klientům rádi s nastavením služeb pomůžeme, jsme nepřetržitě dostupní na telefonu, chatu nebo sociálních sítích.
.
Jiřina Jančíková, Česká spořitelna
Dobrý den, je nám líto, že naše klientka musela v minulosti řešit tyto nepříjemnosti.
Ráda bych však vysvětlila, že době, ve které se událost odehrála (2001), bylo možné zneužít platební kartu výhradně s použitím PINu. Navzdory domněnce, že PIN u platební karty napsaný nebyl, se k němu podvodník musel nějak dostat.
Nelze se zcela objektivně vyjádřit k více než dvacet let staré události, ale je důležité zmínit, že ke znemožnění použití platební karty aktuálně (nejméně od roku 2006) dochází bezprostředně po její blokaci. V minulosti bylo možné platební kartu zablokovat pouze telefonicky na nonstop zákaznické lince nebo na pobočce. Dnes už si svou platební kartu může klient zablokovat sám prostřednictvím internetového a mobilního bankovnictví George. Blokace je ve všech případech okamžitá.
K blokaci platební karty podle informací v článku došlo až 2 hodiny po jejím odcizení, výběry byly tedy pravděpodobně uskutečněny v této dvouhodinové lhůtě.
S ohledem na rychlost platebního styku a zaúčtování transakcí v roce 2001, kdy vše trvalo zpravidla o 1-2 dny déle než dnes a kdy bankomaty nefungovaly v on-line režimu, došlo k zaúčtování výběrů (nikoli k jejich provedení) až poté, co byla platební karta dávno zablokována. Z pohledu klienta se tedy mohlo jevit, že blokace karty nefungovala, protože transakce na účtu vznikly až po blokaci karty. Ve skutečnosti však vznikly před blokací, ale k účetnímu vypořádání došlo až po ní.
Ráda bych ještě jednou jménem České spořitelny vyjádřila politování nad těmito událostmi a čtenáře ujistila, že dnešní standardy jsou jiné než před 20 lety.
Nevím, proč chtějí po čase rušit bankovní identitu. To tu spořitelnu tak zatěžuje? Používá ji většina bank, samozřejmě s tím, že ji řada lidí použije jen občas. Když jsem řešil nemovitosti, daně, řidičák, použival jsem ji často. Takže, až ji budu naléhavě potřebovat, budu ji muset znova aktivovat.
Dobrý den, bankovní identitu (BI), u nás v České spořitelně využijete vždy, když se přihlásíte do bankovnictví George, tedy ji zrušíme jen takovému klientovi, který se do George déle než rok nepřihlásil, resp. takovému klientovi včas pošleme upozornění, že může dojít ke zrušení jeho BI, pokud se v určené lhůtě nepřihlásí do George.
Toto považujeme za logický krok, jelikož klient, který BI, tedy George a potažmo služby České spořitelny nevyužívá, naši BI nepotřebuje. Takový klient pravděpodobně používá BI některé z jiných bank.
.
Jiřina Jančíková, Česká spořitelna
Celkem vše mi je ukradené ale ta bankovní identita bude opruz. Nevyužijí ji třeba dva roky a pak potřebuju jednorázově, ale to už bude zaniklá. Tohle mi přijde jako blbost
Dobrý den, bankovní identitu (BI), u nás v České spořitelně využijete vždy, když se přihlásíte do bankovnictví George, tedy ji zrušíme jen takovému klientovi, který se do George déle než rok nepřihlásil, resp. takovému klientovi včas pošleme upozornění, že může dojít ke zrušení jeho BI, pokud se v určené lhůtě nepřihlásí do George.
Toto považujeme za logický krok, jelikož klient, který BI, tedy George a potažmo služby České spořitelny nevyužívá, naši BI nepotřebuje. Takový klient pravděpodobně používá BI některé z jiných bank.
.
Jiřina Jančíková, Česká spořitelna
No, používám George V mobilu na vše. Takže bankovní identitou se hlásím maximálně do datovky (do které mi přijde tak jedna zpráva za 2 roky) a ještě na systém plateb parkovného, což je přesně jednou za rok. Takže je to taktak.
Dobrý den, bankovní identitu (BI), u nás v České spořitelně využijete vždy, když se přihlásíte do bankovnictví George, tedy ji zrušíme jen takovému klientovi, který se do George déle než rok nepřihlásil, resp. takovému klientovi včas pošleme upozornění, že může dojít ke zrušení jeho BI, pokud se v určené lhůtě nepřihlásí do George.
Toto považujeme za logický krok, jelikož klient, který BI, tedy George a potažmo služby České spořitelny nevyužívá, naši BI nepotřebuje. Takový klient pravděpodobně používá BI některé z jiných bank.
.
Jiřina Jančíková, Česká spořitelna
Bankovní identitu potřebuji zřídka. Pokud text dobře chápu, tak pokud ji déle nevyužiji, tak o ni přijdu. Čili až ji budu potřebovat, bude problém. To se mi nelíbí.
Dobrý den, bankovní identitu (BI), u nás v České spořitelně využijete vždy, když se přihlásíte do bankovnictví George, tedy ji zrušíme jen takovému klientovi, který se do George déle než rok nepřihlásil, resp. takovému klientovi včas pošleme upozornění, že může dojít ke zrušení jeho BI, pokud se v určené lhůtě nepřihlásí do George.
Toto považujeme za logický krok, jelikož klient, který BI, tedy George a potažmo služby České spořitelny nevyužívá, naši BI nepotřebuje. Takový klient pravděpodobně používá BI některé z jiných bank.
.
Jiřina Jančíková, Česká spořitelna
Považuju od ČS jako dost nefér jednání že mi pošlou do mailu zprávu že dělaj velkou změnu obchodních podmínek, ale ty změny si mam já sám aktivně dohledat někde ve svym e-bankingu, co to sakra je? Tak mi to maj rovnou poslat do toho mailu ne? Navíc každá taková velká změna (a teď mluvim hlavně o mobilních operátorech) jako změna dat v roamingu a podobně by měla být odsouhlasena zákazníkem a pokud ne, tak co si to dovolujou takhle měnit podmínky bez toho aby s tim klient souhlasil? Vim že požadovat souhlas k nějakýmu datu je otravný, ale člověk by pak věděl co vlastně kde platí, v dnešní době vůbec nevíte, všichni vám všcehny podmínky měnej bez vašeho souhlasu a když máte někde třeba nějakej tarif nebo účet v bance a myslíte si že máte nějaký podmínky, tak za rok už to tak vůbec být nemusí a připadá mi tohle chování skoro až na hranici zákona.
Dobrý den, o změnách naše klienty informujeme s dostatečným předstihem, aby měli čas zareagovat. Pokud se změnami nesouhlasíte, máte možnost svůj nesouhlas vyjádřit a před datem účinnosti změny smlouvy o produktech a službách s okamžitou účinností vypovědět. Detaily jsou uvedeny ve VOP, a to jak stávajících, tak těch nových.
Klientům, kteří používají bankovnictví George, jsme veškeré dokumenty předali právě skrze George.
.
Jiřina Jančíková, Česká spořitelna
Já byl v té době dokonce prémiový klient, což tehdy znamenalo příjem minimálně 30000 Kč a zaměstnán jsem byl 7 let u stejné firmy, takže úplně nechápu, v čem by u mě mělo být nějaké riziko.
Dobrý den, nikdy se neposuzují jen příjmy, ale i výdaje, počet vyživovaných osob a jiné závazky, které klient má.
Pokud byste měl mzdu či plat ve výši například 120 tisíc korun, ale vaše výdaje by dosahovaly stejné výše, půjčku bychom vám navzdory velkorysým příjmům pravděpodobně neposkytli.
Váš případ neznám, ale ČS nemá důvod půjčky zamítat nebo nabízet neadekvátní úroky.
.
Jiřina Jančíková, Česká spořitelna
Jo a ještě jsem zapomněl ,u nás jsem čekal v pobočce České spořitelny ,kterou jste zrušili vždy ve frontě ,tak nevykládejte něco o tom ,že se tam jednalo o jednotky ,bylo tam vždy plno a člověk se mohl i objednat.Já vám řeknu čím to je ,je to hamižnost manažerů,kteří mají pořád málo.
Věříme, že naše strategie nabídky úrokové sazby na spořicích účtech není vítaná klienty, kteří s ČS jinak nespolupracují. My však chceme odměňovat především ty klienty, kteří si ČS vybrali za svou primární banku a kteří v rámci finančního zdraví budují dlouhodobou rezervu díky investování.
S ohledem na množství účtů, které jsou úročeny nejvyšší úrokovou sazbou a s ohledem na rostoucí investice je očividné, že naši klienti s podmínkami na běžném spoření problém nemají.
.
Jiřina Jančíková, Česká spořitelna
Já to chápu, ale proč mi identitu tedy banka vnutila ? Proč obchodníci chtějí platbu keš ? Kde je chyba ? U mne ? Někde jistě !
Bankovní identita je v České spořitelně defacto synonymum pro George. Chcete-li využívat George, zřizujeme vám BI, bez ní by to u nás nešlo.
Výhodou je, že díky přihlašovacím údajům do bankovnictví, které běžně používáte, se přihlásíte i do služeb třetích stran, například do portálu státní správy.
Co se týká přijímání hotovosti v obchodech, je to spíše dotaz na konkrétního obchodníka. Každého obchodníka k přijímání výhradně hotovosti motivují jiné skutečnosti - nejčastější oficiálně uváděné důvody jsou poplatky za platební terminály a procenta z transakcí, ty neoficiální důvody však mohou být jiné.
.
Jiřina Jančíková, Česká spořitelna
Mně jako věrnému klientovi po 15 letech dali půjčku, ve které byl ve smlouvě úrok 29% p.a. Pro ujasnění v letáčcích píšou úrok třeba 14%, ale ve skutečnosti máte ve smlouvě třeba 29%, ale tím jak postupně klesá jistina, se placený úrok postupně snižuje víc a víc až téměř k nule, takže průměrný úrok pak fakt vyjde těch 14% (a 29% by vymáhali jen od těch, co by vůbec nespláceli). Teď jsem si vzal jednu hodně malou půjčku jinde a ve smlouvě byl úrok 7% p.a. Takže spořitelna takhle okrádá i svoje vlastní dlouhodobé klienty, proto u nich už 9 let nejsem.
Dobrý den, běžné půjčky jsou spláceny takzvaným anuitním způsobem, což znamená, že na začátku splácení je podíl, který v jedné splátce připadá na úrok, vyšší, než na konci splácení.
O úrokové sazbě a RPSN klienty transparentně informujeme ve smlouvě, kde také uvádíme další detaily, včetně toho, kolik peněz klient s nabídnutými podmínkami bance celkově vrátí.
Na výši úrokové sazby má vliv míra rizikovosti obchodu. Banka při schvalování půjčky nahlíží do klientské historie v bankovních registrech. Do výpočtu také vstupují klientovy příjmy a závazky a skutečnost, zda a jak dlouho je zaměstnán. Z toho důvodu je úroková sazba velmi individuální a může se u stejné výše úvěru, ale různých klientů lišit.
Naším cílem není poškodit klienta. Pokud půjčka není schválena, je to zřejmě proto, že je míra rizika pro nás nebo klienta příliš vysoká. Podle indexu zodpovědného úvěrování patří Česká spořitelna dlouhodobě mezi banky, které v oblasti úvěrování klientům nabízejí nejférovější přístup.
.
Jiřina Jančíková, Česká spořitelna
Pane Janu, jestli bankovni identitu pouziji jednou za pet let, tak je to moc. Rekla bych, ze to prepiskli. CS je mym bankovnim ustavem skoro pul stoleti a aby mi jako jejich vernemu klientovi oznamili, ze mi ji zrusi, pokud se pro "alibismus" neprihlasim je podle Vas koser?¿ Muj uhel pohledu je jiny.
Dobrý den, bankovní identitu (BI), u nás v České spořitelně využijete vždy, když se přihlásíte do bankovnictví George, tedy ji zrušíme jen takovému klientovi, který se do George déle než rok nepřihlásil, resp. takovému klientovi včas pošleme upozornění, že může dojít ke zrušení jeho BI, pokud se v určené lhůtě nepřihlásí do George.
Toto považujeme za logický krok, jelikož klient, který BI, tedy George a potažmo služby České spořitelny nevyužívá, naši BI nepotřebuje. Takový klient pravděpodobně používá BI některé z jiných bank.
.
Jiřina Jančíková, Česká spořitelna
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Dobrý den, bankovní identitu (BI), u nás v České spořitelně využijete vždy, když se přihlásíte do bankovnictví George, tedy ji zrušíme jen takovému klientovi, který se do George déle než rok nepřihlásil, resp. takovému klientovi včas pošleme upozornění, že může dojít ke zrušení jeho BI, pokud se v určené lhůtě nepřihlásí do George.
Toto považujeme za logický krok, jelikož klient, který BI, tedy George a potažmo služby České spořitelny nevyužívá, naši BI nepotřebuje. Takový klient pravděpodobně používá BI některé z jiných bank.
.
Jiřina Jančíková, ČS
Česká spořitelna ruší pobočky ,ruší pokladny ,kdysi byly pobočky i v malých městečkách a větších vesnicích,asi v rámci ekologického hnutí teď musí všichni dojíždět do větších měst ,teď už má i nejmenší úroky na spořících účtech,všechno zvýhodnění podmiňuje tím jejich Georgem,takže určitě spolupracují i s telefonními společnostmi ,aby si lidé kupovali ty drahé zabezpečené telefony a nosili to pořád s sebou,personál na přepážkách se plete ,klidně napíše jiné číslo účtu než mu předloží zákazník při posílání peněz na jiný účet a pokud si třeba starší člověk, u kterého,klesají mentální schopnosti ,pořádně nezkontroluje při podpisu co na těch jejich digitálních mašinkách podepsal ,zmizí mu platba bůh ví kde,protože se to dozví až při měsíčním vyůčtování ,oni totiž pokud si to nevyžádáte nedávají ani potvrzení na papíře.Osobní zkušenost ,ale hned odhalena protože já doklad vyžaduji i na papíře a nejhorší je ,že se pracovník ani neomluví ,podle nich ,oni se plést mohou ,ale vy ne, máte si to zkontrolovat pořádně na tom stroječku ,kde se dává digitální podpis a vy ho vidíte jednou za rok.Tak mě napadá ,jak se bude platit ,kdyby byly někdy problémy s elektřinou, což při dnešním masivním rušení neekologických elektráren a pořádné arktické zimě není při dnešních výkyvech počasí tak nemožné,to nám žádný Georg asi nepomůže.
Dobrý den, k rušení pokladen na pobočkách přistupujeme poté, co jejich využívání ze strany klientů klesne pod smysluplné minimum a pohybuje se v řádu jednotek klientů denně.
Na všech pobočkách, a to především tam, kde rušíme pokladnu, instalujeme vkladové a výběrové bankomaty, klienti tak mají možnost své platby, vklady a výběry řešit skrze ně.
Pokud jste se na našich pobočkách setkal s chybou při zpracování platebního příkazu, doporučujeme situaci řešit na místě, přičemž je vám k dispozici také manažer/ka pobočky, pokud byste situaci nechtěl řešit s bankéřem, který chybu způsobil.
Na spořicích účtech aktuálně nabízíme 4,5 % p.a., přesto však klienty motivujeme k vytváření dlouhodobé finanční rezervy díky investicím.
.
Jiřina Jančíková, Česká spořitelna
Změn a různých zaváděných zbytečností je tolik, že to člověk sotva stihne sledovat. Zpoplatněná linka mi nevadí , stejně většinu lidí donutili už na paušál. Větší sranda je spořící účet a mnohé
další bankovní produkty. Uděláte si smlouvu, dáte peníze a oni začnou měnit procenta ,stát příspěvky, mění se podmínky a člověk jen kouká. Díky inflaci, je vlastně každé spoření prodělečné. Co si dnes koupíte za své peníze, už zítra nestačí. Po pravdě je výhodnější mít dluhy. Inflace je celkem slušně umořuje i přes lichvářské úroky. V mnoha obchodech už po mě chtěli platbu keš. Prý je to pro ně výhodnější a lepší. Přitom svět po platebních kartách blázní s platebníma hodinkama, mobilem prstenem a kdo ví, čím vším ještě. Není tedy někde chyba ? Nepřeháníme to už ? Ruší se bankovní pobočky a přitom musím do banky chodit častěji než předtím. Jednou pro identitu, podruhé zas pro něco jiného. Nakonec o tu identitu přijdu , pokud ji po nějaký čas nepoužiji. Když jsem tvrdil, že mi na nic není , bylo mi řečeno, že to tak musí být a že na to přejdou postupně všichni v rámci nového bankovnictví. Zase lež jako věž a vše je nakonec jinak. Se smlouvami o účtech a spořeních si mimo jejich čísla můžete ,,vytřít okna". Nikdo je stejně nedodržuje a mění se jako chameleon.
Dobrý den, naprosto souhlasíme, že peníze na spořicích účtech nejsou chráněny před inflací, a proto našim klientům doporučujeme a motivujeme ke zhodnocování jmění díky investicím.
Drtivá většina našich klientů postupně mění své zvyklosti, podíl investovaných částek stoupá a klienti spoustu věcí řeší přes George raději než na pobočce.
Co se týká bankovní identity (BI), u nás v České spořitelně ji využijete vždy, když se přihlásíte do bankovnictví George, tedy ji zrušíme jen takovému klientovi, který se do George déle než rok nepřihlásil, resp. takovému klientovi včas pošleme upozornění, že může dojít ke zrušení jeho BI, pokud se v určené lhůtě nepřihlásí do George.
Toto považujeme za logický krok, jelikož klient, který BI, tedy George a potažmo služby České spořitelny nevyužívá, naši BI nepotřebuje. Takový klient pravděpodobně používá BI některé z jiných bank.
.
Jiřina Jančíková, Česká spořitelna
Já používám Google Pay i Garmin Pay už hodně dlouho a klientem ČS mám v úmyslu být i nadále, nicméně pro každodenní běžné placení za zboží a služby je pro mě mnohem pohodlnější mít na ruce náramek, který nesundávám a nemusím se o něj nikterak starat. A věřím tomu, že až se tato možnost placení náramky, či prsteny dostane do širšího podvědomí obyvatel ČR, bude preferovanějším způsobem placení, než současné platby telefonem a hodinkami.
Dobrý den, díky moc za loajalitu, jsme rádi, že jste s Českou spořitelnou spokojen, a to i přesto, že aktuálně nemůžeme vyhovět vašim preferencím v oblasti placení.
Až se zvýší poptávka po placení pomocí náramků a prstenů, jsme připraveni svůj postoj přehodnotit.
Avšak nyní s ohledem na skutečnost, kolik našich klientů používá k placení hodinky ve srovnání s telefonem, nám rozšiřování nabídky nedává smysl.
Díky moc za pochopení.
.
Jiřina Jančíková, Česká spořitelna
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Dobrý den, předně jsem poněkud překvapen, ale i potěšen faktem, že zareagoval někdo evidentně z ČS. 👍
A co má dělat člověk do 70 let, s tlačítkovým telefonem, který má u vás i spořicí účet, který úročíte nižším úrokem, pokud má klient jen standardní účet?
1 odpověď
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Dobrý den, klient, který z rozličných důvodů nepoužívá zařízení, do kterého je možné instalovat naši mobilní aplikaci George, má možnost zcela zdarma obsluhovat účet skrze bankomaty České spořitelny.
Co se týká účtu, využívat bezplatně účet Plus není z našeho pohledu nikterak složité. Stačí jen při běžných nákupech namísto bankovek použít platební kartu.
České spořitelně záleží na tom, aby klientům poskytovala ty nejlepší služby a produkty, ale vidíme smysl především v tom, nabídnout je takovému klientovi, který o ně opravdu stojí. Proto tedy ke každé běžné placené službě existuje její bezplatná alternativa, jen je nutné, aby klient vyvinul určité úsilí, pokud ji chce použít.
.
Jiřina Jančíková, Česká spořitelna