V této "kauze" je mi líto těch samotných zaměstnanců... Vypadá to, že to je text proti hygienické stanici nebo pořadateli, ale ve skutečnosti - opravdu nemají nárok na přednášku na rozvoj soft-skills za 360 Kč od zaměstnavatele? Pokud už nyní mají problém sehnat zaměstnance, tak při přečtení tolika hejtů už tam nebude chtít jít vůbec nikdo, neboť jim nikdo nebude moci zaplatit už vůbec nic...
Mimochodem, já za jeho cca 2hodinové webináře dávám 500 Kč a nikdy jsem nelitovala ani investovaných peněz, ani času.
No tak kompenzaci za nefunkční palubní servis opravdu nemají. Takže pokus o PR dobrý, škoda, že to není pravda. Po pár letech jsem si užila 3 mezinárodní cesty s RJ a až na jednu cestu v business class, kde jsme byli v kupé sami, to bylo docela peklo...
"Cestující bere na vědomí, že případné poskytnutí inzerovaných nadstandardních služeb, zejména teplých a studených nápojů, občerstvení, připojení k Wi-Fi, připojení k zábavnímu portálu, denního tisku, asistence stewarda/ky a dalších marketingových bonusů, je zcela v dispozici dopravce a cestujícímu uzavřením přepravní smlouvy nevzniká nárok na jejich poskytnutí."
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
12 let jako mimořádný trest… 😭😭 Takoví lidé už nikdy nemají být vpuštěni nazpět do společnosti…