Kateřina Janečková je mi moc sympatická. Seriál Ošklivka Katka je super! Žádný nekonečný seriál ale systematicky ubírající se děj směřující k napínavému závěru s romantickým koncem. Daleko lépe ztvárněno než kolumbijský originál ,,Ošklivka Betty". Kateřina s Lukášem byli režisérem dobře vybráni a role se k nim velice hodí. Měla by být i s Lukášem více obsazována hlavně v TV.
S tou EET si to vážený pán miliardář vymyslel. Dělá že sebe chudáka jak to má v podnikání těžké a jak jsou na něj zaměstnanci zlý. Chtějí peníze bokem a on si je nemůže dát do nákladů. On nechce šedou ekonomiku. Jak kdybych slyšel Babiše. Nic z toho samozřejmě není pravda, nic z toho nemůže dokázat, je to jen cíleně promyšlená lež, ale proč bych to neosolil těm menším živnostníkům, co EET zatížila až na neúnosnou mez a museli zavřít. Co kdyby náhodou některý z nich zbohatnul a začal mu dělat konkurenci. Debilní kecy takových to miliardářů akorát rozdělují společnost.
Elektromobil nebrat! Prodal jsem Teslu 3 a už nikdy více! Objednal jsem MB E300 de 4matic, plug-in hybrid. Nafta 145kW + 95kW Elektro. Dojezd na čisté Elektro 80km, což po městě super a na naftu dojezd 800km. Hovoří samo o sobě. Kombinační 17g CO2/km. Spotřeba 2,7l nafty/100km. Ještě jednou čisté EV nekupovat, je to ztráta peněz i času při dobíjení.
Spalovací auta nemají negativní vliv na zdraví člověka. Autor článku se odkazuje na jakési studie ale Ty lidem lžou. Mají za úkol jen strašit. Autu s dieslovým motorem a s Euro 6 při jízdě jde z výfuku jen pára. Nic čistšího už vymyslet nejde. Elektromobilita je jen politické rozhodnutí ekologických fanatiků. Neekologická výroba elektřiny se schválně moc nezmiňuje. Není divu, že spousta lidí má svůj názor, nenechávají sebou manipulovat a nadále preferují nepřekonatelné konvenční motory ve svých vozidlech.
Šéf Škody auto je buď naivní nebo mluví jen o zbožném přání. Pokud Škodovka přestane vyrábět auta s konvenčními motory, zkrachuje. Čím míň vyrobí konvenčních aut a začne vyrábět víc E-aut, tím nižší zisk bude generovat. Začne propouštět a stagnovat. Nakonec vše převezmou Číňani. Limity CO2 ženou evropský kontinent do chudoby.
Elektro auto ano ale jen v okruhu 50 km. Nejlépe tedy do města a to ještě jen pro majitele RD s FV. Z toho vyplývá, že velká EV jsou zbytečná. KW na nabíječce za 12 Kč je nehoráznost a s rostoucím počtem EV bude hůř. Auto pro normálního pracujícího člověka bydlícího v panelovém domě je nejvýhodnější na benzín, LPG nebo naftu. Vše ostatní jsou pouze experimenty a je jedno z jakých důvodů.
Hošková asi žije na jiné planetě nebo její slova jsou jen zbožným přáním aby je zákazníci vyslyšeli. Elektroojetinu si nikdo kupovat nebude. Za cenu nových baterií, které by nový majitel musel dřív nebo později vyměnit, by měl krásné zánovní auto s konvenčním motorem a dvojnásobným dojezdem bez čekání u elektronabíječek.
Jsem zastánce zrušení rychlostních limitů. Jezdit se má podle citu. Značky upravující rychlost jsou zbytečné. Každý člověk by měl vědět co si může za dané dopravní situace dovolit a jakou rychlostí jet. Měla by být uzákoněna osobní zodpovědnost. Pokud něco zaviníš, tak poneseš zodpovědnost a to velkou. Auto, které jede rychleji a nezpůsobí žádnou nebezpečnou situaci, netřeba sankcionovat. Autoškoly by měli řidiče více vychovávat k zodpovědnosti.
Vždy se platilo hotově. Nevím proč by se to mělo měnit. Svobodná vůle člověka by měla být nadevše. Když obchodník nechce administraci s karetními transakcemi a má rád bankovky v ruce, tak proč mu nutit něco jiného. Zákazník buď obchodníka akceptuje nebo u něj své peníze neutratí a půjde jinam. Obchodník i zákazník si musí sám vyhodnotit co je pro něho výhodnější. Příkazy a zákazy nic nevyřeší. Příkazy a zákazy patří do minulosti. Budoucnost je jen o vstřícnostech a dobré vůli mezi oběma stranami.
Měli byste se na Novinkách zaměřit na řidiče nedodržující bezpečný odstup od vozidla jedoucí před ním. To je daleko nebezpečnější, než že jel někdo rychle. To už ani nebaví číst a ani žádná senzace to není. Je to až trapný, že o tomhle vůbec redaktoři píší. Pokud nezpůsobí nehodu, ať jede třeba 300km/h. Osolte ho až něco svou rychlou jizdou zaviní. Pak o to větší trest, že jel rychleji než měl. Řetězový nehody jsou daleko častěji z toho, že někdo jede 100km/h v levým pruhu a za ním nalepený nervózní řidiči, ječící ,,ať už uhne ten bl...". Nebo jeden za druhým, třeba taky ve stovce ale 5m od sebe. Proti tomu je sólo jzdec jedoucí přes dvěstě prkotina.
Danit nad milión, ano. Do miliónu by mělo zůstat bez zdanění. Výhra 50 tis. dnes už skoro nejsou peníze, kterými by si člověk mohl změnit život. K sázení musí mít člověk motivaci. Vsadit si abych danil? To radši sázet nebudu. Takto bude uvažovat mnoho lidí a ten hlavní tahák ze sásení, tedy zbohatnout okamžitě aniž bych pracoval a danil, se vytratí.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Na D4 měla být neomezená rychlost, žádných 130km/h. Jezdit se má podle citu. Jsme lidi s rozumem.