To je fér, jak někdo překročí rychlost o 50 % a více, tak rovnou sebrat řidičák i vozidlo.
Namistrovaných hejhulů je na silnicích pořád moc a bez nich by byly cesty mnohem více v pohodě. Někdy mám pocit, že se musím omlouvat za to, že jedu po dálnici 129 km/h a dovolím si předjíždět.
Při 129km/h nemáte co předjíždět. Při předjíždění je třeba zvýšit rychlost aspoň na 150km/h a po předjetí znovu snížit rychlost na 129. Tak je to nejbezpečnější, tak to má být.
Tak zrovna tohle to auto jsem testoval zde: Odkaz
Téměř ve všech disciplínách nejhorší možné auto, ale klidně užívejte. Já bych si v životě toto auto nekoupil. Ale úplně nejhorší byla X7 M50d.
Motor který absolutně nejede, bez výkonu a tupý jak blázen. Jak říkám, užívejte si svou spalovací popelnici, já si budu užívat svou Teslu.
Stačí přepnout jízdní režim a převodovku do režimu Sport a myslím, že 400Pha a 800Nm by Vaše Tesla s elektromotorky nedávala ani náhodou. A to ani nemluvím o X5M. Tesla je totální plečka s ohromným přiblblým tabletem narychlo sestavená aby byla dřív na trhu než ji převálcuje konkurence z Číny a která za 10 let nebude mít hodnotu ani 21" kol na kterých teď jezdím.
Strašně mi připomíná tebe vlastní rozhodování v roce 2021. Taky jsem si myslel, že budu jezdit spalovacím autem a budeme mít jeden elektromobil do města. Skončilo to tak jak to skončí ve všech rodinách. Se spalovákem už nikdo nechtěl dobrovolně jezdit.
Ale vůbec nechápu, kde jsem se zmínil o tom, že by měly být elektromobily nějak masivně rozšířeny? Kde jsem to přesně napsal? Mně je úplně jedno, každý ať si jezdí v čem chce a co dovolí jeho peněženka. Přece když jsem majitelem dvou elektrických aut, tak to neznamená, že chci aby s ním jezdilo více lidí.
Já auto měním tak asi jednou za dva roky. Prostě mě přestane už aktuální automobil bavit. Takže od roku 2021 mám už čtvrtý elektromobil.
Ztráta při prodeji byla 160000 Kč u Ioniqu 5 a 64 tisících km.
Moje dieselové auto s euro 6 - BMW X5 M50D bych za žádné jiné auto nevyměnil a mohli byste EV i pozlatit.
To je kravina, co jsem mel moznost objet dalnice CR a vsechna vetsi mesta, nabijecka byla k nalezeni temer vsude. Navic infotaiment system v aute vas predem upozorni ze byste mel dojet k te ci one nabijecce, abyste nekde nezustal viset.
No ale takto upozorní dalších deset EV a než všichni u těch dvou nabíjecích stojanů nabijete, tak uplyne mnoho hodin a to považuji za plýtvání časem.
Kateřina Janečková je mi moc sympatická. Seriál Ošklivka Katka je super! Žádný nekonečný seriál ale systematicky ubírající se děj směřující k napínavému závěru s romantickým koncem. Daleko lépe ztvárněno než kolumbijský originál ,,Ošklivka Betty". Kateřina s Lukášem byli režisérem dobře vybráni a role se k nim velice hodí. Měla by být i s Lukášem více obsazována hlavně v TV.
Tak když chce hoteliér, t.j. má majetek, EET, ktere mu zřejmě vyhovuje, tak prosim tedy sdělte proč to dělá🤣
Tak když mu EET vyhovuje, tak ať si ji má. Dobrovolnosti se meze nekladou. Ale ať nevykládá o kuchaři, který chce 20tis. na výplatu a 30tis. bokem. Proč by to ten kuchař dělal? Pro kuchaře je vždy lepší mít celých 50tis. ofiko. Takto to právě rozdělovali někteří nepoctivý hospodští a pan miliardář to hned převedl na nepoctivého uchazeče o zaměstnání v jeho impériu hotelů. To je cílená lež, která má za úkol rozdmíchat závist mezi lidmi. EET byla kravina 1.stupně protože stát má dost pravomocí a jiných nástrojů jak vymáhat daně.
Ceny v hotelnictví přece nemohl zvýšit výběr daní? Nebo chcete říct že hoteliéři okrádali stát?
EET minimalizovalou šedou zónu, doufám že bude zase zavedeno. Vždycky když vidím “pouze hotově” tak je mi blivno z dalšího zloděje daní.
,,Pouze hotově" znamená, že obchodník má nízké marže a nechce procenta z transakce odvádět karetním společnostem. Kdyby bylo zavedeno, že použitím platební karty se útrata zákazníkovi navýší o procenta odvodů těmto výrobcům a správcům karet, ještě rád byste zaplatil hotově.
Nenarovnalo to nic. Kdo kradl předtím, kradl dále. A živnostníci končili pro značné počáteční navýšení nákladů, což je software pokladna , která přišla na jednu prodejnu přes 20 tisíc, zavedení internetu, propouštění prodavaček v malých prodejnách, které nerozuměly počítačům ani chytrým telefonům. Koupě tiskáren pro paragony, jedovaté kotoučky do tiskárny, jed ničil prsty špinavým černým povlakem, který způsoboval záněty. Internet vypadával, tudíž prodejny v té chvíli musely být zavřeny, zákazníci naštvání, krátily se tím tržby... Jen ten, kdo to nezažil, může podávat takové informace, jako Vy .
Plně s Vámi souhlasím.
S tou EET si to vážený pán miliardář vymyslel. Dělá že sebe chudáka jak to má v podnikání těžké a jak jsou na něj zaměstnanci zlý. Chtějí peníze bokem a on si je nemůže dát do nákladů. On nechce šedou ekonomiku. Jak kdybych slyšel Babiše. Nic z toho samozřejmě není pravda, nic z toho nemůže dokázat, je to jen cíleně promyšlená lež, ale proč bych to neosolil těm menším živnostníkům, co EET zatížila až na neúnosnou mez a museli zavřít. Co kdyby náhodou některý z nich zbohatnul a začal mu dělat konkurenci. Debilní kecy takových to miliardářů akorát rozdělují společnost.
Elektromobil nebrat! Prodal jsem Teslu 3 a už nikdy více! Objednal jsem MB E300 de 4matic, plug-in hybrid. Nafta 145kW + 95kW Elektro. Dojezd na čisté Elektro 80km, což po městě super a na naftu dojezd 800km. Hovoří samo o sobě. Kombinační 17g CO2/km. Spotřeba 2,7l nafty/100km. Ještě jednou čisté EV nekupovat, je to ztráta peněz i času při dobíjení.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
V rakousku za podobnou rychlost vcera zabavili rovnou auto
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
V Raichu jsou papežštější než papež.
1 odpověď