undefined
Vyhledat
Osobní menu
Seznam.cz
Hlavní stránka

Jirka Bém

0
Sledujícich
0
Sleduje
Příspěvky22Příspěvky a odpovědi33Líbí se9
  • Daniela Roubalova

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Daniela Roubalova
    Daniela Roubalova

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 4 měsíci

    opravdu děsivé,hlavně jak ten pán vůbec nedýchá

    STREAM.CZ
    Sssladké sny! Metr a půl dlouhý had se plazil po spícím polonahém muži
    Mrazivé záběry z průmyslových kamer ukazují, jak se zvíře pomalu plazí po dojedeném jídle z fastfoodu a pak se rozhodne zkoumat pohovku se spícím polonahým mužem. Děsivé je, že stromový had muže vůbec neprobudil. Dotyčný vyvázl bez zranění. Zdroj: AP, Newsflare

    1 odpověď

    Jirka Bém

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jirka Bém
    Jirka Bém

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    reagoval na Daniela Roubalova
    Před 4 měsíci

    Takže je to asi figurína.

  • Jirka Bém

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jirka Bém
    Jirka Bém

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 5 měsíci

    Je to megalomanský plán, na který doufám nebudou peníze.

    Tunel ze Smíchova kopíruje metro B, čili je zbytečné, aby měl stejné zastávky.

    Pokud opravdu kapacita nového mostu na Výtoň nezvládne regionální vlaky a současně rychlovlaky, měly by pod zemí jet rychlovlaky bez zastávek, protože ty zbytečné stanice zdvojnásobí cenu tunelů. Kdo chce na Smíchově z vlaku na Karlák nebo Václavák, může si přestoupit na Smíchově na metro a zdrží ho to jen pár minut.

    A žádný vlak by neměl na Hlaváku končit. Když projedou napříč celou Prahou, pak budou mít tu funkci metra S jako třeba v Berlíně.

    STREAM.CZ
    Metro S – známe všechny podrobnosti!
    Největší připravovaná dopravní stavba v Praze, která ovlivní nejen životy obyvatel hlavního města, ale i jejich sousedů ze Středočeského kraje. Tak by se dal nazvat projekt Nové spojení II, jemuž se přezdívá metro S. A právě na něj jsme se zaměřili v tomto videu. Metro S je sice zjednodušeně řečeno příměstská vlaková doprava, ovšem bude zcela unikátní – velká část trati totiž povede pod zemí, díky čemuž se vlaky dostanou až do samotného centra Prahy. Proč je potřeba? Říkáte si, že příměstské vlaky jezdí již dnes, a tak není nutné vymýšlet podzemní tratě? Problémem současného spojení ovšem je, že koleje kapacitně nestačí. Jezdí po nich i dálkové a nákladní vlaky, což v kombinaci se stoupajícím počtem lidí dojíždějících do Prahy znamená, že vagony jsou přeplněné a brzy přestanou uspokojovat poptávku. Aby lidé nevyměnili vlaky za auta, je třeba tratě posílit. Vznikl tak plán na svedení kolejí do tunelů pod zem, díky čemuž se cesta do Prahy zjednoduší, a hlavně zrychlí. Snazší pak bude i samotný pohyb po metropoli. Jak by tedy mělo metro S vypadat? Ze západu na východ Západovýchodní tunel by měl vést ze Smíchovského nádraží do Karlína, kde se napojí na Karlínskou trať u Čechie. Má mít 4 stanice – Karlovo náměstí (s přestupem na metro B), Václavské náměstí (přestupy na A a B), centrální stanice pod Hlavním nádražím (měla by být v hloubce 40 metrů) a Karlín (v úrovni stanice Křižíkova s přestupem na B). Ze severu na jih Severojižní tunel bude začínat za Vršovicemi a ústit bude na Florenci u Negrelliho viaduktu. Počítá se jen se dvěma stanicemi – centrální pod Hlavním nádražím a Florenc (bude nadzemní v místě, kde je dnes autobusové nádraží). Navazující projekty Na metro S budou navazovat i další projekty, jež se v Praze chystají. Patří k nim: • rychlodráha na letiště – původně se počítalo s jejím koncem na Masarykově nádraží, nyní se plánuje, že část vlaků bude končit na Hlavním nádraží; • proměna Hlavního nádraží – kvůli metru S se počítá s výstavbou dalšího vestibulu na náměstí Winstona Churchilla; • metro D – ve druhé fázi výstavby se vybuduje trať z Pankráce na náměstí Bratří Synků, kde se propojí s metrem S; • tramvajová trať před Hlavním nádražím; • zastřešení kolejí a další projekty, které plánuje Penta. Kdy a za kolik V současnosti se řeší zanesení projektu Nového spojení II a odhaduje se, že k výstavbě by mělo být vše připraveno v roce 2035. Hotovo by v takovém případě mohlo být v roce 2047. Rozpočet je zatím stanovený na 185 miliard korun, ovšem dá se předpokládat, že se ještě zvýší. Většinu financí poskytne stát, počítá se ale i s příspěvkem EU a se zapojením soukromého kapitálu formou PPP projektu. Tak co na projekt metra S říkáte? Dává vám smysl, nebo by podle vás bylo možné využít peníze na jiné účely? Dejte nám vědět do komentářů! 00:00 Nové spojení II aneb metro S 00:37 Potřebujeme metro S? 01:38 Tři varianty trasy 02:30 Západovýchodní tunel 03:05 Severojižní tunel 03:31 Rychlodráha na letiště 04:16 Proměna Hlavního nádraží 04:44 Plány metra D 05:05 Tramvajová trať před "Hlavákem" 05:23 Zastřešení kolejí 06:31 Kdy začne výstavba metra S? 06:53 Kolik bude metro S stát Vážíme si vaší podpory, díky! Daniel, Lukáš, Honza, Martina, Květa, Ruda
  • Jirka Bém

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jirka Bém
    Jirka Bém

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 5 měsíci

    Protože větrné elektrárny se do otáček roztáčejí motorovým zapojením, mohly by mařit elektřinu tak, že by se tak nějakou dobu provozovaly a foukaly třeba proti větru jako ventilátor.

    SEZNAMZPRAVY.CZ
    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/269540

    2 odpovědi

  • Jirka Bém

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jirka Bém
    Jirka Bém

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 5 měsíci

    Ta trasa ze Smíchova se zastávkami kopíruje metro B a je tedy zbytečná. Zbytečně velký pak také bude nový most na Výtoni. Pod zem by spíš měly přijít rychlovlaky bez zastávek, které to hrozně prodražují. A mělo by stačit pod hlavním nádražím jedno patro.

    Naštěstí je to celé tak drahé, že snad na to nikdy nebudou peníze. Cenu zřejmě nikdo neřeší.

    ZDOPRAVY.CZ
    Nové tunely pod Prahou získaly souhlas ministerstva. Metro S bude pro město dopravní revolucí
    Pod hlavním nádražím vznikne nová dvoupatrová stanice.
  • Jirka Bém

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jirka Bém
    Jirka Bém

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 6 měsíci

    Myslím, že by měly úplně zmizet dálkové autobusy. Zbytečně se hodinu cpou do centra, měly by končit i začínat na kraji Prahy u metra. Vhodná místa jsou na obou koncích trasy B - u okruhu a začátků dálnic. To nádraží na Florenci vzniklo asi někdy za Marie Terezie pro dostavníky, ale tenkrát byli moudří, do města nesměly a zůstaly za hradbami.

    STREAM.CZ
    Proměna Florence – místo špinavého autobusáku luxusní čtvrť
    Čtvrť světových měřítek v samotném centru Prahy? To je realita, která nás čeká už za pár let. Na Florenci, která dnes nepatří právě k nejkrásnějším pražským koutům, se totiž plánuje velkolepá výstavba. Nová čtvrť má vyrůst na ploše od Masaryčky přes autobusové nádraží Florenc prakticky až po Vítkov. Developer Penta se tu chystá na jeden z nejkomplikovanějších projektů vůbec – potýkat se bude muset s dopravními bariérami (magistrála, železniční trať, metro…) i různými nadmořskými výškami. Za návrhem výstavby stojí sdružení architektů z kanceláří UNIT architekti, A69 – architekti a Marko & Placemakers. A jak bude Florenc vypadat? • Proměna bude rozdělena do čtyř etap – nejprve se začne stavět v západní části, pak přijde na řadu severní území (dnešní „autobusák“), poté jižní část (mezi tratěmi vedle parkoviště autobusů) a nakonec východní území (kolem parkoviště autobusů, aut a staré zástavby). • Podobně jako v projektu Smíchov City tu bude probíhat bloková výstavba a celé území bude sloužit převážně pěším a cyklistům. • Nová výstavba bude propojena s okolními čtvrtěmi, například nejrůznějšími lávkami přes koleje apod. • Počítá se se vznikem řady nových ulic a náměstíček. • V první etapě, tedy západní části projektu, vyrostou hlavně bytové domy, kancelářské budovy či hotel. Stavět by se mohlo začít již v roce 2028. • Autobusové nádraží se přesune na jihovýchodní okraj území a dojde k jeho zmenšení. • Změn se dočká i magistrála – její okolí se má zatraktivnit a samotnou dopravní tepnu má křižovat více tramvají i přechod pro chodce, jinde se uberou pruhy apod. Záměrem je, aby ji v budoucnu využívalo co nejméně aut. • Park Těšnov by měl také projít proměnou – nicméně ta je závislá hlavně na přenesení magistrály na uliční úroveň. Nicméně dílčí „zkrášlení“ je v plánu ještě předtím. • Na proměnu Florence budou navazovat i další projekty. Patří k nim například rekonstrukce Desfourského paláce naproti Masaryčce nebo vznik Železničního muzea v bývalém Depu kolejových vozidel ČD. Jak se vám plány na novou podobu Florence líbí? Dejte nám vědět v komentářích! 00:00 Budoucnost Florence 01:10 Projekt plný výzev 02:22 Domy do bloků a bez aut 03:50 Čtyři etapy výstavby 04:17 Etapa první - byty a kanceláře 05:23 Co bude s autobusákem a magistrálou? 07:15 Kdy se dočká park Těšnov 07:59 Další projekty spojené s Florencí 08:59 Plány se stanicí metra Vážíme si vaší podpory, díky! Daniel, Lukáš, Honza, Martina, Květa, Ruda

    1 odpověď

  • Jirka Bém

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jirka Bém
    Jirka Bém

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 rokem

    Tohle je podpora pro teplárny, aby přešly od uhlí na plyn a biomasu a ták snížily emise. Konečně peníze na něco rozumného, ne na fotovoltaiku a větrníky.

    SEZNAMZPRAVY.CZ
    Evropská komise Česku schválila podporu za 3,2 miliardy eur na výrobu elektřiny
    Evropská komise (EK) Česku schválila program státní podpory za 3,2 miliardy eur (75 miliard Kč) na podporu výroby elektřiny ze zmodernizovaných elektráren, které umožňují kombinovanou výrobu elektřiny a tepla (KVET).

    1 odpověď

  • Jiří Brhláč

    2

    Sledujících

    5

    Sleduje

    Jiří Brhláč
    Jiří Brhláč

    2

    Sledujících

    5

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 rokem

    Co to melete??

    Po letech odporného etnického vraždění v bývalé Jugoslávii se na to svět už nemohl dívat a řekl dost!

    A protože se na nechutnych etnických čistkách podíleli převážně Srbové, kteří si z vojáků UNPROFOR dělali "dobrý den" či je dokonce ohrožovali zbraněmi..tak muselo zasáhnout NATO.

    Samozřejmě, že bez souhlasu OSN, protože řízením neblahého osudu je bůhví proč členem Rady bezpečnosti (!)... OSN největší Kazisvět planety Rusko!!

    Nějak vám ta argumentace hapruje...

    FORUM24.CZ
    Co kdybychom bombardovali Bratislavu a okupovali kus Slovenska? Připadalo by to také Ficovi normální?
    KOMENTÁŘ / Slovenský premiér Robert Fico hájí ruský pohled na konflikt na Ukrajině. V podstatě naznačuje, že je ruská Putinova vůči sousední zemi legitimní. Na Ukrajině prý řádili nacisté a válku vypr…

    1 odpověď

    Jirka Bém

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jirka Bém
    Jirka Bém

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    reagoval na Jiří Brhláč
    Před 1 rokem

    Co to melete?? Tohle bylo o několik let později a pro změnu etnicky čistili Albánci Srbské území. Překvapivě NATO nebombardovalo Tiranu, ale Bělehrad. Taky bez souhlasu OSN a taky asi polovina členských států odtržení Kosova od Srbska neuznala dodnes. Ale my jsme tehdy kosovským Albáncům právo na odtržení přiznali. Tehdy jsme asi uznávali jiné mezinárodní právo.

  • Jirka Bém

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jirka Bém
    Jirka Bém

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 rokem

    No, nevím, před 25 lety jsme my (členové NATO) bombardovali Bělehrad a bylo to normální.

    FORUM24.CZ
    Co kdybychom bombardovali Bratislavu a okupovali kus Slovenska? Připadalo by to také Ficovi normální?
    KOMENTÁŘ / Slovenský premiér Robert Fico hájí ruský pohled na konflikt na Ukrajině. V podstatě naznačuje, že je ruská Putinova vůči sousední zemi legitimní. Na Ukrajině prý řádili nacisté a válku vypr…

    2 odpovědi

  • Jirka Bém

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jirka Bém
    Jirka Bém

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 rokem

    Proč by Rusko přistoupilo na mír? Podstatně navýšilo zbrojní výrobu a teď postupuje. Pokud Ukrajina padne, bude to znamení, že naše zbrojení je nedostatečné a budeme Rusku muset za to, že nezaútočí dál, zaplatit, asi spotřebním zbožím a modernizací jeho průmyslu. My zaplatíme to, že nekrachne.

    FORUM24.CZ
    Mír položí Rusko na lopatky. Zkrachuje, ať už na Ukrajině vyhraje, nebo ne, říká ekonom
    To jediné, co drží ruskou ekonomiku nad vodou, je jeho válečná ekonomika. Jakmile se vojenský stroj zastaví, zhroutí se, říká ekonomický expert Renaud Foucart. To nejlepší, v co podle něj současné Rus…
  • Jirka Bém

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jirka Bém
    Jirka Bém

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 rokem

    Autobus jsem zkusil, byl by pro rodiče snadný, kdyby si uvědomili, že asi jede z konečné A do konečné E. To možná vyplývá z toho, že v řádku J není před A a za E další okénko na zapsání čísla. Učitel to možná dětem vysvětlí. Na prstech to spočítat nejde, musely by se zapojit nohy.

    MEDIUM.SEZNAM.CZ
    Nerozumím matematice ze druhé třídy, a to mám IQ 140. Zkuste to vy
    Asi jsem opravdu marná. Ale přes nadprůměrné IQ nerozumím matematice, kterou se dcera učí ve druhé třídě. Metoda podle profesora Hejného je pro mě past. Zkuste si to také!
  • Jirka Bém

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jirka Bém
    Jirka Bém

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 rokem

    Pokud vím, chystá EU povinnost zavést na železnicích elektronické zabezpečovací zařízení, Na málo vytížených tratích to neúměrně zvýší náklady. Proto jsou tam výhodnější autobusy. A kdo nechce autobus, může jet po nové cyklostezce na kole!

    MEDIUM.SEZNAM.CZ
    Sněmovna schválila likvidaci infrastruktury. Nic neušetří, ale voličům se pomstí
    Sněmovna „přehlasovala“ Senát a definitivně schválila sněmovní tisk 332 o změně zákona o drahách. Bohužel, včetně legislativního přílepku umožňujícího faktickou likvidaci tratí s nedostatečnou možností veřejné kontroly.

    1 odpověď

  • Jirka Bém

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jirka Bém
    Jirka Bém

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 rokem

    Páni generálové zbrojí podle svých zkušeností - na minulou válku. Dnes se Rusové neodváží nad Ukrajinu ani s nejmodernějšími stihačkami, protože Ukrajina dostala velmi dobré protiletadlové a protiraketové systémy. A protitankové střely mají obě strany. Pokud bude v příštích letech válka, budou to hlavně drony a rakety.

    SEZNAMZPRAVY.CZ
    Svoboda je drahá, hájí obří armádní zakázku generál
    Pokud získáme americké stíhačky, budou mít odstrašující efekt na Rusko nebo stát, který by ohrožoval NATO, věří velitel vzdušných sil Petr Čepelka.
  • Luboš Motl

    33

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Luboš Motl
    Luboš Motl

    33

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Ověřený uživatel

    Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.  

    komentoval
    Před 1 rokem

    Přesně tak, řeči o tom, že má právo na názory a vyjádření a slova o appeasementu a hipízácké, chamberlainské a chcimírské postoje, jsou třeba správné, ale jsou druhotné, protože jde o válku, v této situaci došlo na činy a Musk jménem SpaceX jedná v příkrém rozporu s tím, co vláda USA považuje za bezpečnostní zájmy země. Způsobuje škody v kampani USA, které USA musejí nahrazovat utracením dodatečných miliard dolarů.

    Legalistických výmluv, proč si může dovolit takovéto postoje, může být sto, ale primární prostě je to, že se chová nepřátelsky k USA jakožto vojenské mocnosti, jejímž je občanem, a země, která není sebevražedná, prostě takové chování svých občanů nemá nebo nesmí dopustit, přinejmenším v operacích souvisejících s válkou. V první řadě neměly USA dopustit už to, že privátní entity budou mít pod palcem technologie ovlivňující národní bezpečnost, a síť satelitů jako Starlink nepochybně takovou technologií je. Toto chybné darování velké části vesmírného programu privátním osobám bylo chybou Obamovy administrativy, zdaleka ne jedinou. Všechno, co tehdy dělali, bylo špatně. Špatně bylo i totální zrušení raketoplánů v chvíli, kdy nebylo jasné, zda USA dokáže vybudovat fungující náhradu. Špatně byl názor, že posílání lidí do vesmíru je čistě věc trhu, špatně byl názor, že se mají privatizovat největší systémy komunikačních satelitů atd.

    V Rusku by samozřejmě takový člověk byl spadnut z letadla nebo z okna a USA takto nejednají, ale stále by ho prostě zastavit měly, pokud jako země nezdegenerovaly zcela.

    NOVINKY.CZ
    KOMENTÁŘ: Musk nemůže zasahovat do války – Alex Švamberk
    Elon Musk potvrdil, že loni skutečně zabránil útoku ukrajinských bezposádkových člunů na Sevastopol, kde kotví ruská Černomořská flotila. Navzdory žádostem, aby po trase zapnul satelitní síť Starlink, tak neučinil. Musk se staví proti válce, chce, aby skončily boje, v nichž umírají mladí Ukrajinci i Rusové, a obě strany se domluvily na příměří.

    2 odpovědi

    Jirka Bém

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jirka Bém
    Jirka Bém

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    reagoval na Luboš Motl
    Před 1 rokem

    Já ale mám dojem, že USA nejsou ve válce.

    1 odpověď

  • Ondrej Kovačič

    23

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Ondrej Kovačič
    Ondrej Kovačič

    23

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Ověřený uživatel

    Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.  

    komentoval
    Před 1 rokem

    Rusům tohle "dobrodružství" nesmí projít, ať už je momentální situace Ukrajinců jakkoliv složitá. Hlupáci si myslí, že získáním částí jejich území další ruské požadavky ustanou a na východ od nás nastane klid. K tomu ale nedojde. Rusové budou chtít víc a budou opět umírat lidé.

    SEZNAMZPRAVY.CZ
    Ukrajinci se dokázali vyhnout tomu nejhoršímu, co se mohlo stát, říká expert
    Ukrajinská protiofenziva nejde tak rychle, jak čekal Západ i mnozí pozorovatelé. Podle vojenských expertů na ni ale západní země nedodaly dostatek potřebných zbraní. Jak si teď Ukrajina stojí?

    4 odpovědi

    Jirka Bém

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jirka Bém
    Jirka Bém

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    reagoval na Ondrej Kovačič
    Před 1 rokem

    Jenže to už budeme umírat my. Teď Rusko chce Krym a Donbas, kde žije většina ruského obyvatelstva. Pokud Rusy přinutíme zvětšit armádu a vojenský průmysl na úkor spotřebního průmyslu, a Američany časem přestane bavit zbraně pro Ukrajinu platit (jako v Afganistánu), co Rusové udělají? Půjdou dál do zemí, kde je zboží. Třeba se jim bude líbit jezdit ve škodovkách do Karlových Varů.

    Válka by se měla zastavit, dokud se moc nerozrostla, civilní ztráty jsou zatím velmi malé (např. proti válce v Iráku). A my potřebujeme čas na středoevropské solidní dohody. Na jednotu NATO moc nevěřím, Anglie a Francie se na nás ve válečné situaci zase klidně vykašlou a Američani ani nevědí, kde jsou nějaké Čechy nebo Slovensko.

  • Jirka Bém

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jirka Bém
    Jirka Bém

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 rokem

    V textu se píše o soše v soše a pětiminutovém videu. Video ale trvá jen něco přes minutu a o objevu tam nic není. Kam se ztratil zbytek?

    NOVINKY.CZ
    V Brně objevili sochu v soše. Průvodce k nálezu namluvil Rychetský
    Nečekaného průvodce mohou dostat ti, kteří se vypraví po stopách unikátního brněnského nálezu sochy v soše. Zasvěcený výklad o dějinách umění s téměř detektivní zápletkou jim totiž poskytne Pavel Rychetský. Ne, že by snad končící předseda Ústavního soudu přesídlil do brněnského Paláce šlechtičen, kde k nálezu došlo, jen propůjčil svůj nezaměnitelný hlas k namluvení komentáře k videu mapujícímu objev.
  • Roman Novy

    9

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Roman Novy
    Roman Novy

    9

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 2 roky

    Akorát ty Temelínu bychom měli za 20let. Oze vyrábí hned...a taky následná demontáž je bezproblémová,narozdíl od Temelínu....

    SEZNAMZPRAVY.CZ
    Česko může mít stovky zelených elektráren za peníze EU. Pokud stihne razítka
    Do konce desetiletí může Česko postavit stovky nových obnovitelných zdrojů za evropské peníze. Jejich stavba ale může trvat až deset let, a Česko by tak mohlo podporu propásnout. Aby peníze dostalo, musí se zrychlit povolování.

    5 odpovědí

    Jirka Bém

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jirka Bém
    Jirka Bém

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    reagoval na Roman Novy
    Před 2 roky

    Ta demontáž OZE je bezproblémová, akorát se nedá nic dělat se starými listy vrtulí. Skladují se na poušti, jako stará letadla. Kde je budeme skladovat my? Ale rozebrání Temelína bude taky bezproblémové, jen to skladování ...

  • Jirka Bém

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jirka Bém
    Jirka Bém

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 2 roky

    A když jsme o půlnoci šli z vinárny a neměli ani 3 kačky na toho buřta, dali jsme si za 20 halířů jen chleba s hořčicí. A ta hodná paní ve stánku nám nabídla - klucí, já vám ten chleba namočím do toho omastku - chcete? A to teprv byla pravá půlnoční chuťovka !

    MEDIUM.SEZNAM.CZ
    Pražskej vošklivák
    Pamatujete se na něj? Míval jsem ho rád. Takovej ten echt pravej pražskej vošklivák se vyskytoval na Václaváku a mohli jste se tam s ním setkat hnedka na několika místech najednou.
  • Michal Šindelář

    19

    Sledujících

    2

    Sleduje

    Michal Šindelář
    Michal Šindelář

    19

    Sledujících

    2

    Sleduje

    komentoval
    Před 2 roky

    GPS souřadnice? Mrkněte na flightradar na letadlo FORTE 10, tipnul bych že tam kde dneska kroužilo, bude to správné místo. Obvykle se pohybují jinak, ale většinou je to právě v těchto místech. Jaké dva drony?

    SEZNAMZPRAVY.CZ
    Záběry Pentagonu ukazují kontakt ruské stíhačky s americkým dronem
    Pentagon zveřejnil video, které podle něj zachycuje úterní incident nad Černým mořem. Americký dron se v úterý kvůli manévru ruských stíhaček zřítil do moře.

    2 odpovědi

    Jirka Bém

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jirka Bém
    Jirka Bém

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    reagoval na Michal Šindelář
    Před 2 roky

    První má na listech vrtule žluté pruhy, ten s ohnutou vrtulí pruhy nemá.

  • Jirka Bém

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jirka Bém
    Jirka Bém

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 2 roky

    Celá ta trať přes Prahu je nesmyslná. Cestující z Kladna mohou přestoupit na metro už ve Veleslavíně, tam by vlak mohl končit, nebo v Dejvicích, kde by nástupiště měla být posunuta blíž k metru. Jsem zvědavý, kolik kladeňáků bude vystupovat na zastávce u výstaviště, asi odborníci počítají se spoustou pražáků jedoucích z Masaryčky.

    Jestli se kvůli trati na letiště budou dělat další 2 dlouhé tunely z Dejvic do Veleslavína, bude to vyhazování peněz, protože s rozvojem vysokorychlostních železnic letiště bude méně využívané. Dávno se tam mohlo dotáhnout metro.

    STREAM.CZ
    Mezi Masarykovým nádražím a Dejvicemi začala dvouletá výluka, vizualizace slibuje razantní modernizaci
    Cestující z Kladna do Prahy teď zhruba dva roky čeká horší spojení do hlavního města. V neděli totiž začala rozsáhlá modernizace nádraží Praha-Bubny a navazujícího úseku k nově budované zastávce Praha-Výstaviště. Kvůli tomu zahájila Správa železnic (SŽ) výluku mezi stanicemi Praha Masarykovo nádraží a Praha-Dejvice. Vlaky v obou směrech Praha-Kladno tak budou začínat a končit v Dejvicích.
  • Václav Jelen

    6

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Václav Jelen
    Václav Jelen

    6

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 2 roky

    Vašemu názoru rozumím. Je logické že v dnešní době není rentabilní tyto malé tratě provozovat. Jenže mě osobně rušení jakýchkoliv trati nedává smysl do budoucna. Je to v rozporu s kroky EU a zavádění elektromobility. Auto bude opět pouze luxus pro vyvolené a lidé z obcí nebudou mít alternativu na cestu do měst.

    NOVINKY.CZ
    Ministerstvo dopravy chce lokální tratě odstavit
    Ministerstvo dopravy trvá na zrušení provozu na málo využívaných lokálních železničních tratích. Resort kvůli tomu ustanovil komisi, která má vytvořit návrh legislativní normy, jež by alespoň dočasné přerušení provozu lokálek za daných podmínek umožnila.

    9 odpovědí

    Jirka Bém

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jirka Bém
    Jirka Bém

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    reagoval na Václav Jelen
    Před 2 roky

    Jenže lokálky obslouží jen některé obce. Do většiny bude nutné zajistit nějakou dopravu třeba pro školáky. Busy budou na elektřinu nebo třeba vodík. Konec vlaků vyplynul z přesunu nákladní dopravy na silnice, smysl mají jen rychlovlaky jako náhrada letecké dopravy.

    A alternativou pro všechny jsou třeba elektrokola, před 50 lety strýc jezdil každé ráno v 5 na kole do práce na vlastní pohon, dnes to s elektromotorem zvládají i důchodci.

    1 odpověď

  • Kariéra
  • •
  • Nápověda
  • •
  • O Seznamu
  • Ochrana údajů
  • •
  • Reklama
  • Smluvní podmínky
  • •
  • Vývojáři
Copyright © 1996–2025, Seznam.cz, a.s.