Je to megalomanský plán, na který doufám nebudou peníze.
Tunel ze Smíchova kopíruje metro B, čili je zbytečné, aby měl stejné zastávky.
Pokud opravdu kapacita nového mostu na Výtoň nezvládne regionální vlaky a současně rychlovlaky, měly by pod zemí jet rychlovlaky bez zastávek, protože ty zbytečné stanice zdvojnásobí cenu tunelů. Kdo chce na Smíchově z vlaku na Karlák nebo Václavák, může si přestoupit na Smíchově na metro a zdrží ho to jen pár minut.
A žádný vlak by neměl na Hlaváku končit. Když projedou napříč celou Prahou, pak budou mít tu funkci metra S jako třeba v Berlíně.
Ta trasa ze Smíchova se zastávkami kopíruje metro B a je tedy zbytečná. Zbytečně velký pak také bude nový most na Výtoni. Pod zem by spíš měly přijít rychlovlaky bez zastávek, které to hrozně prodražují. A mělo by stačit pod hlavním nádražím jedno patro.
Naštěstí je to celé tak drahé, že snad na to nikdy nebudou peníze. Cenu zřejmě nikdo neřeší.
Myslím, že by měly úplně zmizet dálkové autobusy. Zbytečně se hodinu cpou do centra, měly by končit i začínat na kraji Prahy u metra. Vhodná místa jsou na obou koncích trasy B - u okruhu a začátků dálnic. To nádraží na Florenci vzniklo asi někdy za Marie Terezie pro dostavníky, ale tenkrát byli moudří, do města nesměly a zůstaly za hradbami.
Co to melete??
Po letech odporného etnického vraždění v bývalé Jugoslávii se na to svět už nemohl dívat a řekl dost!
A protože se na nechutnych etnických čistkách podíleli převážně Srbové, kteří si z vojáků UNPROFOR dělali "dobrý den" či je dokonce ohrožovali zbraněmi..tak muselo zasáhnout NATO.
Samozřejmě, že bez souhlasu OSN, protože řízením neblahého osudu je bůhví proč členem Rady bezpečnosti (!)... OSN největší Kazisvět planety Rusko!!
Nějak vám ta argumentace hapruje...
Co to melete?? Tohle bylo o několik let později a pro změnu etnicky čistili Albánci Srbské území. Překvapivě NATO nebombardovalo Tiranu, ale Bělehrad. Taky bez souhlasu OSN a taky asi polovina členských států odtržení Kosova od Srbska neuznala dodnes. Ale my jsme tehdy kosovským Albáncům právo na odtržení přiznali. Tehdy jsme asi uznávali jiné mezinárodní právo.
Páni generálové zbrojí podle svých zkušeností - na minulou válku. Dnes se Rusové neodváží nad Ukrajinu ani s nejmodernějšími stihačkami, protože Ukrajina dostala velmi dobré protiletadlové a protiraketové systémy. A protitankové střely mají obě strany. Pokud bude v příštích letech válka, budou to hlavně drony a rakety.
Přesně tak, řeči o tom, že má právo na názory a vyjádření a slova o appeasementu a hipízácké, chamberlainské a chcimírské postoje, jsou třeba správné, ale jsou druhotné, protože jde o válku, v této situaci došlo na činy a Musk jménem SpaceX jedná v příkrém rozporu s tím, co vláda USA považuje za bezpečnostní zájmy země. Způsobuje škody v kampani USA, které USA musejí nahrazovat utracením dodatečných miliard dolarů.
Legalistických výmluv, proč si může dovolit takovéto postoje, může být sto, ale primární prostě je to, že se chová nepřátelsky k USA jakožto vojenské mocnosti, jejímž je občanem, a země, která není sebevražedná, prostě takové chování svých občanů nemá nebo nesmí dopustit, přinejmenším v operacích souvisejících s válkou. V první řadě neměly USA dopustit už to, že privátní entity budou mít pod palcem technologie ovlivňující národní bezpečnost, a síť satelitů jako Starlink nepochybně takovou technologií je. Toto chybné darování velké části vesmírného programu privátním osobám bylo chybou Obamovy administrativy, zdaleka ne jedinou. Všechno, co tehdy dělali, bylo špatně. Špatně bylo i totální zrušení raketoplánů v chvíli, kdy nebylo jasné, zda USA dokáže vybudovat fungující náhradu. Špatně byl názor, že posílání lidí do vesmíru je čistě věc trhu, špatně byl názor, že se mají privatizovat největší systémy komunikačních satelitů atd.
V Rusku by samozřejmě takový člověk byl spadnut z letadla nebo z okna a USA takto nejednají, ale stále by ho prostě zastavit měly, pokud jako země nezdegenerovaly zcela.
Já ale mám dojem, že USA nejsou ve válce.
Rusům tohle "dobrodružství" nesmí projít, ať už je momentální situace Ukrajinců jakkoliv složitá. Hlupáci si myslí, že získáním částí jejich území další ruské požadavky ustanou a na východ od nás nastane klid. K tomu ale nedojde. Rusové budou chtít víc a budou opět umírat lidé.
Jenže to už budeme umírat my. Teď Rusko chce Krym a Donbas, kde žije většina ruského obyvatelstva. Pokud Rusy přinutíme zvětšit armádu a vojenský průmysl na úkor spotřebního průmyslu, a Američany časem přestane bavit zbraně pro Ukrajinu platit (jako v Afganistánu), co Rusové udělají? Půjdou dál do zemí, kde je zboží. Třeba se jim bude líbit jezdit ve škodovkách do Karlových Varů.
Válka by se měla zastavit, dokud se moc nerozrostla, civilní ztráty jsou zatím velmi malé (např. proti válce v Iráku). A my potřebujeme čas na středoevropské solidní dohody. Na jednotu NATO moc nevěřím, Anglie a Francie se na nás ve válečné situaci zase klidně vykašlou a Američani ani nevědí, kde jsou nějaké Čechy nebo Slovensko.
Akorát ty Temelínu bychom měli za 20let. Oze vyrábí hned...a taky následná demontáž je bezproblémová,narozdíl od Temelínu....
Ta demontáž OZE je bezproblémová, akorát se nedá nic dělat se starými listy vrtulí. Skladují se na poušti, jako stará letadla. Kde je budeme skladovat my? Ale rozebrání Temelína bude taky bezproblémové, jen to skladování ...
Celá ta trať přes Prahu je nesmyslná. Cestující z Kladna mohou přestoupit na metro už ve Veleslavíně, tam by vlak mohl končit, nebo v Dejvicích, kde by nástupiště měla být posunuta blíž k metru. Jsem zvědavý, kolik kladeňáků bude vystupovat na zastávce u výstaviště, asi odborníci počítají se spoustou pražáků jedoucích z Masaryčky.
Jestli se kvůli trati na letiště budou dělat další 2 dlouhé tunely z Dejvic do Veleslavína, bude to vyhazování peněz, protože s rozvojem vysokorychlostních železnic letiště bude méně využívané. Dávno se tam mohlo dotáhnout metro.
Vašemu názoru rozumím. Je logické že v dnešní době není rentabilní tyto malé tratě provozovat. Jenže mě osobně rušení jakýchkoliv trati nedává smysl do budoucna. Je to v rozporu s kroky EU a zavádění elektromobility. Auto bude opět pouze luxus pro vyvolené a lidé z obcí nebudou mít alternativu na cestu do měst.
Jenže lokálky obslouží jen některé obce. Do většiny bude nutné zajistit nějakou dopravu třeba pro školáky. Busy budou na elektřinu nebo třeba vodík. Konec vlaků vyplynul z přesunu nákladní dopravy na silnice, smysl mají jen rychlovlaky jako náhrada letecké dopravy.
A alternativou pro všechny jsou třeba elektrokola, před 50 lety strýc jezdil každé ráno v 5 na kole do práce na vlastní pohon, dnes to s elektromotorem zvládají i důchodci.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
opravdu děsivé,hlavně jak ten pán vůbec nedýchá
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Takže je to asi figurína.