No tak když viděl k čemu se schyluje tak měl zasáhnout a né čumět jak hňup!!! Takze trest zcela na místě,jen je škoda že si ho neodseděl celý!😡
Prosím? Jak přesně jim v tom měl zabránit? Měl je začít mlátit, nebo rovnou zabít, aby jim v tom zabránil? Chtěl bych vidět, co byste na jeho místě udělal Vy, hrdino.
Já samozřejmě neschvaluju, co kluci udělali, ale zavřít je na 10 (a víc) let, to je přece jen trochu moc.
Manželství je svazek muže a ženy... a kdo si myslí něco jiného tak šup na vyšetření...
Manželství je právní status který mimo jiné umožňuje manželům mimo jiné zastupovat jeden druhého v právních úkonech, zastupovat děti druhého manžela nebo třeba mít barák ve společném vlastnictví.
Homosexuálové pracují, platí daně a plní ostatní občanské povinnosti, není jediný relevantní důvod jim odpírat práva, které mají ostatní občané tohoto státu.
Pokud to stále nechápete, ani vyšetření Vám nepomůže...
Sprostost české justice nezná mezí, evidentně můžete legálně zabíjet děti, pokud k tomu použijete dopravní prostředek. Nebo jen pokud máte dostatek financí na zaplacení soudu ?
Porušil např. 361/2000 Sb. § 4 odstavec a).
Motorkář mírně zpomalil (o 13km/h, zřejmě ubráním plynu) místo toho aby okamžitě brzdil a bezpečně situaci vyřešil, měl na to dost času, prostě se na to vysr4l a radši děcko zabil než aby ho nějak omezilo... O naprostém selhání řidiče nemůže být debat.
Jako sorry, nechápu proč vůbec existují autoškoly, pravidla silničního provozu, dopravní policie a všechno okolo bezpečnosti na pozemních komunikacích když soudce "zabijáka" stejně osvobodí.
Soudce i kat v jedné osobě promluvil...
Cenu tvori poptavka. Tak se odstehujte z prahy do mensiho mesta, pripadne na vesnici. Tam mate bydleni levnejsi. To je porad breku..
Pane, vy jste asi taky jeden z těch, co zamrzli v devadesátkách. Schválně se podívejte, kolik stojí na trhu rodinný dům a pozemek na vesnici. Nemluvě o tom, že většina vesničanů musí dojíždět do práce autem, které taky něco stojí.
Nechápu, proč se škrtá na gymnáziích.
Za a) je to jeden z nejlevnějších typů škol - nemusí se platit dílny, odborný výcvik, speciální vybavení...
Za b) cílem gymnázií je připravit studenty na vysokou. Drtivá většina absolventů gymplů na vysokou jde - tzn. jsou efektivní. U některých učňovských oborů pracuje v oboru pouze zlomek absolventů.
Za c) volitelné předměty a vzdělávání v jedné oblasti lidské činnosti připravuje studenty na budoucí studium na vysoké, tzn. přispívá k menší neúspěšnosti na vysoké škole a dává studentům prostor získávat zkušenosti už v mladém věku, a tím zvyšuje jejich šance být v budoucnu experty v oboru.
Pokud se chceme skutečně transformovat mozkovnu Evropy, tak bychom mohli neefektivní a drahé školy zredukovat a transformovat na efektivní a levnější školy, po kterých je obrovská poptávka mezi uchazeči. Bohužel, tuhle příležitost jsme zrovna prokoučovali.
2/2 studuji zároveň ekonomii, kde opravdu není důvod se letos ještě vracet do přednáškovek, distanční výuka je srovnatelnou náhradou. Ale stejně jako byste se nechtěli nechat operovat od lékaře, který nebyl během studia na operačním sále, nikdo nebude chtít zaměstnat biochemika, který v laboratoři strávil dva týdny za rok. Přitom protiepidemická opatření se mnohem snáz dodržují ve 3 lidech s nasazenými respirátory, negativním antigenním testem a dezinfekcí po ruce než ve výrobní hale se stovkou dělníků, kteří jsou 8 hodin v těsné blízkosti. Přijde mi, že stát na lidi jako já úplně zapomněl. Nevím, jak zvládnu dokončit studium, ale nějak musím, prodlužovat studium o půl roku nechci a na navazující magisterské studium chci jít do sousedního Rakouska, kde sice tráva neroste zelenější, ale alespoň tam studentům systematicky vláda nehází klacky pod nohy. Neutíkám za lepším, chtěl bych se v budoucnu do Česka vrátit, jen doufám, že se budu moct vrátit do vyspělého středoevropského státu, a ne do dystopie, kde se dějí věci, které by byly v jiných zemích nemyslitelné.
1/2 Obvykle se na online diskuzích nevyjadřuji, ale tento článek mě podnítil, abych sdílel svoji osobní zkušenost. Jsem student 3. ročníku bakalářského oboru Biochemie. Jedním z charakteristik posledního ročníku je zpracování bakalářské práce, kdy student (souběžně s jinou výukou a brigádami) chodí celý rok do vybrané laboratoře realizovat experimenty, které poté popíše v práci. Už od léta se Univerzita připravovala na podzimní vlnu a vytvořila systém pravidel, aby zamezila šíření nákazy mezi studenty. V říjnu ale vláda jako první zavřela vysoké školy a praktickou výuku ponechala pouze medikům a studentům stomatologie a farmacie. My, biochemici, chemici, strojaři, elektrikáři a ostatní jsme o klíčovou složku našeho vzdělávání byli připraveni. To pro mě mělo 2 roviny - v první rovině jsem nemohl chodit na povinné laboratorní kurzy a protokoly jsem musel zpracovávat z cizích hodnot a fotek experimentů. Druhou rovinou je, že krom 3 týdnů v prosinci (kdy to pracovní workflow stejně neumožnilo), jsem za celý rok nemohl vkročit do laboratoře a měřit. Už od ledna mě vedoucí mé práce a vedení fakulty uklidňovali, že už se návrat praktické výuky bude řešit v následujících 2 týdnech a fakulta za něj bude bojovat (což věřím, že dělala, jak jen mohla), ale realita je taková, že místo 12. dubna začíná praktická výuka až 26. dubna (snad). Bakalářská práce se odevzdává 31. května a (i když některé experimenty jsem vypustil), práce na sebe navazuje a může zabrat od 2 do 6 týdnů při práci v kuse (podle toho, jak se experimenty daří) + je nutné vše sepsat a zkontrolovat. Shodou okolností...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Naštvaná Češka zapomněla zmínit, že věk odchodu do důchodu se zvyšuje úměrně průměrnému věku dožití už celé dekády 😉.