Nešlo by udělat OSN 2.0 (Bez práva Veta)?
Menší členové a obecně všichni členové kteří teď nemají právo veta by mohli být v obou organizacích. A ono až by v OSN 2.0 bylo nějakých 185 členů, tak by hromadně začali opuštět stávající OSN s tím, že ti co mají ve stávajícím OSN právo Veta by se mohli přidat do nového OSN, ale už bez VETA (nebo zůstat zbylou skupinkou států v současném OSN, kde vlastně každý má právo veta).
Nešlo by?
Dnešní FV již není v astronomických částkách, dají se sehnat sety již za 150 - 200 tisíc (pro rodinný dům).
Každý by si měl nejdříve rozmyslet jak je na tom s tou zelenou energii nejdřív u sebe doma.
V tomto případě bych se ptal jestli například jejich rodiče uvažují o nějakém způsobu obnovitelných zdrojů a pokud ne tak proč?
FV jsou to nejlevnější a nejjednoduší co mohou sehnat (dotace jsou na ně přiměřeně vysoké a s cenami elektřiny co rostou každým rokem jsou peníze za FV za pár let zpátky doma).
Pokud bydlí v bytovém domě (i na řadu z nich lze umístit FV).
Nezapomínejme že "dotace/podpora" je vždy odněkud hrazena a ve výsledku to zaplatí všichni.
Pokud přidáte hromadně velké skupině lidí (či plošně), zvyšuje se tím inflace a obecně zdražování.
A je to pak začarovaný kruh. Pokud by nikdo neměl brát méně jak 30K, tak nepočítejte s tím, že služby a produkty budou stát jako dnes, vše se promítne do "nákupního košíku".
Pokud přidáte třeba všem dělníkům v autoservisu po celé ČR, odněkud to ti zaměstnavatelé musí zaplatit, čili se zdraží služby. Pak přijde jiný, kdo řiká, že se mu zdražily náklady na auto a chce taky přidat aby se mu to pokrylo, ale to musí zase někdo zaplatit, takže i on navýší své ceny. a takhle to půjde dál a dál.
Bylo by krásné přidat všem ať si žijeme jako "na západě", ale to v ruku v ruce půjde zdražování produktů, služeb a opět k inflaci. (A to i v případě, že se bavíme o státních zaměstnancích)
Tak jazykáři nebudou rušit druhý jazyk, protože by přišli o práci.... (alespoň částečně). Ale za mě ať je jeden jazyk povinný a druhý ať si vyberou studenti ze škol jako hotelovka a pod. Osobně bych více tlačil víc na technické vzdělání a finanční gramotnost než do nich tlouci 2 extra jazyky. (S jedním povinným si vystačí na 95% prakticky všude)
Tohle nechápu, nedávno tu byla zpráva, že cestující zfackovala spolucestující a byla obecně agresivní. Výsledek: dostala obří pokutu a už si s aerolinkami nezalétá.
Tenhle se "opil" a 3 měsíce v base.
Osobně bych ty rozsudky prohodil. Opilec pokutu, a agresivní žena co fyzicky napadala by měla dostat 3 měsíce. Ale hold jiný kraj, jiný mrav.
Jak bylo řečeno v článku, problém vlastně není počet odborníků, ale jak je zaplatit.
Kdo může jde do soukromé sféry.
Proč dělat pro stát za tabulkový plat (40-50K), když si v soukromém sektoru můžete říct o dvojnásobek.
A i kdyby si stát své odborníky proškolil: potrvá to roky, bude to nákladné a jakmile odborníkovi skončí smlouva otočí se ve dveřích a jde do soukromého sektoru.
Náborářsky lákat na různá školení a dovzdělávání? No tohle nabízí snad každá firma 😄
Pominu-li všechno ostatní kolem této tragické havárie, tak na co urva platíme to povinný ručení, když nám to pak v takovým případě pojišťovna nezaplatí?!
A za druhý je zcela předpokládatelný, že ve svým věku ty milióny z důchodu určitě nezaplatí, nicméně co to je za urvené zákon, že ty dluhy nakonec přejdou na nevinné potomky?!
Dluh se nepřevede na potomky - pokud odmítnout dědictví.
Byl by přeci nesmysl kdyby někdo měl dluhy ale přesto majetek, zemřel a děti zdědili jen majetek....
Jinak řečeno, paní má dluh... pokud ho splatí tak ok. Pokud ho nedokáže splatit, nejspíše po své smrti její byt/dům/majetek bude zpeněžen aby zacelil její dluh.
Tohle je problém dnešní doby:
Nesouhlasíš s něčím?
Máš námitky?
Chceš něco změnit?
Chceš slevu za to, že střechou zatéká?
Chceš to na hypotéku?
Tak čau.. Mám v pořadníku dalších 60 lidí co o to mají zájem tak jak to je a z toho 25 z nich si ani nebude brát hypotéku (pro mě úspora času) => Tak mě neotravuj s požadavky, ber nebo nech být.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dokázal bych si tuhle dodávku (v osobním provedení) pro větší rodinu (děti/ kočárek a pod).
Ale s cenou 1.14M nebo respektive osobní verze 1.4M mi přijde extrem.
Je škoda, že dnešní elektromobily začínají na částkách 600K+ (evropské low costy).
Já bych do elektromobilu třeba i šel. Nejezdím extra dlouhé tůry, takže dojezd 300km by stačil).
Ale kde má člověk brát proste mega na auto?
Auto s bateriemi u kterých kolikrát není zmíněno kolik bude stát v průměru servis na dalších 10-15 let. (Tesla vyměňuje celou baterii i když se pokazí jeden článek, čož jsou tisíce euro navíc....)
Elektromobilita ano = pokud si to člověk může doma ze svých solárů nabíjet (nezatěžovat okolní síť). Ale nemáme platy němců nebo Finů abychom si mohli kupovat teslu(či podobné) za 6 měsíční plat. V našich končinách je to bohužel 2-2.5 roční plat a to prostě není cesta.
1 odpověď