Tak za ten bordel můžou jenom a jenom úředníci, kteří nedokážou nastavit pravidla. Například v Londýně musí znát každý taxikář veškeré ulice a trasy a tady, když by nefungovala navigace, tak Vám Bolťák nedojede ani před dům.
Úředníci za to nemůžou úředníci plní jenom co si vymysleli poslanci a přesně Před tímhle bylo ministerstvo varováno ale nezajímalo ho to
Pokud chci jet taxikem, vyberu si toho, kdo má na autě označení a jméno (např.Jan Kovář). Jestliže chci, aby mě odvezl třeba v 10 večer z hospody, opět se domluvím s taxikářem, který je evidentně Čech. Ten, kdo si sjednává Bolt Wolt Uber, je dle mého hazardér se svým zdravím.
Wolt vozí pouze jídlo
A ano máte pravdu buď zvednu telefon zeptám se na cenu a nebo si objednám přes aplikaci i klasického taxikáře využít můžu třeba áčka modrý anděl nebo Liftago
Je mi jedno zda pojedu s UA nebo s tatarem. Když pojede slušně, pozdraví, vezme mi kufr a nebude to stát raketu, tak víc nepotřebuji. Navíc cesta z Vršovic na letiště kolem půlnoci vždy kolem 500. Pokud tohle zvládne klasické taxi a vyvinou si patřičnou appku, nemám s tím problém a jedu taky. Nemám ale důvod někam volat a čekat pak na nacenění částky po jízdě. Chci vědět předem kolik to bude stát a v kolik nastupuji.
Však taxikáři mají svoje aplikace
Já ty zkoušky mám. Jezdil jsem chvilku klasické taxi, pro aplikaci Liftago i normální dispečink. Ta tehdy kritizovaná zkouška v podstatě dávala smysl. Bylo to takové školení se zkouškou. A nebylo možné začít vozit lidí jen tak.
Je potřeba si uvědomit, že řidič taxíku je profesionál a zodpovídá za zdraví pasažérů.
Toto zrušení povinné zkoušky a zlegalizování alternativců jako Bolt a Uber, jen zlikvidovalo klasické dispečinky. Teď najednou je vidět ten výsledek v praxi.
Ministerstvo přesně při jednání bylo na tohle upozorňováno a řekl že je to nezajímá že to je nesmysl
Jenom hašteření konkurentů 😄 Já jezdím po Praze jenom "alternativními" službami, protože si je přivolám přes appku, mám cenu předem a řidiči nic neplatím, protože mi přijde faktura. Pro mě už jsou nezvyklé ty klasické taxíky, nejel jsem jím už léta.
Přes aplikaci můžete objednat i normálního taxíka ale jo to zase není ono protože vám nedává slevu a Baco víc cena která je uvedena v aplikaci i u normálního taxikáře bude platit
Každý nadává jak s ním jezdí ale přežije to protože je to levné. To že se mu něco stane už neřeší. Další otázka je každý by chtěl jet se skoro novým autem ale nikdo už neřeší nemá na to ten řidič vydělat. Opravdu si myslíte že při těch cenách za které jezdí Uber a Bolt se dá vydělat Ne nedá článku je zmíněno podvody z DPH. Hodně by pomohlo jeden řidič jedno IČO a žádné pochybné s.r.o
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Proti OSA byli vždycky Piráti, ale je jich málo.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A udělali něco proti tomu? I malá část dokáže zburcovat
1 odpověď