Možná by si měl pan Lipavský při jeho svědomitosti dát dva úkoly.
První prověřit všechny "agenty" a jejich potomky co dnes působí ve vysokých státních postech a pěkně je rozmáznout ať každý vidí koho vlastně volíme.
Druhý uvést skutečnost jestli někdo něčím byl jen proto , že je někde v nějakém seznamu veden. On ten Babiš totiž nevyvrací , že byl v seznamech STB vedený a z jeho povahy práce nemohl být logicky nekontrolovaný systémem. Já osobně jsem v Jiskrách nebyl, z Pionýra jsem byl vyloučen hned na začátku pro nepřítomnost a nikoho nezajímalo , že jsem byl nemocný tj. ani slib jsem neskládal ( a ani neměl chuť někam chodit když jsem blbnul každé odpoledne venku s klukama) a na učňáku jsme dva ze třídy odmítli vstoupit do SSM. Až po několika dlouhých měsících jsme zjistili , že stejně jsme v uvedení v seznamech zřejmě kvůli nutnosti mít 100% účast a i když jsme nikdy za známky nezaplatili stejně byly vylepené a nikdo po nás nikdy nic nechtěl. Takže otázka zní: byl jsem svazák nebo ne? Nevstoupil jsem a ani jsem se nijak nangažoval , ale známky byly nalepené. 😂
Zkušenost v Liberci taxislužba B..t , starší ukrajinský řidič, neuměl česky, dopravní značení ignoroval, hlavní vedlejší prostě nic, na mobilu firemní navigace které nerozuměl a nechápal jak vůbec navigace funguje. Po dvou křižovatkách jsem se ho snažil dovést k cíli což se naštěstí povedlo i přes jazykovou bariéru. Poprvé a naposled .
Jen takový malý detail který autorovi článku unikl. Ani Temu, ani Shein a ani Aliexpress žádné své zboží neprodávají tj. celý článek je koncipován jako dezinformace.
Všichni jsou tzv. Marketplace stejně jako Allegro, Kaufland store atd. a tudíž zprostředkovávají kontakt mezi prodejcem a jeho zákazníkem. Ve výsledku vlastně mohou nastavit nějaká pravidla avšak za dodané zboží nijak nezodpovídají.
Co je důležité jejich vozidla by STK ani neprošla, protože u nich neplatí stejné podmínky pro provoz a prodej jako v EU a výrobci vozidel toho samozřejmě využívají. Tam prodávaná vozidla nemusí mít povinně asistenty řízení nebo třeba tak účinnou filtraci spalin což ve výsledku znamená i nižší cenu pro zákazníka a vyšší zisk pro výrobce vozidel.
První věc kterou zde lidé řeší je to, že jsou toalety k dispozici na několika místech cestou k výdeji zavazadel. To je věcí povahy člověka být první všude kde se to dá. Prostě taková ta soutěživost, nenažranost, chamtivost. Být první, mít nejvíc.
A znečištění? Kdo to asi udělal že. Nemůže tam stát uklízečka a po každém uklidit mísu.
Policie moc neřeší. Když vidím co dnes jezdí po silnicích tak si říkám jak můžou mít technickou? Já měl auto dvacet let staré, nafta, atmosféra. Nikdy jsem neměl problém s emisemi nebo kouřivostí. Koroze podvozku jen povrchová, jednou jsem měnil silentbloky na přední nápravě. Technický stav velmi dobrý i když to byl Korejec. Dnes Francouzský lev na ulici , za ním černý kouř že se nedalo jet. Prostě masakr.
Už mu otrnulo když dostal od Fialy další žlutou kartu za minulý exces. Já jsem jen zvědavý který Čech jeho urážky už neustojí a vyřídí si to s tímhle lidským odpadem jednou provždy za všechny Čechy kteří by podle Novotného neměli být ( a to to píšu velmi kulantně oproti tomu jak se o Českém národu vyjádřil)
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nějak jsem při tom slibování německých platů nezaslechl nic o německých důchodech a německé nezaměstnanosti a německé různonárodnosti. To bude taky pane Fialo?