Možná by si měl pan Lipavský při jeho svědomitosti dát dva úkoly.
První prověřit všechny "agenty" a jejich potomky co dnes působí ve vysokých státních postech a pěkně je rozmáznout ať každý vidí koho vlastně volíme.
Druhý uvést skutečnost jestli někdo něčím byl jen proto , že je někde v nějakém seznamu veden. On ten Babiš totiž nevyvrací , že byl v seznamech STB vedený a z jeho povahy práce nemohl být logicky nekontrolovaný systémem. Já osobně jsem v Jiskrách nebyl, z Pionýra jsem byl vyloučen hned na začátku pro nepřítomnost a nikoho nezajímalo , že jsem byl nemocný tj. ani slib jsem neskládal ( a ani neměl chuť někam chodit když jsem blbnul každé odpoledne venku s klukama) a na učňáku jsme dva ze třídy odmítli vstoupit do SSM. Až po několika dlouhých měsících jsme zjistili , že stejně jsme v uvedení v seznamech zřejmě kvůli nutnosti mít 100% účast a i když jsme nikdy za známky nezaplatili stejně byly vylepené a nikdo po nás nikdy nic nechtěl. Takže otázka zní: byl jsem svazák nebo ne? Nevstoupil jsem a ani jsem se nijak nangažoval , ale známky byly nalepené. 😂
Zkušenost v Liberci taxislužba B..t , starší ukrajinský řidič, neuměl česky, dopravní značení ignoroval, hlavní vedlejší prostě nic, na mobilu firemní navigace které nerozuměl a nechápal jak vůbec navigace funguje. Po dvou křižovatkách jsem se ho snažil dovést k cíli což se naštěstí povedlo i přes jazykovou bariéru. Poprvé a naposled .
Jen takový malý detail který autorovi článku unikl. Ani Temu, ani Shein a ani Aliexpress žádné své zboží neprodávají tj. celý článek je koncipován jako dezinformace.
Všichni jsou tzv. Marketplace stejně jako Allegro, Kaufland store atd. a tudíž zprostředkovávají kontakt mezi prodejcem a jeho zákazníkem. Ve výsledku vlastně mohou nastavit nějaká pravidla avšak za dodané zboží nijak nezodpovídají.
Co je důležité jejich vozidla by STK ani neprošla, protože u nich neplatí stejné podmínky pro provoz a prodej jako v EU a výrobci vozidel toho samozřejmě využívají. Tam prodávaná vozidla nemusí mít povinně asistenty řízení nebo třeba tak účinnou filtraci spalin což ve výsledku znamená i nižší cenu pro zákazníka a vyšší zisk pro výrobce vozidel.
První věc kterou zde lidé řeší je to, že jsou toalety k dispozici na několika místech cestou k výdeji zavazadel. To je věcí povahy člověka být první všude kde se to dá. Prostě taková ta soutěživost, nenažranost, chamtivost. Být první, mít nejvíc.
A znečištění? Kdo to asi udělal že. Nemůže tam stát uklízečka a po každém uklidit mísu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nějak jsem při tom slibování německých platů nezaslechl nic o německých důchodech a německé nezaměstnanosti a německé různonárodnosti. To bude taky pane Fialo?