Já nevím co tu diskutující řeší s názvem kebab. O tohle slovo zde nejde. Turkům vadí (hlavně v německu) používaný termín
Döner kebab. Stejně jako u nás může být šunka jakákoliv, jen Pražská šunka podle přesného receptu. Tak kebab jaký chcete jen Döner kebab podle přesného receptu. Já bych v tom neviděl žádný problém už jen z toho důvodu, že se u nás nevyskytuje.
Za mne by se STK měla u soukromého vozidla měla zabývat:
1) stavem brzd
2) stavem řízení a náprav (Vůle,
koroze náprav +koroze uchycení)
3) stavem osvětlení
U vozidel autoškol, IZS, taxi nebo hromadné dopravy navíc koroze karoserie.
V případě soukromého vozidla si při korozi majitel vozidla musí uvědomit , že při havárii se jeho a jeho blizkých přátel bezpečnost při případné havárii snižuje.
Co se týče emisí tam je to takové rozporuplné.
Mám vůz s naftovým motorem přelom 70-80 léta kde se na emise absolutně nehledělo. Byl to údaj do statistiky. Stejně jako například Trabant.
Pokud to není motor těsně před nebo po smrti tak prostě projde i když hulí. Má totiž ze své doby takové tolerance
Pro životní prostředí sice špatný, ale pro člověka lepší v tom smyslu, že díky vyššímu znečištění a většímu počtu a velikostí větších sazí je méně škodlivé pro lidský organismus.
Zajímavé je to, že krom většiny států USA, některých států Asie se i v některých státech Evropy nějaké emise vůbec neměří.
Tak postava v 50 hodně dobrá, kterou můžou závidět i (60- 70%) 20ti letý holky. Když se rozhlednu kolem po městě tak je to 20-30% anorektička nebo 30-40% dívka s 20-30kg nadváhy narvaná v legínách kde všechno přetejká a sportovní podprsenou někde u pasu. O hlavě a jejímu obsahu se vyjadřovat nebudu neboť dotyčnou osobu absolutně neznám, ale je fakt ,že valné mínění o tom nemám.
Pokud si EU schválila uvedení a homologaci nějakého vozidla za určitých podmínek a předpisů, měly by se dodržovat. Né, že se nějaká hlava pomazaná (spíše namazaná) to po X letech rozhodne změnit. Výrobce za to nemůže a zákazník už tuplem ne. Další problém vidím na STK. Většina starších vozů se homologovala při zahřátém motoru, vy dnes přijedete na stk a 2-4 hodiny čekáte - motor studený. Technik ho chvilku tůruje aby měl podle teplotního čidla motor v teplotní toleranci pro měření a pak vás změří. V příručce mladých svišťů mého vozidla se píše o dokonalém prohřátí motoru po 25-35 minutách jízdy v závislosti na zatížení a profilu. Mám tohoto youngtimera z roku 84 jako koníčka a zálibu, ale nové metody jsou pro něj za trest.
Myslím, že si frantíci se svými 3válcovými motory pod sebou podřezávají větev. Oni ty motory jako takové nejsou vyloženě špatné, ale! Ostatní automobilky dokáží nabídnout víc. U malých vozů typu fabia - clio to sice žádná sláva skoro nikde není, ale větší vozy jako Octavia, Karoq, nedej bože Kodiaq a Superb ( nemyslím tím Škodu ale segment) od různých automobilek, se vyznačuje větší volbou motorů do 2litrů ať už vznětových nebo benzínových. Pokud by u frantíků byl maloobjemový 3válec pouze v základu a možnost i jiného 4 válcové motoru ( benzín, nafta) bylo by to asi bomba, takto si to za Mega koupí jen pár nadšenců nebo zoufale.
Tak u mého vozu z r.85 nic takového nemám a nijak mi to nevadí. U dnešních aut se kterými jezdím mi většina pomocníků vadí, ale protože z většiny dnešních vozů je hůře vidět vzad tak se mi líbí couvací kamera protože malé dítě na parkovišti u obchoďáku přehlídnete hned. Jediné co bych dal do povinosti je to sledování mrtvého úhlu i u osobního automobilu, přijde mi to jako hlavní asistent pro bezpečnou jízdu.
Nevím proč tu někteří hejtí Škodu. Airbak řidiče je většinou schodný u většiny automobilek jen má jiný kryt. Výrobce airbagu dostal echo, že v nějakém automobilů nezafungoval správně a došlo ke zranění řidiče tak kontaktoval výrobce kterým dodával danou šarže nebo v průběhu let. Nevím jak teď, ale v návodu vozidla se většinou psalo, že životnost airbagu je 15 let. Viděl někdo, že by u 20 leté ojetiny byly někdy vyměněn airbagy? Já tedy ne.
Za mě před faceliftem hezčí kamiq, po faceliftu rozhodně scala. Interiér stejný. Kufr v kamiqu je malý, příplatkový oboustraný koberec do kamika a fabie je stejný jen má jiný nápis. Je zvláštní, že třeba přední sedačky v Monte Carlu u Fabie3 byly asi o 2 cm širší, i když interiér byl asi o 5cm užší. Rozdíl v podvozku při jízdě po městě nebo dálnici je + - 0. Při jízdě po okreskách je při rychlejší jízdě lepší Scala. Kdo jezdí klidným tempem a nejezdí přes 20 tis km /ročně pravděpodobně rozdíl ani nepozná. Osobně bych bral Scalu s motorizací 1,0 81 nebo u facelift 85 Kw.
70 Kw verze na dojetí k lékaři nebo na nákup pro důchodce asi dobrý, ale menší výkon s dlouhými 5 kvalty je zde hodně znát. Příplatek za 1,5 110kw se možná vyplatí těm co chtějí často tahat přívěs, jezdit plně naložení nebo ty co jezdí často do Německa po autobahnu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak severokorejci budou rozhodně patřit mezi nejlepší v boji o přežití, ale pochybuji o tom že by viděli rozdíl mezi UA a Rusem. Prostě jdou a zabíjí vše co není šikmooké.
Vyčistí prostor a těla musí odtáhnout a zakopat protože ani Kremlu by se nelíbilo veřejné zjištění kdo měl na svědomí civilisty ve válečné zóně.
Věřím totiž tomu, že z těch 300 lidí bylo klidně 200 lidí místních kteří se odmítli evakuovat.