V dnešní době nejde ani tak o to, jestli někdo umí nebo neumí zpívat, ale o to, co dokáže sám vytvořit. Doba, kdy si socialističtí umělci přivlastňovali zahraniční hity (někdy prý dokonce se svolením autorů) je pryč. Tehdy se jednalo jenom o interprety, kteří, pravda, museli umět zpívat, protože jim v tom technika ještě nedokázala pomoct jako dnes, ale i v jejich případě se v anketách též jednalo o chytlavost skladby, takže se "chlubili cizím peřím".
Zato nynější tvorba je kvalita sama.
Mám předchůdce Scaly, Rapid liftback. Má tytéž skvělé vlastnosti, jaké uvádíte + Rapid má 8. Kufr velký i před sklopením sedadel, takže se do něj lehce vejdou všechna kola (letní/zimní). 9. Jako žena oceňuju nízkou hranu pro nakládání do kufru, takže hravě naložím i ta kola na výměnu. Podle mě se Scala neprodává, protože se lidem nelíbí vizuálně: Rapida bych si koupila znovu, ale Scalu bych nechtěla - je taková vizuálně hladká (ostatní Škodovky mají ostřejší rysy) a zbytečně prosklená. Když přišli v roce 2012 s Rapidem, byla to moje láska na první pohled a je dodnes :-)
Moje taky. Chtěl jsem Rapida prodat ale neprodám. Spotřeba 4 l nafty, všude se vejdu a vevnitř je poměrně prostorný. S navigací a bez zbytečných asistentů. Jen vzadu kamera.
Jenže samotná znalost matematiky vypovídá o jedinci i společnosti pramálo. A srovnávat jejich znalosti mezi generacemi nedává smysl, protože dnešní děti mají mnohem širší záběr v oblastech, které vůbec neexistovaly. Stejně tak nedává smysl mít vysoce matematicky vzdělanou velkou část populace. Děti se mají kromě základního všeobecného základu rozvíjet v oblastech, pro které mají nadání a které je baví. Je to pro společnost mnohem přínosnější, než do nich natlačit znalosti, které většinově nevyužijí nebo k nim mají odpor.
Můžete mi jmenovat ty oblasti? Nebo jsou to jen kecy?
Sebedůvěra žáků a studentů? V české škole je chyba něco jednoznačně negativního, co na žáka vrhá špatné světlo, je to jeho provinění. Chyba není nahlížena jako součást učení, jako něco, co pomáhá hledat a nacházet správnou cestu. Za chybu se snižuje známka, je to zdvižený prst, který na žáka ukazuje: on to neví, neumí! Navíc žák není pro učitele partnerem v procesu výuky a poznávání, je to ten, co je dole, co je níž, co dělá chyby. A to se táhne od základní školy do dospělosti, kdy si lidé chtějí jakkoli rozšířit vzdělání. Chyba? Malér, to jsem ale pitomec! Výjimky jistě jsou, ale jsou to právě jenom výjimky.
Takhle na chybu dítěte nahlíží především rodina. Škola za chybu nikoho neodsuzuje. Jenom hodnotí a ukazuje cestu dál. A chcete, aby učitel byl partner žáka? Tedy, aby dělal chyby? Učitel vždycky musí být výš, než žák. Jinak tam nemusí být.
Tak je super mit do kabinetu telefon,ktery nikdo nezvedne,behem konzulacnich hodin tam nikdo neni,protoze se s ucitelem musite dopredu domluvit dopredu.Ale domluvit se s nim nemuzete,protoze Vam ten telefon nevezme a na zpravu do Bakalaru neodpovi.Takze tomu rikam smysluplna komunikace a nasimi uciteli.Kdyby takto clovek fungoval ve svoji praci,tak ho nejspis vyhodi.
Učitel určitě nedělá nic jiného, než čučí u telefonu, aby mohl odpovídat na blbé dotazy šílených matek. Kdyby ty matky měly děti vychované, nemusely by denně volat do školy.
ten přístrojový panel je co? 🙂 když se demontuje, tak tam jsou ještě díry po budících?
vypadá to, jako kdyby si tam Lojza šoupnul displej, protože se mu z ručiček točí hlava 🙂
Také jsem si toho všimnul. Přístrojovka je hrozná. Taky bych rád viděl tu spotřebu v reálu - s automatem a s tak těžkým autem v benzínu za 5,3 ? Takže benzín poráží naftu ve spotřebě? Technický zázrak!
39
Sledujících
0
Sleduje
39
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Dobrý den,
ano v podání Ruska se levný plyn a ropa na kterou si EU postupně vybudovala závislost ve chvíli rozpoutání války s Ukrajinou staly zbraní proti nám. Z toho jasně vyplývá, že být příliš závislí na Rusku nebo jiném totalitním režimu je velice nebezpečné. Ideální by bylo kdyby Evropa byla surovnově nezávislá, ale to není. Takže pokud od někud taháme strategické suroviny musíme nějak zajistit ideálně silou aby nám je nikdo nemohl vzít. Kdysi to naši pradědové vyřešili za pomoci kolonii. Jednoduše jsme někam nakráčeli ovládli to tam a pak drancovali. To dnes jaksi nejde. Takže nám nezbývá než suroviny kupovat na volném trhu a naši obranou se tak stává diverzita trhu prostě nesmíme si nikdy vytvořit závislost pouze na jediném dodavateli. To, že jsme se stali závislými na Rusku byla z dlouhodobého hlediska prostě chyba. Nikdo neříká nekupovat plyn a ropu z Ruska akorát ji nesmíme nakupovat jenom z Ruska. A to je celé. Když se něco pos.re tak musíme mít vždy plán B.
24 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Naši pradědové měli nějaké kolonie?
1 odpověď