Zákon je zákon a hlupák je hlupák byť by byl zákonodárcem.
Prostě je to jeden z možných výkladů zákona. Určitě se najde spousta právníků, kteří to vyloží jinak. Možná rozumněji.
Pokud jedu ve svém pruhu a druhý ve vedlejším, je to souběžná jízda. Jeden pruh jede rychleji, druhý pomaleji a je jedno jestli vlevo či vpravo. Tam nemohu mluvit o předjíždění.
Je to jen o hlouposti vlevojezdičů nebo neschopnosti rozpoznat levou a pravou stranu.
Kecy!
Ten problém vznikl velice dávno. Na konci II. sv. války jsme díky tomu, že jsme vyzbrojovali Wermacht jsme zde měli právě díky Němcům velice moderní fabriky. Pak přišel soudruh a znárodnil vše a začalo se po socialisticku nehospodařit. Do toho přišla věrchuška z Moskvy a ta nám zadala kolik máme čeho vyrábět a za jakou cenu (velmi nízkou prodejní) Platby za dodávky strojů motorek a náklaďáků z SSSR jen pokryly jejich výrobní náklad a protože tyto stroje byly o několik tříd nad sovětským šrotem, tak nebyl žádný tlak na modernizaci a vývoj. Tragicky tako dopadla Jawa (prodej do SSSR téměř 300 000 ks ročně), Avia (asi 20 000 ks), Tatra asi 12 000 ks. Fabriky vyráběly a soustruhy z dob Adolfa pomalu se rozpadaly. Kdyby nám naši okupanti (SSSR) platili za výrobky alespoň 90 % běžné ceny (tak jako Wermacht), pak by bylo na modernizaci a vývoj, ale to se nestalo. Dalším kamenem na krku průmyslu bylo Slovensko, kam Husák přesouval vše moderní, ale Slováci to neuměli využít. Tedy minimum peněz co zbylo na vývoj skončilo nakonec na Slovači. Chybou vlád po revoluci bylo, že neprodali tyto průmyslové podniky metodou obdobnou Škody automobilové. Zájemci zde byli - Mercedes o Tatru apod. Tatra má ze všech velkých fabrik jediná kliku a to, že je válka na Ukrajině, ta ji vlastně zachránila, bez ní by to dopadlo bledě i zde...
Tedy závěrem, nestěžujme si na dnešní vládu, ta za tento stav opravdu rozhodně nemůže, to může tvrdit jen zabedněný trouba...
Podepisuji!
Myslím, alespoň dle mého názoru, že je nejvyšší čas utnout podporu Ukrajině a tím ji přinutit začít jednat o míru a v rámci svobodných voleb si místo kašpara zvolit prezidenta. Nechci se nechat zatáhnout do jaderné války kvůli Ukrajině.
Nejvyšší čas začít UA podporovat pořádně a vytlačit svoloč zpátky do stepí!
Z pozice sestry.bych řekla
Vše vymyslene-vrchni sestra chodí pouze na vizitky.prednosty.na denním dekurzu má lékař psát tlumení bolesti-leky.sestra podá.mimino v posteli?schodi si ho zadkem a pak bude žalovat špitál.kecy .B L B KY.etg.bez žádanky nejde-pise lékař.atd.
Z pozice pacienta bych řekl: z vás ta arogance přímo tryská!
Když někdo píše o autech, měl by si zjistit, že sedan má čtvery dveře. Takovou 850ku u nás tedy neprodávali ani za bony. Tudor, pane.
když už potřebuješ rozumovat a poučovat T. Hyana (zřejmě netušíš kdo to je...) tak si zjisti fakta 🙂 :
Sedan je druhem konvenční automobilové karoserie s plynulými proporcemi v zadní části a pevně odděleným prostorem pro zavazadla od zbytku posádky. Jedná se nejčastěji o čtyřdveřové automobily s tříprostorovým interiérem a menším víkem kufru, které se otevírá samostatně bez zadního okna.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Zřejmě kvalitní stavba. A protipovoďnová opatření nejsou stavěná na povodeň...