Jako zakaznik, platce zdravotniho pojisteni nebo chcete-li pacient vidim 2 trendy. Na odvodech odvadime stale vice, ve zrdavotnictvi je stale vetsi objem penez, ale vysledna pece je horsi a horsi, rekl bych ze v ceskem zdravotnictvi to jde od 10ti k 5ti. Na zakroky jsou stale delsi cekaci lhuty, vsude jen cekate pred ordinaci i kdyz jste objednani, u vetsiny zdravotnickych zarizeni ani nezaparkujete, lekari kteri maji vetsi a vetsi mzdy, tak jsou cim dal casteji arogantni, empatie nula. Pohotovosti se rusi nebo jsou plne Ukrajincu, kteri tam chodi i s malichernostmi, protoze nemaji sveho nasmlouvaneho lekare. Ke svemu praktikovi musite i v dnesni dobe pro vypis z dokumentace nebo potvrzeni pro ridicak osobne, jen aby vas mohl zkasirovat v hotovosti. Rada leku je stale nedostupna prestoze Valek tvrdi opak a jeho argument, ze jde o celoevropsky problem kvuli vypadkum cinskych dodavatelu znacne pokulhava, protoze v sousednich zemich jsou tyto leky bezne dostupne. Tak bud je pan Valek tak nekompetentni, nebo mu cesti obcane ani nestoji za pravdivou odpoved.
Vzhledme k tomu, že ten český paskvil Ivana Bartoše ani nefunguje (většina úřadů a institucí v ČR jej stále odmítá), tak to asi nebude žádná škoda. Možná by jsme měli počkat na implementaci digitalizace ze strany EU i v ostatních agendách a nedělat si zbytečně ostudu a miliardové škody... 🙁 A nebo důležité resorty a úkoly ve státní správě svěřit skutečným odborníkům.
Je zvlastni, jak Nemci a s nimi polovina Evropy, prestoze sami pracuji v nejakem prumyslovem odvetvi nebo jsou na nej nejak navazani, tak pak u voleb voli zelene naivky, idealisty a lidi s nulovym technickym nebo ekonomyckym myslenim, a pak se divi ze to takto dopadlo. GreenDeal a FF55 byly prijaty bez jakychkoliv skutecne duveryhodnych a nezavislych studii o dopadu na evropsky prumysl, ekonomiku a rozvoj. Evropa se postupne stane turistickym skanzenem, kde vetsina obyvatel budou trvorit lide s pristehovaleckymi koreny, kterym (nebo jejich rodicum) je nejaka Evropa ukradena, protoze privandrovali kvuli socialnimu systemu, ktery ale bude v budoucnu neudrzitelny. Takze Evropa bude zaplavena temito neprizpusobivymi pobiraci davek, kteri nez k praci se radeji uchyluji ke kriminalite a Evropa se postupne dostane na uroven rozvijejicich zemi, kam desetileti posilame miliardy Eur jako pomoc. To je budoucnost dle zelenych vitacu a ekofanatiku...
Me by zajimalo, jestli pan byvali ministr MMR Ivan Bartos ponese za zpusobene skody ceskemu statu financni postih, u zamestnancu tusim az 3,5 nasobek mesicni mzdy? Vycislena skoda je uz nyni v radu stamilionu, s ocekavanymi zadostmi o nahradu skody a dalsimi naklady, ktere postupne vyplouvaji na povrch, se bude pravdepodobne jednat o miliardy...
Nicméně většina hlavních zdrojů elektrické eneregie v ČR (jaderné a tepelné elektrárny, přehrady) byly vybudovány za socíku ze státních peněz, tedy občanů ČSSR a zprivatizována byla jen část. Většinovým vlastníkem ČEZu je stále stát, tzn. opravdu nevidím důvod, proč by se všechna vyrobená elektřina v ČR musela nejdříve obchodovat v zahraničí a poté zadraho kupovat zpět českými domácnostmi, když některé země EU mají zákon, že obchodovat se smí jen přebytky, nebo jen poměrová část (k poměru akcií držených soukromými vlastníky) a poměrnou část (vlastněnou státem) může cenovou politiku určovat stát i s přiměřeným ziskem na rozvoj technologií atd.
Jenže to je ten problém dnešních elektrokoloběžek, elektroskútrů a elektromotorek. Tyhle stroje mohou vážit klidně i 200 kg, krátkodobé zrychlení mají jako klasická motorka, ale narozdíl od klasické motorky na to nemusí mít člověk řidičák na motorku (A, A1 ani A2), takže po městech se prohání piráti na silných elektro-strojích hrající si na bikery, bez patřičného osvědčení, často i bez povinné přilby, ochrany očí, jezdí i po chodnících a ani nemají základní povinné dovednosti pro ovládání, které musí splňovat každý kdo si dělá papíry na motorku - pomalé i rychlé disciplíny na polygonu, nouzové brždění, brždění na přesnost, úhybný manévr atd.
Navíc i teoretická část papírů na velkou motorku se zaobírá technikou jízdy na motorce a je odlišná od testů na ŘP sk. B, obsahuje např. brždění na motorce v nákolnu, vlastnosti jízdy po vodorovném značení, ideální rychlost motorky při průjezdu zatáčkou atd. Takže sumasumárum - ŘP sk. B a velké A jsou jak v praktické, tak i teoretické části od sebe opravdu odlišné, a na řízení 200 kg motorky (i když je elektro) by ŘP jen sk. B neměl být dovolen a většina lidí co si tyto elektrohračky pořizuje jen vidí lákavou vidinu toho, že nemusí absolvovat teoretické i praktické zkoušky, nutné pro ovládání jednostopých motorovýchh vozidel.
Ve vsi ucte a respektu k panu Inonovi a jeho rodine, myslim ze jeho aktualni nazory jsou naivni. Soucasny konflikt izralecu, jehoz koreny sahaji k vytvoreni statu Izrael, tedy jen par desitek let, srovnavat se soucasnou EU, ktere predchazely staleti, nebo spis tisice let ruznych vetsich i mensich lolalnich valek, a dokoce 2 svetove, kdy temer kazda zeme soucasne EU byla nekdy ve sve historii na strane agresora a nekdy na strane napadene zeme, je spatny primer. Navic na mir musite mit vzdy partnera, ktery chce o miru jednat. Palestinci maji ale jediny cil a to je vyhlazeni izraelcu a zniceni statu Izrael. Presto ze se palestinci navenek tvari jako mirumilovny narod, ktery je obeti v tomto konfliktu a nechavaji se desitky let zivit zapadem, tak potichu tento plan Hamasu a samotny Hamas podporuji temer vsichni palestinci. Jak s nekym takovym jednat o miru?
Kdyby Izrael mel vladu doazenou z OSN, ktera navrhuje podobne protiozraelske rezoluce, tak Izraelci uz zadny stat nemaji...
Tak když někteří členové Pirátů otevřeně mluví o tom, že by se Piráti měli zbavit komunistů, tak první jméno které mě napadá je právě ultra-komunistka Gregorová.
A to jak Gregorová uvádí, že Piráti chtějí být "lepší opozicí", tak to nám předvedli praktickou ukázku při jejich tiskovce po odvolání Ministra pro místní rozkol Bartoše, k tomu asi není co dodat...
Je absurdní, jak starostka i někteří politici už otevřeně mluví o tom, že Ti občané a ekoaktivisté, kteří nejvíce blokovali výstavbu přehrady, už v obci ani nežijí nebo se sváželi autobusy z Prahy a Středočeského kraje, a v rámci boje proti přehradě pořádali hudební eko-festivaly. Jak někdo takový může v dnešní době blokovat stavbu strategického díla jako je přehrada? Tak co nyní po státu a daňových poplatnících takové obce chtějí? Co potřebujete - nějaké audio vybavení?
Tak v Marseille jsem byl a právě to pestré obyvatelstvo tam beru jako jednu velkou nevýhodu tohoto kdysi krásného města 🙁
Kdo tyhle průzkumy a ankety proboha dělá??? Obracet obrovskou kriminalitu a neintegrovatelné občany s neevropským původem na benefit s názvem "pestré obyvatelstvo", fakt neuvěřitelné 😮 Dnes už bych tam žít rozhodně nechtěl...
Nevím, kde sbírali data pro tento průzkum, ale v průzkumu jsou zmíněna některá krajská města s nejvyšším početm Ukrajinců, ale např. Plzeň, kde je dle ČSÚ nejvíce Ukrajinců na počet obyvatel v celé ČR, zmíněna vůbec není, a těch 46% UA uprchlíků nad 15 let, že má vysokoškolské vzdělání, to se mi moc věřit nechce - alespoň podle toho co tu v Plzni denodenně potkávám.
Tak diky panu Bartosovi se, dle nezavisleho reportera PrimaCNN, po nasazeni SW nedodelku na stavebni rizeni do OSTREHO provozu propadla realizace novych stavebnich projektu o neuveritelnych 89%, takze pan Bartos evidentne chtel timto Cechum usetrit nejake ty penize, ktere by museli jinak prostavet. Bohuzel v tech stavebnich projektech jsou i dopravni komunikace v radu mld. Kc spolufinancovane z EU, takze skody budou pravdepodobne enormni 🙁
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
CT a CRo, statni moloch s rozpoctem atakujicim 8 mld Kc, tedy vyssim nez vsecna komercni media v CR dohromady, chce navysit mesicni poplatky na uroven zakladniho Netflixu v dobe, kdy vetsina populace uz na klasickou TV nekouka a kouka na streamovaci sluzby, a i ten zbytek co kouka na klasickou TV, tak preferuje komercni stanice a komercni radia?
CT a CRo uz dalece prekrocila naplneni dane zakonem, tedy objektivne informovat vsechny obcany. Ono i o te objektivite zpravodajstvi a politickych debat v CT a CRo by se dalo polemizovat. Cele je to spis politicka otazka, zda chceme zivit tohoto neustale se rozrustajiciho se molocha, aniz by jsme korespondovali realnou sledovanost, a umele vytvareli dalsi a dalsi pracovni mista v podstate statnim zamestnancum, kdyz v komercni sfere nam zamestnanci chybi.