CT a CRo, statni moloch s rozpoctem atakujicim 8 mld Kc, tedy vyssim nez vsecna komercni media v CR dohromady, chce navysit mesicni poplatky na uroven zakladniho Netflixu v dobe, kdy vetsina populace uz na klasickou TV nekouka a kouka na streamovaci sluzby, a i ten zbytek co kouka na klasickou TV, tak preferuje komercni stanice a komercni radia?
CT a CRo uz dalece prekrocila naplneni dane zakonem, tedy objektivne informovat vsechny obcany. Ono i o te objektivite zpravodajstvi a politickych debat v CT a CRo by se dalo polemizovat. Cele je to spis politicka otazka, zda chceme zivit tohoto neustale se rozrustajiciho se molocha, aniz by jsme korespondovali realnou sledovanost, a umele vytvareli dalsi a dalsi pracovni mista v podstate statnim zamestnancum, kdyz v komercni sfere nam zamestnanci chybi.
Jako zakaznik, platce zdravotniho pojisteni nebo chcete-li pacient vidim 2 trendy. Na odvodech odvadime stale vice, ve zrdavotnictvi je stale vetsi objem penez, ale vysledna pece je horsi a horsi, rekl bych ze v ceskem zdravotnictvi to jde od 10ti k 5ti. Na zakroky jsou stale delsi cekaci lhuty, vsude jen cekate pred ordinaci i kdyz jste objednani, u vetsiny zdravotnickych zarizeni ani nezaparkujete, lekari kteri maji vetsi a vetsi mzdy, tak jsou cim dal casteji arogantni, empatie nula. Pohotovosti se rusi nebo jsou plne Ukrajincu, kteri tam chodi i s malichernostmi, protoze nemaji sveho nasmlouvaneho lekare. Ke svemu praktikovi musite i v dnesni dobe pro vypis z dokumentace nebo potvrzeni pro ridicak osobne, jen aby vas mohl zkasirovat v hotovosti. Rada leku je stale nedostupna prestoze Valek tvrdi opak a jeho argument, ze jde o celoevropsky problem kvuli vypadkum cinskych dodavatelu znacne pokulhava, protoze v sousednich zemich jsou tyto leky bezne dostupne. Tak bud je pan Valek tak nekompetentni, nebo mu cesti obcane ani nestoji za pravdivou odpoved.
Firemní mobil pro zaměstnance je podle vás nějaký nehorázný monarchistický nadstandart? No to si tu tedy většina Čechů, kteří ho od zaměstnavatele mají, žije přímo královsky. Stanislavo z té závisti budete mít předčasně vrásky. Nebo Vám naskočí bradavice na nose. 😁😁
První dáma je zaměstnanec ??? Čí prosím? První dáma/pán může, ale nemusí vykonávat veřejnou činnost spojenou s úřadem prezidenta. To pan Prezident je státní zaměstnanec, ne jeho paní.
Nevím, jaké máte zkušenosti, ale na úřadě tyto doklady fungují, policie je uznává taky, některé banky také a teď přibude i pošta, takže by to chtělo si naistalovat aplikaci a méně psát do diskuzí na netu.
K čemu mi je eObčanka, kterou nemohu použít v zahraničí jako klasickou občanku? Nebylo rozumnější počkat na celoevropské řešení?
A jak to funguje na úřadechv praxi? Velká část úřadů, kde je možné eDoklady oficiálně použít, tak sami přiznávají, že je důležité to slovo "oficiálně", praxe často bývá odlišná a úředníci preferují klasické doklady - viz článek níže, podobných článků se stejnými zkušenostmi z různých úřadů jsou zveřejněny desítky:
Vzhledme k tomu, že ten český paskvil Ivana Bartoše ani nefunguje (většina úřadů a institucí v ČR jej stále odmítá), tak to asi nebude žádná škoda. Možná by jsme měli počkat na implementaci digitalizace ze strany EU i v ostatních agendách a nedělat si zbytečně ostudu a miliardové škody... 🙁 A nebo důležité resorty a úkoly ve státní správě svěřit skutečným odborníkům.
Čína produkuje jen asi 70% emisí na hlavu oproti Evropě, a snižuje je rychleji než Evropa.
Ale vzhledem k tomu, ze jich je 4x vice nez obyvatel EU, tak EU v souhrnu vyprodukuje jen zlomek toho co vyprodukuje Cina. Prepocet na hlavu je nesmysl. Vetsi smysl by davalo udavat emisni stopu na rozlohu zeme a ne na hlavu...
To nebyla soucast Green Dealu, i kdyz se to do nej integrovalo a vychazelo to primarne z parizskych dohod. Emisni normy zprisnovaly prakticky vsechny staty na svete, to neni zadne specifikum EU. Cina ma uz vice nez rok emisni standard China 6b, ktery je tvrdsi nez budouci Euro 7, trvrde limity mela a ma i Kaliformine. Osttani staty bezne adoptovaly Euro verze, treba Brazilie ma ted take ekvivalent Eura 6. A Etiopie vam rovnou zakazala import vozu se spalovacim motorem, jen EV. Evropsti vyrobci to musi reflektovat, bohuzel technologicky zaostaly a ted to budou bolestive dohanet.
Evropske automobilky v elektromobilite ktera jim byla umele vnucena zaspaly, to souhlasim. Ale ohanet se tu Cinskymi emisnimi normami, kdyz Cina tydne dava do provozu 1-2 tepelne uhelne elektrarny, nebo se ohanet Etiopii, ktere EU posila rozvojovou pomoc, je absurdni.
Green Deal byl dojednan ve finalni podobe v dubnu 2023 a teprve ted se rozjizdi a pokud se podivate na co je ve "Fit for 55", jeste jsme poradne nezacali, vetsina je pred nami. Nevim co na tom chcete rozporovat.
To ze to oficialne pojmenovali GD a FF55 je pouze forma, ale v realu to uz EK zavadi v EU nekolik let pod ruznymi enviromentalnimi narizenimi, pocinaje normami Euro 5, 6, 7 nebo obchodem s emisnimi povolenkami...
Primarnim problemem s cenou energii je odriznuti od Ruska a zahozeni dlouhodobych kontraktu. Ta nizka cena mela financovat prechod a to se ted nedeje. Green deal poradne jeste nezacal.
Co tu povidate za nesmysly? GreenDeal stejne jako FF55 se uz postupne implementuje, stejne tak jako obchod s emisnimi povolenkami nebo umele pokuty producentum aut se spalovacimi motory. Nebo si myslite, ze v roce 35 nekdo zhasne v automobilkach a v roce 55 v nezelenych elektrarnach a z minuty na minutu budeme zit v bezemisni Evrope? Samozrejme ze to je dlouhodoby proces, ktery uz roky bezi. Jestli si myslite, ze za vysoke ceny elektriny v Evrope muze Putin, tak jste vazne naivni...
To ze treba VW a Stellantis zaspaly vyvoj a maji nizkou produktivitu je tvrdy fakt, to neni o naivite a staci se podivat na jejich nabidku, aby bylo jasne proc se jejich EV neprodavaji.
Takže to, že díky GreenDealu máme v Evropě bezkonkurenčně nejdražší ceny energií, to jako s cenami evropskkých aut a produktivitou automotive v EU pode Vás vůbec nesouvisí a nemá na to sebemenší vliv??? Tak to potom joooo 😉
Je zvlastni, jak Nemci a s nimi polovina Evropy, prestoze sami pracuji v nejakem prumyslovem odvetvi nebo jsou na nej nejak navazani, tak pak u voleb voli zelene naivky, idealisty a lidi s nulovym technickym nebo ekonomyckym myslenim, a pak se divi ze to takto dopadlo. GreenDeal a FF55 byly prijaty bez jakychkoliv skutecne duveryhodnych a nezavislych studii o dopadu na evropsky prumysl, ekonomiku a rozvoj. Evropa se postupne stane turistickym skanzenem, kde vetsina obyvatel budou trvorit lide s pristehovaleckymi koreny, kterym (nebo jejich rodicum) je nejaka Evropa ukradena, protoze privandrovali kvuli socialnimu systemu, ktery ale bude v budoucnu neudrzitelny. Takze Evropa bude zaplavena temito neprizpusobivymi pobiraci davek, kteri nez k praci se radeji uchyluji ke kriminalite a Evropa se postupne dostane na uroven rozvijejicich zemi, kam desetileti posilame miliardy Eur jako pomoc. To je budoucnost dle zelenych vitacu a ekofanatiku...
Tak vypadá výrobce, který prodává nekonkurenceschopná auta
Akorat ze ta auta byla vysoce-konkurenceschopna az do doby, nez nekdo (EK) umele naridil zcela neralisticka pravidla, a jeden druh aut zacal umele dotovat a druhe diskriminacne sankcionovat. Tam kde se prestala elektroauta umele dotovat, tak jejich prodej prudce poklesl. Je to umele ohybani trhu a tahle politika, nebo spise ideologie, neni dlouhodobe udrzitelna.
2
Sledujících
1
Sleduje
2
Sledujících
1
Sleduje
Tento komentář byl smazán uživatelem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Zazil jste nekdy ve skole nebo na vojne otazku Hledame dobrovolniky, je tu nekdo kdo nema zajem? Stale nechapu, proc jste mel potrebu nas tou informaci, ze nemate zajem, obohatit...