1,3 mil. automobilů je spousta voličů, kteří platí daně a mají nárok na nějaké služby. Samozřejmě většina z nich zároveň používá i MHD a občas někdo z nich třeba jede i na kole. Ale přesto je neomluvitelné, že město za poslední 3 volební období rozhodlo, že bude podporovat jen MHD a cyklisty, případně pěší chůzi. Pro řidiče nic, spíše naopak klacky pod nohy. Tohle by mělo skončit.
Souvisí to s tím, že dopravu převzaly ideologická sdružení zaměřená proti řidičům (teď Piráti, předtím Praha Sobě, ovšem ANO sice není formálně proti řidičům, ale za Krndy se chovalo stejně, to byla také paní z neziskovky, původně, asi k té ideologii měla blízko).
Dále to souvisí s faktem, že už dlouho dopravu nevedl nikdo, kdo se narodil v Praze a žil tam celý život. Můžete se ptát, proč Pražané takové lidi volí. K tomu dvě věci: volit je možné z toho, co se nabízí. A už je načase, aby lidé využívající auta, začali důsledně volit podle svých zájmů a ne podle celostátní politiky a stranického trička.
1,3 mil aut je především příliš mnoho, víceméně se to rovná počtu obyvatel. A s tím nic nenaděláte, to se zkrátka na silnice nevejde ani náhodou, a parkování o taky nevyřeší. Město podporuje MHD, protože to je trend který se prosazuje v západní Evropě, já, i jako motorista ho považuji za jediný možný. Zkuste se ráno postavit na Nuselák ve směru do centra, a počítejte, v kolika autech sedí jediný člověk, a většina z nich by mohla rychleji a snadněji cestovat metrem...ale pohodlíčko je pohodlíčko. Možná jediná cesta jak tomu pomoci je sdílení - tedy jedu autem, a přes nějakou aplikaci nabídnu svezení 2-3 lidem. Dostanu za to třeba i pár korun, a další den se naopak svezu s někým já prostě něco jako Uber. V Kalifornii pamatuju pruhy na příjezdových dálnicích do LA, kde ve dou pruziích mohly jet pouze auta, kde byli min. 2 lidi, ti ostatní se plazili v zácpě
Žádný přínos pro naši zemi,jen státní kasa zapláče nad ne zrovna levnou dovolenou, korespondenční volba mu velí udělat si u krajanů dobré jméno a přesvědčit je, že Fialova vláda je nejlepší na celém světě, která zajistí,že za 8 let budeme platově na stejné úrovni jako Němci apod. nesplnitelné sliby a lži.
Kdyby takto vycestoval p. prezident Zeman, to by bylo kritiky a nadávek, jenže zelený narcis může vše.
Ale on intenzívně cestoval do Číny, a nikdo to nekritizoval, tedy nikliv z hlediska nákladů. Posléze docestoval, poněvadž byl problém ho naložit s tím vozíkem do letadla, sháněl se přece vhodný vysokozdvižný vozík. A hlavně, generál nedělá ostudu....a odkud máte informaci, že tam bude lobovat za korespondenční volbu, máte informace přímo z BISky ? a jinak, korespondenční volba konečně pomůže těm, kteří volit chtějí, ale vzdálenosti a náklady jim to ztěžují nebo rovnou znemožnují. Obě moje děti trávily nějaký čas v USA či Indonésii, a dostat se na ambasádu bylo prakticky nemožné (náklady na letenku, nemožnost vzít si dovolenou ve firmě apod...). Zřejmě zastáváte názor, že správný Čecháček má sedět doma na pr......a nikam nejezdit. A když už jede, tak at nevolí
Jojo, celé to album je našlapané a zvukově skvělé, navzdory tomu že ho nahráli za dva týdny na hotelové chodbě.-)
To tak někdy bývá, že právě v extrémních podmínkách, a to naprosto nepříznivých se zrodí něco tak úchvatného. Já wsi navíc i myslím, že tu výjimečnost tomu dodával i ten permanentní boj mezi Gillanem a Blackmorem, a ty tenze se paradoxně odrážely v tom výsledku - ale to je moje soukromá spekulace (něco jako soupeření Lennon - McCartney)
To možná je, ale ta opomíjená "poslední" deska má živou verzi This Time Around Live (Last concert in Japan 1975), a tam jsou písně z Come Taste hrané tak fantasticky, že to úplně změní pohled na album. Bohužel Tommy Bolin poté skončil. Jen pro zajímavost, stojí za poslech..
This time around je úžasná skladba, má v sobě něco až magického, přivádí mně skoro k jinému stavu vědomí. V těch dobách jsme Hughese nevnímali jako výjimečného zpěváka, ale on je výjimečný ...před asi 6 lety hrál v Rock Café v Dlouhé koncert s programem DP, a byl neskutečný, jeho hlasový fond vůbec nezeslábl. Skvělý je i v sestvě Black Country Communion
To je těžký - to bychom museli zbourat půlku baráků v Praze a na jejich místě postavili silnice ; na počet obyvatel má Praha možná víc registrovaných aut než Mnichov. A v tom článku lidi píšou - bydlím na Stodůlkách, jedu na Smíchov - metrem jste ze Stodůlek na Smíchově na 15-17 minut. Velmi často jde o naše pohodlí, nikoliv o nutnost. Pokud nezměníme myšlení a nepřesedneme na hromadnou dopravu, tak se to nezlepší ani za 50 let - to chce jedině změnu myšlení
Neverim, ze by se sporilov ve spicce mohl zklidnit. Na to soucasny okruh nema kapacitu. Ve spicce stoje oba smery kolem tunelu.
Mimo spicku to asi znat bude,ale potencial vyresit aspon trochu problemy ve spicce ma jen severni cast okruhu. Pomoct muze jen to, ze proud dopravy rozdelime ma vice smeru a to muze jen severni cast. Ta bechovicka porad vsechno pozene pres jih.
Z větší části máte pravdu, ale dnes kamiony co potřebují na D10 a D11, tak musí přes Spořilov ; a pokud by se přes Běchovice mohly napojit na hradeckou a boleslavskou, tak by to Spořilovu pomohlo, protože ten Spořilov ucpávají hlavně kamiony. A ta severní číst je furt v nedohlednu - nevím, jestli se už vůbec dohodli kudy to povede okolo Suchdola, takže asi zatím není územní rozhodniutí, a stavební povolení...no, to už já tady nejspíš nebudu, ale snad moje děti se dočkají...
Neurážím a to ani Spartu,jen odpovídám na útoky a to ve všech směrech.A zaráží mě,jak si někdo představuje demokratickou společnost.To neznamená,že jen někdo má rozum a ostatní musí držet ústa.
Urážíte furt, občas si to po sobě přečtěte. A obvykle jste ten první, který reaguje na cokoliv a hned útočí - na autora, na ostatní komentáře...někdy mám pocit, že vám ten Seznam patří
Pokud nemáte hotové propojení od Brna, Hradce a Liberce s Plzní, tak se bude v Praze na spojce hroutit doprava neustále a úplně se zhroutí v roce 2031 po napojení nové D 3 na okruh Prahy, takže musí dokončit do té doby novou Běchovickou propojku, teď bude záhul dokončená část D 4 od ledna 2025, která na okruh přivede kamiony od Strakonic a Budějovic taktéž, pak se muže dokončit v klidu severní okruh, nebo bude v roce 2031 před dokončením, jak to zatím vypadá. Do té doby musí být dále dokončena dálnice ve východních Čechách, která odvede část dopravy z dálnice D 3 a řidiči se naučí využívat další silnice I. třídy, jako spojky dálnic dále od Prahy.
Dokončení D3 podle mého až takovou dodatečnou zátěž nepřinese, protože ty doprava dnes do Prahy stejně směřuje, pouze se u Mirošovic napojí na D1, a navíc se asi trochu uleví po dokončení D4, tudíž se dá čekat podstatně větší masakr na příjezdu po Strakonické. Tam budou muset kaminony najet na most mezi tunelama na okruhu, a to bud na Plzeň nebo na druhou stranu. Ale kdyý budou hotové aspon Běchovice, tak se zklidní Spořilov, a následně jižní spojka, a to už je výrazná úleva. Ale významná úleva by nastala, kdybychom nakopli developery do p....., a zakázali stavby nových komerčních objektů (sklady) u dálnic na zemědělské půdě, protože ty přitahují obrovský objem tranzitní dopravy. V Německu je to omezený, v Rakousku taky, jenom my to mrskáme jak zběsilí. Když jedu po D5 na Plzeň, tak jsou to desítky monstrózních budov
Nejskvělejší ba tom je, když to za vás někdo zaplatí výměnou za takový oslavný článek na zaostalou islámskou zemi tvářící se jako reportáž i když je to jen prachsprostá zaplacená reklama....
Byl jsem tam loni, a bylo to fakt hezký ; jediný, s čím bych nesouhlasil jsou ty pláže jak v karibiku - Karibik má obvykle nádherné bílé pláže, a na ty jsem tam nenarazil (ale byl jsem jenom v Salalahu, tak třeba na jiném místě jsou). Pláže byly spíš fádní, moře docela bouřlivé, na koupání to moc nebylo. Ale jinak výborný, byl to relax
Tak Jiříčku Zemanů,vy máte dost.Máte to v hlavě v pořádku? Víte co jste napsal? Vy jste zralý na léčení. Co budete dělat s lidmi,kteří nebudou volit vaší nečestnou,nepoctivou až kriminální koalici? Jo a přečtěte si laskavě po sobě co jste napsal,ani psát vám nejde.A jak víte,kterého mám oblíbence? A mám vám připomenout aféry Milionu chvilek? Vy slušňáku.
Já žádné aféry Milionu chvilek nepamatuju ; a kdo je váš oblíbenec, to z vašich komentářů úplně tryská. Na léčení zralý jsem, koleno si o to říká - váš slovník a styl pasuje přesně někde mezi Okamuru a Bureše (to na téma těch oblíbenců). Ve všech svých příspěvích někoho urážíte, a je jedno čeho se to týká, jestli je to Sparta nebo cokoliv jiného. Tak raději pomlčte o slušnosti, ta s váma nejde moc dohromady
Tak ten spolek musí na něčem jet. Jestli některá strana dostane 35 procent a víc ,tak snad je to přání většiny lidí Kolere a spol .Uvědomte si, že snad žijeme v demokratické zemi. Že takhle neprotestujete na kauzy Dozimetr a jiné, kde beztrestně členové vládnoucích stran rozkrádají tuto zem?
Melete hovadiny jako obvykle. Milion chvilek vedou slušní lidé (několik jich znám), kterým není lhostejné, kam může směřovat tato země po příštích volbách, pokud vyhraje váš oblíbecen Bureš. Hitler taky přišel k moci ve svobodných volbách, to ještě neznamená, že ta svoboda časem bud nezmizí, nebo se silně okleští - stačí se podívat do Madarska, a hlavně na Slovensko, co tam Fico dkázal ze necelý rok. A jestli si někdo myslí, že Brueš nezkusí to samé co Fico, tak je neskonale naivní. Na demokracii se čekalo víc jak 40 let, a zase si ji svou hloupostí možná necháne proklouznout pod prsty. A milion chvilek nikdo neplatí, ti lidé si to financují sani, nebo z příspěvků běžných občanů. Ale vy budete věřit Burešovi ty jeho výmysly
Ano, máte pravdu, poradce prezidenta - oni mají těch poradců tolik, že se to člověku plete. Když vláda s podporou cca 17% (nevím, jestli to ještě nekleslo) obyvatel prezentuje ústy svého premiéra názor, že je jednou z nejúspěšnějších v historii, není k tomu co dodat.
Když se sám nepochválím, nikdo jiný to za mně neudělá - ale není sám, nicméně o má talent říct občas mimořádnou kravinu ; na druhé straně Babiš blábolí nesmysly skoro denně, a lidi to už berou jako normál, takže neměříme stejným metrem. Fiala holt neumí zahlaholit "čau lidi"
To mu vážně někdo z poradců řekl? A já zrovna dneska četla, že jeden z poradců doporučuje nehlasovat pro rozpočet, což je základní parametr vládnutí.
Tak tady se lehc mýlíte ; nedoporučil to David Marek, což je ekonomický poradce prezidenta, nikoliv premiéra : tomu radí Štěpán Křeček. Ale jestli mu poradil ten výrok o platech a Německu, tak musel být pořádně zhulený, a Fiala asi taky. Takové výroky se budou připomínat ještě za 20 let, jako Klausovy špinavé peníze
13
Sledujících
0
Sleduje
13
Sledujících
0
Sleduje
Samozřejmě se to vejde a může to i parkovat, jen je potřeba pro to něco dělat. Jako už dávno bydlíme v patrových domech, přízemní ve městě skoro zmizely, je potřeba budovat patrová parkoviště, Je to úplně stejné.
Když nebudeme stavět byty, nebude kde bydlet.
když nebudeme stavět parkoviště a silnice, nebude kde parkovat a kudy jezdit.
Tak je to prosté.
...
Trendy v západní Evropě a v Kalifornii nejsou dobrý příklad, všichni víme, že to jsou destinace socialistů. Ve spoustě věcí tam selhávají, proč zrovna v tomhle si z nich chcete brát příklad? Argumentace, že někde něco mají, tak je to určitě správně, je lichá.
Lidé si vybrali, že z bodu A do bodu B chtějí jet autem. Každému socialistovi je houby do toho, jestli jede sám, nebo s manželkou. Klidně si nabírejte stopaře, to je Vaše volba, Vaše svoboda. Ale nikomu to, prosím, nevnucujte. Cílem státu/ města má být, jim poskytovat služby a ne je vychovávat, protože v Kalifornii něco. A služby se momentálně poskytují všem, jen motoristům ne.
1 odpověď
6
Sledujících
5
Sleduje
6
Sledujících
5
Sleduje
No prima, a ted mi řekněte, kde ty parkovací domy postavíte, když uvnitř Prahy skoro nejsou pozemky, a pokud jsou, tak se tam developeři snaží plácnout byty. A i kdybyste tam postavil parkoviště. tak se na to parkoviště ti lidi musejí s tím autem dostat, a jsme zase na začátku. Já to nikomu nevnucuju, a nejsem ano socialista, ale tvrdit, že do Prahy se v klidu vejde milion aut, prostě matematicky nevychází. Svoboda pohybu je fajn, ale pokud je omezena rostorem, tak ta svoboda musí mít nějaký limit. Na ČVUT působí nějaký profesor, ted si nobhužel nepamatuju jeho jméno (občas někde něco napíše nebo ho pozvou do TV), a ten se zabývá dopravou obecně a zejména v Praze. A on to celkem jasně spočítal - počet vozů, délka komunikací, průměrná rychlost a další veličiny....a jeho závěry zní jasně - jinak než s převahou MHD to nepůjde.