Toto je správné a v pořádku, co ale není v pořádku je opravdové zneužívání sbírek, viz. voják co přišel o manželku a chudák musel jít na otcovskou dovolenou a tak vyskemral na sbírce 3,7 mega! Že to prý bude na plenky a školku, to mi přijde dost nemravné, má přitom svou rodinu, pak další jenž také přišel o manželku a chudák nebyli vzatí, tak nedostal vdovský důchod, přitom má také rodiče, ale už zebra a chce být milionář! To jsou bezpáteřní lidé, kteří jen zneužívají situaci za účelem brutálního vlastního obohacení!
On ten pán šel vlastně na "mateřskou", protože je jediný rodič a dítě bude brát sirotčí důchod.
Proč musí učitel u tabule pořád blábolit o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online zdroje z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se žáci často tak málo naučí. Dnešní maturita z češtiny a angličtiny je po 14 letech výuky jen absurdní výsměch lidské logice, invenci a úsudku. I kdybych nasílu přiznal, že se žáci učí pro život zásadní a užitečné znalosti, že se učí to, co opravdu chtějí a vyžadují, že celkový obsah učiva není přeplácaný a přebujelý a že žáci přes 95 procent učiva v řádu měsíců nezapomenou, což ale není vůbec pravda, tak drtivá většina informací se dnes dá najít dle potřeby do několika sekund na webu nebo v aplikacích kdykoli a kdekoli.
Vy už jste tím svým článkem o chatbotech a Wikipedii tady na Seznamu slavný. Pořád dokola.....
Tady se píše o tom, co bude, až válka skončí. Tak to je samozřejmé, že se "uprchlíci" vrátí domů, že skončí devastace našeho státu, školství a zdravotnictví. Pokud zde někdo bude chtít zůstat, tak za stejných podmínek, jako mají naši občané.... Tj žádné upřednostňování ve školách a zdravotnictví. Bydlení za své, na operaci čekat taky 2 roky, učit se česky, dodržovat naše zákony.
Propadá mi to dost přitažené za vlasy. Já jsem v roce 80 pracovala rok ve školce jako učitelka. Neexistovalo, že by někdo neměl příslušné vzdělání, zavírání dětí do separace nebo dokonce klečení v koutě. Naopak, děti musely být stále pod dohledem, i když po obědě spaly. Povídala jsem jim pohádku a pak jsem u nich celou dobu seděla. Nad vším bděla Česká školní inspekce. Faktem je, že jsme třeba měly dbát, aby děti jídlo dojídaly, ale my jsme jim ty nedojedky odpouštěly, neboť jsme samy měly doma malé děti....
Zajímalo by mne, jak budou potrestáni ti dva blbečci, co Plzni na Západočeské univerzitě napodobovali střelbu a hulákali Aláhu akbar. Následovaly obrovské policejní manévry, včetně UNRY z Prahy, evakuace několika tisíc lidí...... A je ticho po pěšině. Já bych jim napařila minimálně úhradu veškerých nákladů. A poslala je před soud.
Proč musí učitel u tabule pořád blábolit o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online zdroje z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se žáci často tak málo naučí. Dvě kompletně zpracované maturity i s kontextuálními podotázkami dnes vyjede každý průměrný chatbot zhruba do pěti minut. Taková je dnes cena povinné školní docházky a střední školy u nás. Strávit ve školních škamnách celé dětství i mládí je už dnes podle mě přežitek. Je třeba jít s dobou a celé naše školství hluboce zreformovat. To je jediná cesta do budoucna. Dát školství novou moderní perspektivu a vizi.👍😔
Ještě nám prosím vysvětlete, jaké máte vzdělání a kolik let praxe ve školství? Nebo jen tak blábolíte, aby řeč nestála?
Nechápu, o co autorovi toho článku jde. Když si připomeneme tanečníky z předcházejících kol, řada z nich by se dala označit za profesionály: Jiří Dvořák se věnoval společenskému tanci, Genzer obor tanec dokonce vystudoval... a řada dalších školených tanečníků z muzikálů.....takže od hip hopu ke společenskému tanci je fakt daleko. Hes prostě a jednoduše vyhrál zaslouženě.
Co to je za kecy, že Krampol překypuje energií? Vždyť leží v hospicu, ze kterého už podle mně nevyjde. A je taky otázka, proč platí nájemné, když se do bytu již nevrátí? A energie? Žádnou spotřebu nemá, když doma nebydlí. Tento článek by bylo potřeba zrevidovat!
Pokud vím, není v hospicu, ale v luxusním domě pro seniory v centru Prahy. Nedávno psal, že je spokojený, "pokojíček" 27 čtverečních....Takže byt už neplatí. Myslím ale, že měsíční poplatek za ten současný je mnohem vyšší než platil nájem.
Prostě to je v dnešní době tak, že mezi hérečkami, modelkami a dalšími VIPipkami je teď děsně in nedávat děti do školy. Vznikl i nový pojem "domškolák". Nevím, připadá mi, že jsou některé matinky spíš líné se přizpůsobit dennímu režimu školáka. Nedávno se chlubila další "hvězda" Leichtová, své děti taky prý bude vzdělávat sama. Přece kvůli škole nebude pořád na jednom místě. Ale učit se s nimi nebude. Zřejmě budou s maminkou pozorovat život v kavárnach...
Pekarová se může opět dostat do sněmovny jen přes Prahu, kde jsou zvláštní voliči a nebo přes kraj, kde budou započteny korespondenční hlasy. Tam jsou zase zmanipulování voliči, kteří o životě v naší zemi nevědí nic. Ale vždy jako přívěšek ODS.
No a proč myslíte, že Fiala prosadil korespondenční volbu? Vidí v tom jejich záchranu. Velmi snadno manipulovatelné....
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
To na té úvodní fotce je princ nebo moderní princezna?