Takové podvodné profily mi píšou úplně běžné na inzerát, Když dám podnět FB správci, že jde o podvod, oni mi jen odepíšu, že vše prověřil, že profil neporusuje zásady komunity, K...va, co tak dat echo policii, prověřit profily? Vše je jako na zlatem podnosu. Podvodníci nemají založené účty, jsou nedohledatelni?
Jinak lidi, blokuje, blokuje, blokuje, nekomunikujte
A taky podvodné tzv.pratele.co tě pak oberou
To jsou nářky hlupáků.
Petr je poněkud nepraktický. Bydlí v Břežanech pracuje na Praze 2. Z náměstí jezdí 2 linky PID jedna na Kačerov (pak metro C a jsem na I.P.Pavlova), jedna do Modřan (tram 3). Časově, pokud by nebrzdili hlupáci v autech, je to 35-45 min. Vyzkoušeno.
Iveta také není zrovna nejostřejší tužka v penále. Ze Stodůlek na Smíchov je auto úplná hloupost, sídliště má výbornou občanskou vybavenost, stačí dojít s dětmi pěšky do školy (alespoň si s dětmi popovídá) a pak hurá na metro. 13 min
Mmch: Na katastru Stodůlek najdeme 12 základních škol, zvláštní školu, gymnázium a obchodní akademii. Zdravotnictví zajišťují 2 polikliniky.
A Nikola s manželem? Z Kladna do centra (Masaryčka) nyní 1 hodina po dokončení rekonstrukce železniční trati pod 45 min.
Za prvé, všichni bydlí mimo Prahu, tedy až na Ivetu ale.... no nic. Nikde není psáno že musí dojíždět autem. A za další, každý by chtěl bydlet mimo Prahu na čerstvém vzduchu ale nikdo nepřemýšlí nad tím, co tam. Ve všech satelitech chybí občanská vybavenost (obchody, služby, školy, lékař). Za tím vším se musí do Prahy. Proto se stavěla sídliště protože na relativně malém prostoru je hodně lidí, je možné tam postavit objekty občanské vybavenosti a kvalitní dopravní obsluhu.
Stačí drobná úvaha: kolik má kupříkladu sídliště Stodůlky obyvatel a kolik Břežany?
A jak jsou dopravně obslouženy obě lokality?
Neznají vlak?tramvaj
.metro
Podle mě, co jezdím denně v pražském provozu, je problémů mnoho a budu jmenovat jen některé. Například v centru sídlí mnoho firem a nové kancelářské budovy mají dostatek parkovacích míst v garážích, což znamená, že mnoho pohodlných zaměstnanců, kteří by ani nemuseli, jezdí svými a služebními vozy na náklady zaměstnavatele do práce a z práce byť jen pár kilometrů. Další problém spatřuji v dopravní obsluze taxislužby, jíž jsem sám součástí, a to v tom, že uvolněním legislativy a zrušením zkoušek z místopisu a místní působnosti pro taxikáře dnes dělá řidiče každý druhý, co nemá způsobilost pro svou práci. Výsledkem jsou desetitisíce řidičů, kteří pomateně bloudí otrocky sledujíc navigaci zdržují provoz, nemluvě o jejich extrémní nehodovosti. Další z mnoha problémů jsou různé úpravy a sjednocování jízdních pruhů například s tramvajovým pásem, kde se auta a tramvaje slučují, což vede k tomu, aby se akorát navzájem blokovaly. A tak bych mohl dál a dál pokračovat...P.S. Tramvaje na Václaváku budou podle mě akorát další průs..švih v plynulosti dopravy a jak rád bych se mýlil, protože to stálo opět hodně našich peněz
Ano.mladi jsou líný chodit pěšky do prace.Jungmankou přijdu se psem dřív.nez kravatak zajede pod kancelář u Máje
Expert Hřib v praxi, je to jeho práce, ze dvou pruhů jeden , všude načmáraný cyklopruhy místo aby se opravil asfalt. Pruhy vyhrazené pro MHD 24h, upřednostnění MHD v křižovatkách byť teprve souprava přijede do zastávky, tak než lidé nastoupí s vystoupí, tak křižovatka čeká na její průjezd ... Hlavně že ten vesnický felčar je expert na vše.
Je to brněnský vidlak
Pane redaktore, kolik za ten nájem do veřejné kasy platí? Nebo je to tajné?
A potom můžete zjistit, za kolik to neoprávněně pronajímají dalším osobám.
Bude to asi pro nic netuší lidi určitě velmi zajímavá a překvapivá informace..
Slyšela jsem.ze za rok cca 90 0000.ovsem kobka to samé.az 100000.ale za měsíc.takze komu jde do kapsičky?tolik penízek za měsíc?podivné společnosti?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Škoda.ze je neučila naše ministryně ta by byla šťastná
2 odpovědi