A za cenu kolika jiných životů si tu svou imunitu vytvoříte??? Měla byste konečně pochopit, Vy i jiní, že promoření je pro hodně lidí rozsudek smrti...to vám nevadí??
Já myslím, že to právě se tu děje? Nebo mi něco uniklo?
Pro Vaši informaci já se momentálně také nedobrovolně promořuji.
Dodržuji nařízení, jsem očkovaná dvěma dávkami. Moji rodiče jsou očkování a jdou na třetí dávku.
Jen prostě starší dcera měla covid ve škole. Spolu s půlkou třídy. Hygiena nereagovala doposud, takže tak.
Jenom se ptám: Je to vlastně špatně? Asi bychom to stejně chytnuli. Ten virus je všude. Já jsem vděčná, že díky starší dceři bude mít imunitu i ta malá dvouletá.
Jaký smysl by mělo tu třídu zavírat? Obzvláště pokud to takto bude asi každý podzim?
A co když je to promoření nevyhnutelné? Nikdo teď vlastně nemůže říct, co je ta nejlepší cesta. To budeme moct říct až s pořádným odstupem.
Jak jsem psala již ve svém jiném příspěvku. V naší třídě se děti promořili. Je to špatně? Nevíme. Bude lepší děti plošně očkovat? Nevíme.
Nakonec spousta odborných zdrojů ukazuje (např. Dr. Thon), že imunita získaná nemocí je robustnější, funguje na více úrovních a potenciálně je lepší proti dalším a dalším mutacím.
To je velice zvláštní...
V naší třídě rozmezí dvou týdnů bylo 5 děti nakažených a potvrzených. A troufám si tvrdit, že jich to mělo i více. Nikdo nikoho do karantény nedal. Paní učitelka stále psala, že na testy chodit nemáme, že čeká na instrukce KHS. Asi se nedočkala:)))
Ale možná je to dobře. Třeba jsme teď promoření a ve třídě bude pokoj. Myslím, že uvidíme teď pokles nakažených ve školách, alespoň v těch, které se nezavřely.
Nepochopitelné a nekoncepční opatření, které nic nezachrání a mnoho lidí naštve. Jsem vděčná, za každý den, kdy může jít dcera do školy.
Již od začátku "pandemie" se hovoří o důležitosti dostatečného preventivního testování. O včasném záchytu nakažených, aby se vir nešířil. A pořád jsme se v tomto ohledu nikam neposunuli.
Je pro mě tedy nepochopitelné proč se preventivní testování ve školách zastavilo.
Ale u voleb se na žádné kdyby nehraje,co to melete.Učastnili se v koalici ze zjíštných důvodů které jim nevyšly-tečka/ne jako u očkování/
Pane Zoubku, ano na žádné kdyby se u voleb nehraje. Poukazuji 1) na obecnou neznalost volebního zákona. 2) Také na to, že většina hlasů, které tato koalice dostala byla od voličů Pirátů.
O tom proč koalice vznikla jsem nepsala. Jinak o zištnosti politiků by se dalo asi hodně psát. Každopádně někdo v čele státu musí být, ne?
Pane Voláku, dovoluji si Vás upozornit, že Váš výpočet je špatně. U koalice nelze zpětně přepočítavat počet mandátů na procenta pro jednotlivé strany. Nepoměr mezi počtem mandátů pro Piráty a STAN je dán relativně malým počtem preferenčních hlasů pro STAN (a také neznalostí voličů, jak velký vliv preferenční hlasy mají na pořadí kandidátů).
Kdyby se Piráti a STAN účastnili zvlášť, budou pak mít v součtu okolo 16%, ale z toho bude tak 10% pro Piráty a STAN by se pohybovalo na hranici 5-6%. Z toho pak logicky vyplývá, že si Piráti budou nárokovat více postů ve vládě.
Chápu ale, že Váš příspěvek je spíše emotivní.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Je to špatně. Protože děti se promořily, nikoli promořili, jak píšete. Asi bylo ve škole málo biflování pravidel pravopisu, že.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dobrý den paní Štencová, děkuji za gramatickou připomínku.
Myslím, že do školy jsem chodila docela dlouho. Chybovat může každý. Nechápu tu Vaši pózu, vy jste asi neomylná.
Jinak co se týká věcného obsahu, nevím, čím Vás to tak štve? Jako bych mohla za to, že se to tak šíří. Jsme v tom všichni a všichni děláme denně rozhodnutí. A kdo ví, které je správně.
Jak byste řešila situaci ve školách vy? Toto je již třetí školní rok v řadě zasažený covidem. Vzpomínáte si na to ještě kolik se toho má dítě naučit za jeden školní rok?
1 odpověď