Dobrý den na jednu důležitou věc zapominate a to je praxe ta je opravdu nedostačující na střední školách to by chtělo především změnu neznamená že si to žák na byfluje že to umí a pák má problém někam na stoupyt neboť pomalu všude mu řeknu že nemá žádné zkušenosti tak prosím pro budoucnost se na tím zamyslete děkuji Boháčová
Paní, vy byste si mela zopakovat vyjmenovaná slova, učivo 3. třídy ZŠ. 🤔
Biflovat, nastoupit. 🤥
Víte - já mám totiž v reálu možnost vidět na druhém stupni následky OBOU těchto přístupů - i metody - "necháme ho prolézt do druhé třídy" - i metody - "ať si tu první radši zopakuje". Různí prvostupňoví kolegové totiž uplatňují obě. Jednoznačně úspěšnější (a spokojenější) jsou ty studijně slabé děti, které měly schopnost si tu první třídu zopáknout a dohnat svůj handicap. A vůbec nejde o nároky na přípravu pro učitele - ty se stejně dělají různé...ale musí to dítě být aspoň přibližně na úrovni svých spolužáků. Jinak to postrádá smysl. A opět - mezi "vyčleněním ze skupiny" a - "mám dobrého kamaráda" je opravdu hodně odstínů. A právě pokud dítě pracuje stále jen individuálně s asistentkou - tak to je nejlepší cesta k jeho vyčlenění. Jenže pokud výuka předpokládá schopnost čtení a psaní - a žák tyto kompetence nezvládá - tak jiná možnost není. A ani ten dobrý učitel, který zvládne zabránit vyčlenění ze skupiny, nezvládne někomu nařídit, aby se s někým kamarádil. Tak to totiž nefunguje. A vaše idealistická představa, že to na jiných školách funguje, je trochu...no naivní. Jsem v největších učitelských skupinách na FB - a prakticky všichni si na českou verzi inkluze stěžují. Dnes už zcela otevřeně. Její koncepce totiž byla naprosto špatná. Nefunguje, škodí v podstatě všem zúčastněným a je neufinancovatelná. Hodně učitelů to vědělo předem a upozorňovali na to. Navrhovali jiné modely. Ty fungující jinde. Dnes už asi neprokážeme, jestli to byla jen neschopnost, nebo i záměr různých majitelů soukromých škol, kterým tato verze inkluze ve státních školách přihrála nové klienty.
Naprostý souhlas s vašimi názory. Píšete z praxe. 👍
21
Sledujících
0
Sleduje
21
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
„Cimický se to ale prý dozvěděl a spolupráci ukončil sám – dřív než vypukl skandál.“
Pořád nevíte, kdy psát čárku před „než“.
„Tehdy šestnáctiletou pacientku poté, co ji aplikoval akupunkturní jehličky...“
„... pokoušel se jí líbat.“
„Řekl jí, že vyšetří i jí...“
„... ji přikládal ruku...“
„... jí hladil po krku...“
„Poradil ji, aby...“
„Sundal ji podprsenku...“
„... hnětl ji prsa.“
„... pokoušel se jí vysvléci z kalhot.“
„... aby ji pak mačkal prsa.“
„Ji“ aplikoval? „Jí“ líbat? Vyšetřil „jí“? Přikládal „ji“ ruku? Hladil „jí“ po krku?! Poradil „ji“? Sundal „ji“ podprsenku?! Hnětl „ji“ prsa?! Vysvléci „jí“?! Mačkal „ji“ prsa? Fakt?! Neznat rozdíl mezi „ji“ a „jí“ (9 chyb v témže jevu, to už na překlepy nesvedete), a přesto se živit psaním, to můžete jen vy a Novinky.
„Pacientku, ve věku 16 či 17 let...“
Ta čárka je tam proč? Protože se vám tam prostě líbí?
Neříká se „chtěl, ať“, ale chtěl, aby.
„... s ním vstoupila do hotelového pokoje, který zamkl.“ Nepravá přívlastková věta. Takto napsáno to znamená, že nejdřív zamkl a pak tam vstoupili.
Chybí tečka za „tzv“.
Neříká se „rozepl“, ale rozepnul.
„... z důvodů nedovolených sexuálních kontaktů se studentkami.“ Z „důvodů“, když je jen jeden? Ani rozdíl mezi jednotným a množným číslem neznáte?
ZA PĚT!!!
4 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Je to tristní, pisalci sice slátají článek, ale je to chyba na chybě. Ostuda.
Kde je nějaká korekce?