Pokud bude testování ve 3., 5., 7., a 9. třídě pořád, tak se změny nedočkáme a bude se jen biflovat...
Učím na druhém stupni přírodopis a chemii a bez nabiflování názvů vzorečků pak název sloučeniny neutvoříte. Snažím se učit různými metodami. Každá hodina je jiná, děláme projekty, chodíme ven, BOV, myšlenkové mapy... Ale hodně starších kolegů jede jen to zajeté...
Co se týká nadaných žáků, je mi jich líto. S inkluzí se všichni věnují zaostávajícím a ti zpomalují mnohdy i třídu.. Ale že by nadaný žák měl asistentku, která by se mu věnovala, to jsem nikde nezažila...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pokud bude testování ve 3., 5., 7., a 9. třídě pořád, tak se změny nedočkáme a bude se jen biflovat...
Učím na druhém stupni přírodopis a chemii a bez nabiflování názvů vzorečků pak název sloučeniny neutvoříte. Snažím se učit různými metodami. Každá hodina je jiná, děláme projekty, chodíme ven, BOV, myšlenkové mapy... Ale hodně starších kolegů jede jen to zajeté...
Co se týká nadaných žáků, je mi jich líto. S inkluzí se všichni věnují zaostávajícím a ti zpomalují mnohdy i třídu.. Ale že by nadaný žák měl asistentku, která by se mu věnovala, to jsem nikde nezažila...