Pokud bude testování ve 3., 5., 7., a 9. třídě pořád, tak se změny nedočkáme a bude se jen biflovat...
Učím na druhém stupni přírodopis a chemii a bez nabiflování názvů vzorečků pak název sloučeniny neutvoříte. Snažím se učit různými metodami. Každá hodina je jiná, děláme projekty, chodíme ven, BOV, myšlenkové mapy... Ale hodně starších kolegů jede jen to zajeté...
Co se týká nadaných žáků, je mi jich líto. S inkluzí se všichni věnují zaostávajícím a ti zpomalují mnohdy i třídu.. Ale že by nadaný žák měl asistentku, která by se mu věnovala, to jsem nikde nezažila...
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Dobře jim tak, za prvé asi většina si pětikolku volila a za druhé ta úroveň vzdělanosti na všech stupních škol je čím dál tím horší. Potvrzují to i průzkumy OICD i další renovovanýné světové instituce, zabývající se úrovní vzdělanosti. Systém v našem školství je v rozkladu, děti neznají a neumí zákldady, což ostatně potvrzují i v dnešní době kantoři na středních školách, kde očekávají přijímací řízení. A to je jen jeden článek v celém systému.
4 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Souhlasím. Ale za ten stav nemohou pouze učitelé... Inkluze, ústup rodičům a žákům ( jen aby byl splněn welbeing), přeplněné třídy, nemožnost podpory nadaných dětí, administrativa apod.
3 odpovědi