Jsem učitelka a má práce mě vždy velmi bavila. Děti měly zájem se učit a byly vděčné za nové poznatky. Dnešní děti nic nebaví. Půlka třídy tvrdí, že budou youtubeři. Neumí ale mluvit, chybí slovní zásoba a slovo kniha je pro ně snad vulgární výraz . Doma sedí jen nad mobily nebo bezcílně běhají a řvou po sídlišti. Je mi lito, že úroveň školství klesá i díky neustálým změnám a inovacím ze strany ministerstva.
Chápu, že zarostlý palec není urgentní. Ale kamarádku s prasklou břišní tepnou nechali v Teplicích na urgentu čekat 3 hodiny, i když ji přivezla rychlá záchranka. To je fakt neomluvitelné. Pak rychle do Ústí a osmihodinová operace jí zachránila život. Dnešní zdravotnictví a hlavně v Teplicích je na mizerné úrovni.
Jitko souhlasím s Vámi.Je potřeba upravit inkluzi,ale házet všechny do jednoho pytle přece nejde.Mezi handicapovanými je spousta chytrých dětí.
Nechci házet všechny děti do jednoho pytle. Ale ve třídě mám spoustu dětí, které opravdu učivo nezvládají a v praktické škole by byly spokojenější a zažily by i úspěch.
Žák s tělesným handicapem od narození. Intelekt v pásmu nadrůměru. Chodí do běžné ZŠ s AP, který mu dopomáhá se zápisy kvůli únavě CNS. Tento žák nepatří do speciální školy, protože je nejchytřejší ve třídě. Kvůli parametrizaci asistentů příjde o individuální péči. Tak to si ho mají rodiče vzdělávat doma?? A takové dítě opravdu nemá nárok na plnohodnotné vzdělávání v běžné škole??
Žáci s handicapem by měly mít možnost asistenta a být v běžné ZŠ. Vadí mi, když asistenta dostane žák, který má podprůměrné IQ a do běžné ZŠ nepatří. Ještě z poradny Vám doporučí individuální přístup. K čemu? Do půllitrové sklenice stejně litr vody nenalejeme.
A co treba osekat socialku nemakacenkum, zrusit davky tzv samozivitelkam, ktere jsou samozivitelky jen na papire, co treba zrusit dotace neziskovkam, co treba zrusit 3 zbytecne umele vytvorene ministerstva, co treba zrusit zbytecne neomezene mnozstvi politickych namestku a jinych prisavek na statu.... co treba radne vybirat dane od vsech a zavezt zpet efektivni nastroj EET? Co treba prestat dotovat ukrajinu a ukrajince v nasi zemi na ukor nasich obcanu? Dale by se dal zrusit senat, kterej je stejne k nicemu, a plno dalsich zbytecnych uredniku 😉
Musím s Vámi ve všem souhlasit. O důchodcích se stále mluví, ale nemakačenka pobírají dávky, nikdy do státní kasy nepřispěla a ještě se nám pracujícím vysmívají. Mají auta, zlaté prsteny a řetězy - z dávek?
Cela inkluze je totalni nesmysl. Asistenti v bezne skole nemaji co delat. Kdyz decko potrebuje asistenta, tak at si s nim je ve specialni skole. Decko, ktere nezvladne ucivo na zakladni skole, tak at jde na specialni, kde muze mit asistenta. tecka.
Super. Mluvíte mi z duše. Inkluze byla největší nesmysl a úplný paskvil. Nejhorší je to, že každý nový ministr školství se chce zviditelnit a vymyslí něco, co v praxi nelze aplikovat a nebo to dře.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Je to opravdu fascinující číst takové informace. Pro obyčejného člověka sice nepochopitelné, ale velmi zajímavé.
1 odpověď