Kdybyste o tom věděl aspoň jen to najzákladnější, tak v životě nemůžete napsat takový nesmysl.
Kdyby Škodu nepřevzalo VW, tak by se o ní mluvilo v minulém čase, jako o automobilce, která 30 let vyráběla pořád ten samý shit...
Po 90 roce minulého století Škoda měla několik unikátů které měly spatřit světlo světa, měli to být vozy s nízkou spotřebou a podle expertů by se prodávali velmi dobře.
Ty modely měli vytáhnout škodovku se stereotypu. Jelikož ODS potřebovala peníze, tak prodala 51% škodovky.
ŠKODA liaz, tam to byl trochu jiný příběh. Tam nechali úmyslně zkrachovat a rozkrást fabriku, protože Volvo Mercedes Man a Renault si chtěli zanechat dominantnost na trhu.
Ale šéfové si mohouzakousnout kdy chtějí. Já bych v takové firmě nebyla. I hlad může mít negativní vliv na kvalitu práce. To jim do těch makovic nedojde?
Jakmile u nás od září zakázali svačiny, tak jeden člověk měl nějaké sušenky na stole a druhý člověk měl nějaký rohlík za pochodu, tak se to vedení vůbec nelíbilo a slíbilo jim, že budou mít sebrané osobní ohodnocení což dělá cca 5000 Kč
To nic není, oproti tomu co zákonník práce umožňuje . Tak zaměstnavatele toho zneužívají ve prospěch sami sebe aby se odvedlo více práce. Takže je to každá druhá firma.Po třech hodinách práce dříve byla možnost svačina, jelikož zaměstnavatel chce zisk tak zakázal svačinu i jídlo během práce.
Člověk nemůže si zakousnout během šesti hodin vůbec nic. Nárok má až po 6:00 práce, jenomže po třech hodinách každý člověk který fyzicky pracuje se hlady kroutí jak paragraf . Ti co schvalují zákoník práce musí být sami podnikatelé a přemýšlí dopředu, jak zvýšit zisk svých firem.
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Hezký pomotané to máte...
Ty automobilky neměly po řádění komunistů do roku 89 ani na to, aby si nechaly vyrobit od subdodavatelů soudobé díly v odpovídající kvalitě. Na nových trzích byly neprodejné, protože byly neskutečně technologicky zastaralé a na vývoj nových věcí sice měly mozky, ale rozhodně ne know how a hlavně finance. Proto se rozhodlo o prodeji Škoda auto. Kdyby se to nestalo, tak by do pár let skončila v zapomnění.
A Liaz? Myslíte si, že byl pro Vámi jmenované automobilky konkurencí? A čím by jim konkuroval? Maximálně tak cenou. 30 let stará koncepce, neustále dokola udržovaná, měla možná nějaké jméno v bývalém východním bloku. Západní konkurence byla o několik parníků napřed.
Uvědomte si už všichni konečně, že v roce 89 byl náš, hlavně automobilový průmysl, u konce s dechem a kdyby do něj nevystoupil cizí kapitál, tak by tady nebyly ani ty montovny, jak někteří rádi výrobce aut u nás nazýváte...
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Když pane myslíte tak vás při tom nechám hezký den