Tak já bych naopak zpřísnil i chůzi. Český národ neumí ani chodit, natož jezdit. Na silních je to katastrofa, potkat člověka z vesnice, to je o zdraví a o psychiku. Vesničanů bych zakázal opouštět hranice vesnice. Tam je zaostalost a zamrznutí v čase vidět na první pohled. A lidé ve městech zase nic neumí, jelikož jsou to bývalí vesničané, jejichž um se skládá z návštěvy hypercentra.. Takže to samé. Pokud by se zvýšila cena všeho a zvýší se zdanění, nebudou mít lidé na zbytečnosti tohoto typu, jako courat bez cíle po obchodech, mít potřebu auta a plnit zbytečně silnice. Auto musí být zase luxus, jako před r. 89. Ne, že ho má každý Tonda..
Napsat o něčem takovém, že je to pro tyto účely jedno z nejlepších aut, to už chce opravdu posedlost touto značkou. Bezcenný krám, do kterého rozumně uvažující člověk nesedne. Parodie na auto, vrchol hnusu. Napsat moc to nejede ale stačíto, to je stejné, jako jíst zkažené jídlo a říct, moc to nechutná ale hlad to zažene. Když vidím Fabii, chce se mi zvracet a nechápu, jak tak obludné auto mohl někdo vytvořit. Jelikož většina lidí nemá estetické cítění, tak se jim to i líbí. Je to zoufalé auto, pro zoufalé lidi. Rodinka, kde Mařka s Pepkem je spokojená, že je to vezme do Lídlu, když je v akci bedna lahvového a cukr za 9 korun... Jelikož většinu národa tvoří to, co je ve výměně manželek, tak se to dobře prodává...
Měl jsem kdysi 325ix. Nejsem příznivcem malých aut, nicméně, tato čtyřkolka byla vyjímka. Na silnici to bylo takové, jako když člověk táhne vozík, muselo se šlapat na plyn, dost to baštilo... Ovšem v zimě, bezkonkurenční... V Novém Městě na Moravě jsem s ním vyjel na kopec vedle sjezdovky, v půlce zastavil a znovu se rozjel. Ani L200 nejelo v terénu tak dobře. Povedené auto...
Přemýšlím, jestli jsem jel někdy v něčem horším....Toto auto je opravdu psí bouda na kolech, naprosto otřesné zvenku, i zevnitř... Snad ani pro bezdomovce na přespání není vhodné.... Člověka, který si takové auto koupil-koupí, si troufám označit za retardované ho, že si neváží ani peněz, ani sám sebe. Vzhled auta je tak odporný, že hůř to snad ani nejde...Byl jsem nucen absolvovat s tímto autem jízdu h Brna do Prahy, kde jsem měl v servisu auto. Auto mělo najeto asi 5tisíc, 1, 3htp....No, netuším, jak to někdo může používat k jízdě. To bych radši koupil 30 let starý Peugeot, než toto. Před třiceti lety jsem měl Peugeot 205 a to auto je pohodlnější, než Octavia, natož tento pekáč... Ve Fabii jsem myslel, že přijdu o nohy, jak je tam málo místa a to nejsem dlouhá. Předjíždět, na to ani nepomyslet, hluk v autě jako v buldozeru. Nic horšího jsem snad v životě neřídí....
Typicky české. Hlídají si spotřebu ale cigára a škopek si neodpustí..... Krom ostatních hovadin, nevím, co autor potkal za pána ale u aut se už dobrých 50 let volant zamyká až po vydání klíčku, nikoliv po vypnutí do první polohy.. To je příběh z hospody, ne zkušenost autora.... Maximálně mu ztuhlo řízení, jak nešel posilovač. Tempomat má také vyšší spotřebu, atd..... Snůšky blbostí....
Udivuje mě, že se nikdo nestydí s tím jezdit.... Sociální bída. Z toho je patrné, jak jsou lidé ochotni se sociálně snížit, že koupí auto Dacia... Vypovídá to o nízké kultuře a asociálnosti.... Pokud by nebyl dostatek lidí s tak nízkou úrovní uvažování, nebyl by prodej tak vysoký.... Opravdu úpadek...
Tak je jisté, že po krku si půjdou všechna e-auta. Převážně v boji o nabíjecí stojan. Jisté je jedno. E auta nemají budoucnost, pokud se nestane zázrak. Tím zázrakem je baterie s kapacitou... Ta je zatím v nedohlednu a očekávám, že následujících 30 let se to nezmění... Takže se stane, že všude budou odstavená auta s "ojetou" baterií. Protože, pokud si dnes chcete koupit ojeté auto, vytáhnete 50 tisíc a můžete hned jezdit. Maximálně do toho 10 vrazíte. Pokud si někdo bude chtít koupit El auto, tak i když bude zadarmo, musíte vytáhnout nejméně 250tisíc za novou baterii... A to bude mít málokdo. Nebo se smířit s tím, že dojede jen do vedlejšího města na nákup a když bude mít štěstí, tak i domů. Všechny optimistické bláboly elektropříznivců jsou jen utopistické sny. Neexistuje na zemi technologie, která by to dokázala. Perou se s tím telefony a vše na baterie. Existuje úměra, čím větší kapacita, tím větší baterie... A to je fyzika, tu nelze obejít... Další potíž je, když natankunu auto, nechám ho stát měsíc venku, přijdu a mám pořád plnou. Pokud přijdu za měsíc k El autu, budu mít čtvrt "nádrže" pryč. Takže krádež, proud zmizí.... No, v neposlední řadě, čas. Pokud nebude dobito do plna za 5 minut, tak to je bezvýznamné. Omlouvat to tím, že si dáte kafe, stejně se protáhnete, kam byste spěchal, to už je jen zoufalost. Ev. rada, že si nabije jenom trochu a zbytek potom až dojede. Také, pokud vám dojde PHM, vezmete kanystr, a za 20 minut máte dolito a jedete. To i na dálnici. Pokud vám dojde proud, voláte odtah a cena je 5tisíc za odtáhnutí... Výsledek je zatím 10:0 pro benzín
Toto auto jsem měl jako mlaďas. Asi 2 roky. Neskutečně pohodlné.... To bylo ale vše. Oproti žiguli to bylo strašně těžkopádné auto, žralo to jako tank a hnilo to doslova před očima. Uvnitř to mělo typický zápach čalounění, který nebyl nepříjemný. A topilo to jako blázen. Takřka hned. V zimě jsem v kufru vozil betonový obrubník, jinak byl občas problém se rozjet. Mělo to listová péra, takže když byly KO, sedělo to jako kačena.
Když jsem natankoval v Chorvatsku špatnou naftu a zůstal jsem stát ve Vídni, přijela odtahovka a dovezla mi náhradní auto. Rychle neměli lepší, tak mi dovezli Golf. Nový, najeto 3600km...Cesta z Vídně stačila k tomu, aby člověk věděl, že to auto je tragédie...Asi jako Fabia. Dojet s tím na nákup a domů... Svezl jsem se i vzadu. U opěradla, nad zadními koly, tedy mezi opěradlem a dveřmi, tam je takový papundekl, přes který je slyšet šustění kola a všechno od silnice. Když to srovnám s Golfy, které jsem měl v devadesátých letech, tak bych si koupil raději dvojkový, nebo trojkový, než toto... Tohle auto, jako ostatně celá produkce koncernu je dnes vyrobena z recyklovaných petek a starých hadrů. Koupit si to jako plnohodnotné auto je čiré bláznovství..
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak na misi jde člověk dobrovolně, na webech se všude všichni chlubí, jak jsou rádi, bijí se v prsa, že je to důležité, hájit naše zájmy v Pákistánu......Berou slušné peníze, tak pokud jsou natolik negramotní, že rozfofrují prachy, ať jdou pod most, nebo žít do Pákistánu...Nedal bych jim ani korunu podpory. Za mě, člověk,který má potřebu střílet kdesi v afghánských horách, je poddruh člověka, který je nepotřebný.....Když některého zastřelí, tak na sítích jsou tisíce těch, kteří jim vyjadřují podporu a politování, ovace, jaký to byl skvělý člověk a o co se zasloužil. Tak ať jim ti příznivci pošlou něco ze svého. Měl jsem známého, kterého zabila mina v Iráku, měl dokonce státní pohřeb. Šel tam proto, že to byl od mládí militantní psychopat, který byl ve válce i v civilu, jako Rambo....
1 odpověď