Stačí umět číst. Text potvrzuje moji domněnku z původní zprávy a videa, že prostě to místo vypadá jako určené k přecházení kolejí. Není tam jediná viditelná cedule v tom směru přes koleje. Ty cedule, co jsou na jiných fotkách, jsou ve směru z vyvýšeného nástupiště!
A navíc to nejsou místní, o nějakém podchodu neměli tušení. U nás ve městě není žádný podchod/nadchod a koleje se přechází přesně po takovém přechodu, jako je na tom videu. A je to také v ČR. Vůbec se těm lidem nedivím.
Chyba je evidentně na straně dráhy. Ať už zabezpečení toho přechodu, nebo špatně zastavené parní soupravy.
Jen idiot vstoupí na koleje, na které nevidí. I to malé dítě určitě ví, že vlak jezdí po dvou a před ním jsou čtyři koleje.
Takový tydýti jestli mají tři děti, tak není divu že jsme tam, kde jsme.
Není dobré jakkoliv podporovat tento typ násilí. I přesto by se hodilo dodat, že oběť byla šéfem americké společnosti, která podle statistik odmítla nejvíce léčebných výdajů pro své klienty.
Možná by bylo dobré také dodat, že systém financování zdravotnictví v USA funguje diametrálně odlišně od našeho, a je řádově komplikovanější. A to ani ten náš není nejjednodušší.
Takže Nacher v klidu přizná, že jim o podíl na vedení země vůbec nejde a že po volbách to plánují zase oplácet jak malé děti. A ještě je tak blbej, že mu to ani nedojde. 😄
Takže vlastně vůbec nejde o Pekarovou nebo někoho jiného, prostě jen chceme všechno "po našem" bez ohledu na to, co dáváb nebo nedává smysl...
Obecně tato firma může mít v některých případech i pozitivní dopady. Představte si, že jste máte ve spoluvlastnictví nemovitost s někým, kdo Vás ze společné nemovitosti třeba vyžene a nechce Vás vyplatit. Pak vám zbývala jediná možnost, soudit se o zrušení spoluvlastnictví. To může být zdlouhavé. Tak svůj podíl střelíte MI Estate a máte po problému. A nenabízejí úplně málo
Tak určitě. Vyplatil se ten kurz? 😄
A nebo to ještě pojišťovna může uhrát, že to nebyla povodeň ale záplava.
Nic "uhrávat" nejde. Jsou to dva rozdílné způsoby, jakým se vám dostane voda do domu. Mají jasné definice, přestaňte plácat tyhle nesmysly.
Lidé podepisují všechno na hned a pak se diví. Když jsem podepisoval poslední pojištění, seděli jsme v pojišťovně přes hodinu a půl než bylo všechno vyjasněno.
Auta mají být kontrolována na emise, na které byl motor vyroben a byly v době uvedení do provozu platné. Těžko asi chtít, aby 10-15 let staré auto splňovalo současné limity emisí. Ty mají problémy splnit i současná auta.
To se samozřejmě děje. Proto jsou kecy o "tlaku EV lobby" naprostá hovadina. Vozidlo se kontroluje (u nás tedy jen na papíře) vůči hodnotám odpovídajícím jeho datu výroby.
Řidiči jsou odkázáni na STK. A tam snad výsledky technik falšuje sám od sebe, bez vědomí řidiče?
Bohužel, to se děje celkem často. Řada STK skutečně úplatek po majiteli vozidla nechce, protože buď jedou na pověst "benevolentní" stanice, anebo jsou dohodnutí se servisem. Řada servisů "zajištění STK" nabízí v rámci svých služeb, a jezdí ke "své STK". Takže uplácet není třeba, mají zajištěný přísun klientů. Servisu je to jedno, občas udělají nějakou tu "nutnou" opravu, ale kdyby řešili všechno, lidi k nim přestanou jezdit.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Zásadně hlásit na 158, může to být podvod ve stádiu pokusu. Stokrát z toho nic nebude, ale jednou to někomu pomůže, nebojte. 🙂