A nebo to ještě pojišťovna může uhrát, že to nebyla povodeň ale záplava.
Nic "uhrávat" nejde. Jsou to dva rozdílné způsoby, jakým se vám dostane voda do domu. Mají jasné definice, přestaňte plácat tyhle nesmysly.
Lidé podepisují všechno na hned a pak se diví. Když jsem podepisoval poslední pojištění, seděli jsme v pojišťovně přes hodinu a půl než bylo všechno vyjasněno.
Auta mají být kontrolována na emise, na které byl motor vyroben a byly v době uvedení do provozu platné. Těžko asi chtít, aby 10-15 let staré auto splňovalo současné limity emisí. Ty mají problémy splnit i současná auta.
To se samozřejmě děje. Proto jsou kecy o "tlaku EV lobby" naprostá hovadina. Vozidlo se kontroluje (u nás tedy jen na papíře) vůči hodnotám odpovídajícím jeho datu výroby.
Řidiči jsou odkázáni na STK. A tam snad výsledky technik falšuje sám od sebe, bez vědomí řidiče?
Bohužel, to se děje celkem často. Řada STK skutečně úplatek po majiteli vozidla nechce, protože buď jedou na pověst "benevolentní" stanice, anebo jsou dohodnutí se servisem. Řada servisů "zajištění STK" nabízí v rámci svých služeb, a jezdí ke "své STK". Takže uplácet není třeba, mají zajištěný přísun klientů. Servisu je to jedno, občas udělají nějakou tu "nutnou" opravu, ale kdyby řešili všechno, lidi k nim přestanou jezdit.
Co to je zase za žvást? Digitální měna není na pořadu dne? Kdopak asi tady ten nápad prosazoval? Vysvětlení je jednoduché. Z bankomatu si dnes můžete vybrat maximálně 50.000,- Kč. Z jakého důvodu, když budu mít na účtu např. 2 mega? A digitální měna? Znelíbíte se vrchnosti, a pokud potřebujete vybrat hotovost (protože vám platbu kartou zamítnou, což se děje dnes a denně) tak se na obrazovce objeví, transakce zamítnuta. A co budete dělat? Stěžovat si na lampárně?
Melete pátý přes devátý. Omezení bankomatu je čistě technické, když půjdete na pobočku a domluvíte se předem, dají vám i dvě mega hotově.
O přesné specifikaci a pravidlech fungování digitální měly víte kulový, protože je ještě pro EU nikdo ani nespecifikoval.
Placení kartou je dnes velmi spolehlivé a funguje i čistě offline. Zamítnutí je v drtivé většině případů špatně provedené bezkontaktní placení, který o pár vteřin později nové přiložení vyřeší, nebo problém uživatele, kdy narazí na denní limit nebo nedostatek peněz.
dispečer musel vědět o obsazene draze, přece žadali povoleni ke startu, tak na tuto drahu nemuže navezt na přistani jine letadlo
Zvláště ve špičce se úplně bežně děje, že dispečer povolí přistání letadlu A, zatímco letadlo B je už jen pár mil daleko. Proto také to povolení může odebrat, pilot nemůže přistát na dráze jen na "dobré slovo", nedělá se to za nízké viditelnosti a všichni tři zúčastnění jsou na stejné frekvenci a mají radary.
Samozřejmě, že chápu fyziku, ale je až děsivý, v jakým stavu musel vlak RJ být, když ho to takhle zmuchlalo. I když chápu, že tuny železa rozjetých udělají své, tohle je masakr.
Zjevně to s tou fyzikou tak slavné nebude. Celý osobní vlak byl zabržděný na místě. Vzhledem k masivní konstrukci lokomotivy tak první vagon v podstatě brzdil celý ten rozjetý nákladní vlak.
V kontextu ztracených životů to zní hrozně, ale dopadl vlastně ještě dobře. Moderní vagony by nevydržely o mnoho víc, jsou to pořád jen "skořápky" na kupé/sedačky/cokoli uvnitř.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Místo prudkého brzdění z vysoké rychlosti není bezpečné, často to je i v průvodcích pro diváky. Jestli tam byla vyloženě divácká zóna, je to velký fuckup pořadatele.
Nutno ale říct, že novináři si nezřídka pletou vyloženě nezakázané zóny s těmi "určenými pro diváky".
1 odpověď