Fiala je rozumově zcela mimo, protože jiné nazývá populisty a sám předvedl, že největším a nejprolhanějším populistou je sám. Věřit tomu, že lží a nepodloženým populismem přesvědčí národ o své geniálnosti může jen psychicky nemocný člověk, který vůbec nevnímá, jaké neuskutečnitelné sliby vyslovuje. Je to profesionální lhář na kterého již žádná léčba nezabere.
Je zralý k Chocholouskovii
V Praze je Trojský most, Libeňský most, most Barikádníků, ... Ale Dvoreckému mostu NEMŮŽE zůstat místopisný název, ale MUSÍ dostat jméno osoby, nikdo však nechápe proč a nikdo nevysvětlí proč.. 🙄
A teď se omluvím za menší uhnutí od tématu článku avšak reakci na jiné komentáře:
Pro vnitřní Prahu, za kterou už třeba části Braník a Smíchov celkem považuju, jsou přínosnější stavby pro hromadnou dopravu... Pro auta se má dobudovat okruh a parkoviště P+R navazující na okrajových částech na MHD a pro auta zásobovací a z jiného důvodu nutná pro vjezd do Prahy pak v této oblasti bohatě stačí sousední Barrandovský most (poznámka na okraj, jistě jste si všimli že se také jedná o most nesoucí název čtvrti, ne osoby)...
Problémem však zůstává způsob označení, pro jaká jednotlivá auta, osobní i nákladní, by platilo povolení pro vjezd do "vnitřní" Prahy, budovat po obvodu Prahy závory jako v obchodních domech je samozřejmě neproviditelná blbost, jedinou możností jsou kartičky za oknem (typu ZTP), označující rezidenty či "zásobovače", nebo do nějakého systému zadané RZ (typu parkovacích automatů) a u silnic pouze zákazové značky...
Ať už se mnou v tomto kdokoli souhlasíte či nesouhlasíte, alespoň snad všichni se shodneme na tom, že IAD v centru Prahy je v dnešní době silný a vážný problém a mnoho variant řešení se nenabízí...
Kdyby most nebyl jenom rozšířená cyklostezka s tramvají mohl být k dispozici jako silná rezerva v případě velkých oprav jiných blízkých mostů, jako nyní Barrandovský a v očekávání opravy Palackého mostu.
Dokud silniční piráty nebudou zavírat do basy nebo neodnímat ŘP doživotně tak budou zabíjet dál.
Lidská chyba za volantem, jako je přehlednutí, špatné vyhodnocení něčeho, otočení se za jízdy k dítěti které zapláče, opomenutí nějakého předpisu - to vše jsou chyby za které následuje trest ale lze takovému řidiči dát ještě šanci svou chybu odčinit. Vyjel s na cestu v dobré vůli, že nic takového nechce.
Jezdit ale "jako dobytek" nelze zařadit do kategorie chyb. To je životní styl. Stejně jako když někdo chlastá nebo napadá lidi. Někdo může výjimečně i pospíchat. Ale pokud se ukáže, že je to recidivista a to nemusí nikoho přejet ani zabít, měl by dostat celoživotní stopku.
Jezdim už 52 let, bez jediné nehody. Dnes je to na silnicích opravdu leckdy rodeo. Hlavně se pořád mluví o starších řídících , kteří rozhodně nejsou agresivní. Kolik bylo jen za poslední týden mladíků na stromech. A proto by měli starší beznehodovi šofér chodit na buhvijake kontroly.
Proč nejsou velká parkoviště třeba v Podbabě, když už musí všichni dřepět v autech a dojet pak tramvají si na jídlo a nakoupit? Proč já bydlící ve Wuchterlově ulici nemám kde zaparkovat, všude stojí i na invalidech
a já se svojí invalidní matkou objíždím
půl Dejvic a vidím ty SPZ.
Pnprofesor se jmenoval Wichterle.
Tentokrát to meteorologům opravdu vyšlo perfektně. Zaslouží si minimàlně pochvalu.
Práce meteorolodů byla dobrá a spolehlivá. Dokonalá ale byla, alespoň v Čechách, práce Povodí Vltavy, které tentokrát odvedlo excelentní práci v regulaci odtoků na Vltavské kaskádě, V Praze neteklo více než 950 m3/sec.
Dle sledování ČMHÚ spadlo letos více vody než ve 2002.
Tehdy tady teklo 5000 m3/sec. Loděnici nám to zatopilo až do 1. patra. 2013 teklo 2400m3/sec, vytopeni jsme byli do poloviny přízemí. 2006 průtok 1400 m3/sec, tehdy voda nedosáhla na pozemky.
Vy všichni, co tvrdíte, že jsou jen dvě pohlaví, si najednou protiřečíte. Tato sportovkyně se narodila s ženskými pohlavními orgány a stále je má, takže je to žena. A jestli jí komise povolila soutěžit, není vina na její straně a ty celosvětový hejty na ní a dehonestace musí být nesmírně těžký psychicky unést, takže její kroky chápu. A Rowlingová ať radši píše pohádky pro děcka..
Zlata doba kdy se rozhodovalo třeba o sestrach Pressovych nebo o Szewinske a Klobukovske.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Už dávno měly být postavené VRT a přeprava zboží a regionální doprava po stávajících tratích. Doprava po asfaltu spíš jako doplňková, když je tak nespolehlivá, neekologická a nebezpečná v porovnání se železnicí. ČR je ve středu Evropy a tudíž coby tranzitní země by měla na jejich výstavbu být více podporována EU.
10 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To je pravda. U nás bohužel mají přednost cyklostezky.