Veškerá sociální politika za této vlády dle datových údajů v absolutních číslech
rozpočtu i reálných finančních vyjádření dílčích podpor, má stále sestupnou
tendenci, což svědčí o neodborné a nekoncepční činnosti. S přihlédnutím k prošlé
nedávné deprimující inflaci, považuji stálý přístup státu k této oblasti za vysoce účelový až dehonestující vůči spravované společnosti a zřeknutí se odpovědnosti
řádného hospodáře. Jedinou výjimkou byl zvýšený příspěvek, ale odvaha na
eliminaci inflační zátěže však vyslkyšena nebyla, takže opět snížení reality. Kdo
a jak bude potrestán za výroky o prospěšném a vzestupném stavu vývoje
společnosti, o velmi dobrém stavu hospodářského rozvoje a správně nastaveném
trendu dalšího směrování, když veškerá statistická data tyto výroky zcela negují
a celkově je možné tato sdělení vládními představiteli považovat za účelové
dezinformační triky.
Veřejnost si dobře pamatuje výroky před volbami o připravené reformě důchodového systému, jako lákadlo na voliče. A skutek, byla to jasná dezinformace, neboť připraveno nebylo vůbec nic, co by mohlo být předloženo
k diskusi. S digitalizací důchodů je to obdobně, jen s tím rozdílem, že to přehrávají
na budoucí vládu a rovněž nenaplnění slibu.
Vládnutí této koalice jasně a dokladově potvrzují, ve výsledného sledování,
že v oblasti podpory sociálních potřeb společnosti nedokáže odborně zvládat
danou problematiku. V oblasti demografie se vláda tomuto sociálnímu tématu
nevěnuje dosud vůbec, přestože s myšlenkou dalšího stavu společnosti, už byl
nejvyšší čas činit základní kroky k řešení stávajícího neuspokojivého postavení
i s pohledem k odpovědností vůči budoucím generacím. Mnohé podpory sociální
oblasti mají velmi zpožděnou vyhodnocovací povinnost, slabou kontrolní činnost,
opomíjejí operativní předvídatelnost potřebných změn, které z odborného pohledu
musí vytvářet nové přístupy prostřednictvím takových stimulů a progresí, které
navodí požadované změny v současném stavu demografie. Provázanost bytové
problematiky současného stavu a se sociálními důsledky je jasně prokazatelná
a ani zde nedošlo k žádnému skutkovému řešení.
V dnešní úrovni společnosti provozující chod systému na principu tržního
hospodářství by mělo platit, že pokud nebyly naplněny smluvní podmínky dodávky
plynu, tepla, elektřiny na straně dodavatele, mělo by dojít k finanční kompenzaci
vůči objednavateli, neboť byl omezen v užívání produktů na straně druhé. Výpadky
dodávek jsou datově dohledatelné (opravy sítě, živelné stavy ap.) a odběratelé
mohou být snadno kompenzováni snížením stálých poplatků a nastalého zamezení
odběru produktu.
Pomalu a jistě se odhaluje jaké a smysluplné vedení státního zřízení Ukrajiny dovede odpovědně jednat a rozhodovat o způsobu chodu, prostřednictvím
presidentské pozice i vlády s podporou parlamentu, ve vztahu k občanům
i v pohledu k celé společností za více jak 10 leté období. Čím dál více utajených
a mnohdy záměrně skrytých opakovaných účelových postupů, už nelze zatajit
a novináři při jejich možných odhalení jakoby ztrácí veškerou aktivitu. A příklad
současné doby v přijímání občanů k vojenské službě je, jen jeden střípek celé
mozaiky neschopnosti řídit odpovědně stát a eliminovat nepřípustné porušování
zákonných norem státní správou.
Zemědělci, občané sídlišť velkých měst, zahrádkáři, chataři si stěžují na škody na
majetku a již dochází i k fyzickému napadání obyvatel divokou zvěří a ve
společnosti se nepřijímají žádná radikální opatření k zábraně. To se bude čekat
až na sběru hub zraní nebo usmrtí dítě a pak se teprve přistoupí k řešení. Stejně
jako se ve vládě řeší všechny přetrvávající problémy ve všech oblastech řízení
chodu společnosti (platy ve školství, zdravotnictví, bezpečnostních složek, nebo
nedostatek léků, bezpečnost provozu na železnici či silničních komunikací, strhávání hopodářských zvířat vlky, neřešení protipovodňových zábran, dostupnost
bydlení a sociálních kapacit, energetické inflace, klamavé reklamy obchodních
řetězců, problémy učňovského školství, základních životních potřeb občanů dle
regionálních podmínek ap.).
Pisatelka je nějaký zajíc a má za to, že občané o této realitě nic neví a dělá
z nich neznalce této oblasti ve vojenském letectví. Asi se hodlá zviditelnit. Tento
systém náhradních letišť je dávno znám včetně i travnatých (to ani pisatelka neví)
jak u nás, tak dávno rovněž praktikovaných ve všech západních zemích. Zcela
podúrovňový článek pisatelky.
Obyvatelstvo by mělo znát jak dochází postupně k vyrovnání původního
propadu HDP, to je reálná pravda, jak se blížíme původnímu stavu
hospodářství před a ne že považovat srovnávání s rokem před je možné
považovat za růst hospodářství. Pekarová je ta poslední, která s vysokou školou může mluvit o ekonomice, které vůbec nerozumí, dělá ze sebe
pouze dezinformátora reality nejvyššiho kalibru. Opakuje bez znalosti věci
stejné neodpovědné informace jako vládní představitelé.
Další doklad mylné informace podávané společnosti po roce 1990, že trh všechno
vyřeší. Ukazuje se, že stát nesehrává odpovídající dohledovou a koordinační
činnost (MŠ, MPSV,MPO), aby učňovské školství mělo vazbu na potřeby
podnikatelského prostředí a úřady práce, vzájemným datovým systémem podle
regioálních potřeb.
Základní chyba je u zákonodárců. Zákon musí být odborně schopen svým obsahem buď nepřipouštět nebo zakazovat, ale také možnost nařizovat přesně
definované statě. Příprava zákonného nařízení jasně doložila, že vypracování
podkladů pro zákonné ustanovení nepřipravovali odborníci dané problematiky.
Obsahem zákona musí být taková citovaná ustanovení, která musí případně negovat kroky toho, vůči komu mají být uplatňována (znamená to pochopit možné
manipulace, intriky, změny názvu, mistifikaci ap.), tj. znát a předvídat možné chování obchodích subjektů, což bylo zásadně podceněno.
Jestliže premiér přehlíží takové odhalené stavy na MS, pak lze dovodit, že je
podporovatelem (spoluviníkem) těchto nekalých praktik, neboť nebyl schopen ani vyvodit odpovídající opatření vůči samotnému ministrovi, který nečinností podporuje nadále u svých podřízených klientelismus, možného uplatňování podmínek pro korupční jednání včetně zcela pochybných stavů v personální obsazenosti svých podřízených postů.
V mnoha případech zahraniční politika presidenta, premiéra, předsedkyně parlamentu a předsedy senátu není vždy v souladu s celospolečenským pohledem
obyvatelstva a najdou se i oblasti kde odporují zcela veřejnému mínění. Všichni
jmenovaní nerespektují povinnost slibu na ústavní, jasně danou nutnost naplňovat
vůli občanů společnosti a rozhodují podle svého subjektivního vnímání potřeb.
Tento stav je důsledkem novodobé tolerance chování, nedůslednost nastavené
morálky, přecházení odpovědnosti výchovy v rodině a velmi slabou výchovnou
náročností škol. Celý společenský výchovný systém, kontrolní vyhodnocování
probíhajícího stavu, nastavení změn a úprav dle vývoje vědomí včetně trestní
odpovědnosti rodičů, pozbývá pozornosti státních řídících a odpovědných institucí.
2
Sledujících
1
Sleduje
2
Sledujících
1
Sleduje
Budeme dovážet levnější energii z Německa, to bude vysvobození.