Opět presentuje ekonomickou neznalost kapitalistické tržní hospodářské činnosti,
závislostí, vazeb, podmínkových brzd, nákladový zátěží v přímé i nepřímé oblasti, pozornosti produktivitě a rentabilitě, úvěrových nastavení, investičních možností, nastavení výše rezervního fondu, možnosti pobídkových injekcí, vlivu konkurenčního prostředí atd. a v neposledním pohledu hlavně vytvořený zisk. Pokud za takových podmínek prosperujete můžete si dovolit růst finanční odměny odpovídající požadavkům růstu životních nákladů obyvatelstva a podmínek dané aglomerace. Takový růst finančních odměn může být vyjádřen rozpětím 5-7% ročního objemu. Holá nesmyslnost vyjádření premiéra, o dorovnání příjmů v pohledu s Německem, odpovídá jeho matematické úrovni, neboť srovnání, při
pohledu k současné výši, je možné teoreticky cílit v horizontu 17 let, ale za podmínky, že v tomto časovém úseku, proti stávajícímu stavu, nevzrostou příjmy
v Německu ani o 1 euro v roce. Taková úvaha odporuje reálným myšlenkovým pochodům a v ekonomickém pohledu nemá nic společného s praktikovanými zásadami tržního hospodářství. Takový obdobný hodnotící postoj zaujímají i ekonomičtí poradci presidenta i vlády.
Nejdříve, je více než nutné, aby si pisatelka hlavně nastudovala časové
a množstevní dodávky plynu do země během minulého období až po současnost,
poskytla reálné sdělení v grafickém vyjádření, aby informace odpovídaly realitě veřejně publikované odborníky poradních orgánů vlády specielně této komodity.
Snadné účelové pohledy, v rozporu se skutečností daného období, vytváří občanům nedůvěru pochopit vazby, obsahy dohodnurých podmínek dodávek,
neznalé cenové relace nákupů a neprůhlednost nastavených podmínek tranzitu.
Občany zajímají stabilní dodavatelé, kapacitní jistoty, schopnost provozu a jistota přepravních tras a zejména nastavené ceny vůči cenám světovým, jako doklad
odpovědného jednání dřívějších obchodních aktivit zástupců vlády.
Další doklad nekonceptočnosti vládního řízení a potvrzení již dříve poukazované
nutnosti vycházet ze skušeností jiných států, kde jsou nastaveny jasné systémové parametry fungujících bezpečnostních složek. Základem, který není u nás v oblasti
rozpočtové kázně je, že není uplatňován vyčleněných finančních prostředků objem,
odpovídající podílu vůči HDP jako v jiných zemích.
Tak máme další důkaz lhaní vlády o pomoci Ukrajině (přes 7mld. Kč od počátku),
že udajně stejně zastaralé Leopardy, jako T 72, v počtu 14 ks nakupujeme za
téměř 4 mld. Kč, když jsme ukrajině poskytly "jen" několik desítek tanků T 72, asi
přibližně za stejnou cenu jednoho kusu. Proč je kupujeme, když byl původné
příslib dohodnutý s Německem o kompenzačním srovnání za předané T 72 na
Ukrajinu.
Občané se bojí, pokud nebudou svůj životní pochod řádně usměrňovat dle
nastavených společenských podmínek, budou bráni k odpovědnosti a dle
trestního práva odsouzeni i s možností finančních náhrad způsobených škod.
Pokud nebude u moci výkonné platit tato zásada a v souvislosti s naplňováním
ústavní povinnosti odpovědného výkonu správy státu, budou i nadále trpěny
účelové a záměrné pokřivující kroky, neodpovědné porušování rozpočtové
kázně, benevolentně přihlížet nenaplňování cílů a nebránění možných finančních
i majetkových společenských škod, pak nepostaví takové jednotlivce či spolčení politiků k možné trestné odpovědnosti, neočekávejme povinnost řádného výkonu svěřené funkce a odpovědného řízení státu.
Velmi málo se s touto situací na Ukrajině hovoří o právu sebeurčení obyvatel
na správu a její charakter územního celku, jak umožňuje mezinárodní právo.
Nahrává to současnou situací, o pohledu na řešení stavu, řadou zemí ve světě,
že lze obecně charakterizovat postoj a v mnoha pohledech vyjádřit názor "o nás bez nás", což nahrává tvrzení o účelovém nepřipuštění zásadní podmínky budoucí
orientace samotných obyvatel na užívaných území.
Nemáte pravdu. Výstižnější u půměrné hrubé mzdy je výpočet pomocí mediánu,
což ukazuje zcela jiné parametry a hlavně brát za bernou minci, že 2/3 občanů
zapojených na trhu práce nedosáhne na tuto výši. Pak posuzujme čistý příjem
(za hrubý si nic nekoupíte) za hodinový výkon a pak použijme srovnávací pohled
kupní síly daných posuzovaných období. Zde hledejme reálný pohled stavů.
2
Sledujících
1
Sleduje
2
Sledujících
1
Sleduje
Vláda nečinností žádné kroky pro odstraňování šedé ekonomiky, úmyslně vytváří tak nadále podmínky k jejímu rozšiřování. Proč tak nečinní, když by bylo možné posílit příjmovou část státního rozpočtu téměř o 100 mld. Kč ročně. Stále se
veřejnosti presentuje nedostatkem finančních prostředků s výrokem, stávající
výdaje jsou v úrovni možného.