Digitální ůčtenku musí umět nová pokladna. Navíc systém , který bude komunikovat s pokladnou.OK dalších 100 000 CZK za tři pokladny . Najednou se uzákoní EET .Další kolečko. Staré pokladny do ekodvoru.
Nevím , kde skončili chytrolíni s fiskální pamětí u pokladen , které šly díky EET do šrotu. V současném odpojení EET nelze načíst el. žurnál do systému, který se pracně získával přes finanční úřad. Jako důchodci je mi celá vláda jak minulá tak současná pro smích. Všude se šetří ,ale stále se jen zadlužujeme,
Nechápu jak tato bývalá ministryně radila Nerudové. Lidé kteří mají socialistické smyšlení a sociální soucítění by měli vést soukromou firmu.
Platit nájmy, mzdy ,odvody, DPH a potom z maličkého zisku odvést daně.
Nakonec zastaví majetek a skončí jako OSVČ s důchodem 10 000. Možná v devadesátkách by to šlo. Dnes s kapitálem z devadesátek nebo když má někdo křišťálově čisté peníze od strýčka tak může podnikat
Problém státního rozpočtu je v tom, že se jen rozhazuje . A co takhle mrknout na výdaje. Přece není možné , aby v době úplné zaměstnanosti byly dluhy. Je to o hospodaření. To se to rozhazuje ze státního pane Středulo a vy ostatní. Soukromý sektor si musí vydělat sám na sebe. Nejen na dědinách , ale i ve velkých městech
to vzdávají soukromníci. Vysoké nájmy , vysoké mzdy, vysoké energie. Co sleduje stát navýšením mezd? je to jednoduché , každé navýšení je příjem do rozpočtu. O EET křičí hlavně státní ůředníci a důchodci. Potom na dědinách dotují obce vše . Platí nájem, energie , dokonce i mzdy , aby udrželi prodejnu.
Každý člověk je strůjcem svého štěstí. Asi žiju jinde než v Brně? Pohybuji se často mezi mladými lidmi a ti i přes svoje finanční potíže jsou vyřechtaní a stále plni humoru. Znám i takové, kteří i přes svoje těžké nemoci , které prodělali jsou v pohodě a vysmátí. Proč? Protože si nikdo na nic nehraje a snažíme do kolektivu vnést alespoň trochu humoru. Je to nutnost , hlavně v dnešní době plné negativních zpráv z médií. Jinak neznám hezčí město než Brno. Máme tu řeku, přehradu, lesy , Špilas , spoustu památek atd.
Je důležitá jedna věc . Doporučení výrobce je nabíjení cca 4 hod.. Nejhorší je když to někteří dělají přes noc, tady to bylo přes den. a možná podstatně déle. Někde byla závada a asi tam byla dlouho a majitelé nebyli doma. Potom někteří nechají dělat repase a z toho bych měl strach. Potom může být vadná elektroinstalace a stačí uvolněný nulák na hliníku. Každopádně bych jakékoliv nabíjení často hlídal
Od chodců až po motorová vozidla jsou všichni účastníci silničního provozu.
Chovejme se slušně a ohleduplně. Pokud má někdo v sobě agresivitu potom se má léčit. Jízda na kole a na chodníku je sice špatně, ale myslím si , že pokud pojedu jako starší důchodce rychlosti chůze tj cca 6km/h asi nikoho neohrozím. Je to lepší než se nechat srazit na silnici. Závodníci, běžte jezdit na silnici.
Jen jsem do Koranda sedl . Zážitek asi stejný jak u Dacie. Potom jsem přesedl do Nisanu . Rozdíl jako Trabant a fabie. Mě rozhodně vůz neoslnil. Malý vnitřní prostor i kufr. Nikomu nadšení neberu. Je to můj názor. Za ty peníze bych rozhodně bral Škodu Kamig. Na tah přívěsu asi Korando dominuje. Srovnávat Korando s Kodiakem , to je těžký úlet.
Boží mlýny melou pomalu , ale jistě
Tento nemakačenko a rozsévač tupých prázdných slov , prosazující vysoké mzdy ve státní správě chtěl být prezidentem ? Měl by vrátit neoprávněnou mzdu z našich daní. Měl by jít makat a vidět , jak těžko se vydělávají prachy. Předsedové odborů na nižší úrovni dělali vše zdarma a byla to čestná funkce.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Zeman se chtěl opět zviditelnit. Je mu jedno za jakou cenu. Hlavně že se nemusím dívat na zrůdu ,která reprezentovala svými nemorálními vlastnostmi ČR