Jenomže pane Kelnere, logicky, pokud jsou ceny všech surovin, energií a dalších komodit jaké v současnosti jsou, tak ta auta nikdy jít dolů nemůžou !!! Už teď automobilky co vyrábějí elektroauta a to i naše Škodovka prodává tato vozidla s opravdu minimální marží a níže jít prostě nemohou !!! Za současného stavu to prostě možné není !!!! Proto v evropě se provoz těchto vozidel dotuje...Belgie, Norsko atd.....Tam těch aut jezdí hodně, ale je to státem "těžce" zadotované, proto to tam jezdí ! Takže šance na to, že v současnosti naše automobilky zlevní elektro auta je spíše utopie......
Jak to víte, že Škodovka prodává Elorg s minimální marží. Že Vám to řekla sama Škodovka? A je to pravda?
Proč raději namísto upředňosťtová ní elektromobilů neudělá EÚ akci šrotovné na nejstarší auta za nová s Euro 6!
Tak se tam asi nemají tam špatně z evropských a jiných dotací, když je tam tolik dětí. Tak proč rodiče těch dětí pořád mají chuť vraždit rodiče jiných dětí.?
Proč palestinci v Gaze za peníze EÚ nepostavili odsolovací zařízení mořské vody, proč odebíraní zdarma pitnou vodu z Izraele, proč nepostavili ………
Namísto toho postavili metro!
Začalo to upadat podvodem s emisemi dieselů, potom VW vsadilo na jednu kartu - elektromobilita, podle mě aby odčinili špatnou reputaci a zalibili se blbečkům v Bruselu. A toto je výsledkem 🙄
A co dělal VW po celou dlouhou dobu co Tesla prodávala elektriky. Nic. BMW aspoň něco podnikal. Teď se to VW vymstilo a je sto let za opicama jak s elektrikama tak s motorákama.
Tak nejspíš protože tuhle válku začalo rusko. Proč vyzbrojovat někoho kdo nás nesnáší a chová se agresivně? Vladolf mu firmu zabaví hned jak to tu prevezme a dá ji nějakému klaunovi z ochranky. To si ale majitel úplně zřejmě neuvědomuje.
Vlastník firmy Prabos a jeho zaměstnanci to asi vidí jinak. Měl by na ni "zakleknout" finanční úřad.
Upozorňuji zájemce o fotovoltaiku od ČEZ na to, že v případě servisu jim firma TENAUR naúčtuje plný počet kilometrů á Kč: 20,-/km. I když v uvedený den servisní technik navštíví několik zákazníků, každému z nich TENAUR naúčtuje plný počet kilometrů jako by jel pouze jenom k nim a speciální vyžádání!
Pokud si od firmy TENAUR (ČEZ a.s.) vyžádáte kontrolu fotovoltaických panelů tak se servismeni na fotovoltaické panely podívají zespodu, spočítají je. Tak jak je doporučováno, aby se změřila teplota panelů, aby se vyloučilo zahoření. To Vám firma TENAUR neprovede!
Kontrolu BATTERY boxu, který firma ČEZ a.s. Vám k fotovoltaice dodá, musíte objednávat u dvou firem! Takže zaplatíte dvojnásob!
To je služba zákazníkům firmou ČEZ a.s.
Vidím to úplně stejně a doplním ještě, že nedostatečné zaškolení a kontrola činností souvisejících s leteckým provozem ale i výrobou je přímo v USA evidentní a dohledatelné. Týká se to bohužel i mnoha vyšších řídících pracovníků. Potíže nemají pouze letečtí provozovatelé ale i armáda, Boeing, NASA a další. V Americe si mnozí uvědomují a tvrdí, v že personální situace souvisí s Covidovou krizí, kdy mnoho zaměstnanců bylo nuceno bez splnění očkovací povinnosti opustit svou dlouholetou praxi a zaměstnání aniž by dostali možnost se dnes vrátit (armáda, námořnictvo). Mluví se i o vlivu nové personální politiky, která uplatňuje pravidla dle DEI o zastoupení všech komunit a až následně dle soutěže schopností, znalostí a zkušeností. Nechci tímto sdělením nikoho provokovat. Sdílím takto to, co je slyšet od dob kolapsu letového provozu způsobené nedostatkem řídicích letového provozu na Vánoce 22 a 23.
Bohužel tak velkou epidemii jakou byla Čínská chřipka naše generace nezažila, proto byly zvláště ze začátku epidemie takové zmatky a veliké národohospodářské škody po celém světě. Čína mlčí!
Měli bychom tady zrušit úplně všechno Velkou pardubickou, Zlatou přilbu atd. Všichni ji přece nesledují a bude dobře, když po České republice za chvilku neštěkne ani pes. Byl jsem v Brně tento týden a je vidět jak okruh začíná chřadnout. O to smutnější to je, že byl postaven za minulého režimu ze státních peněz a dnešní garnitura to pohřbila jako skoro všechno. Moto GP byl snad jediný sportovní podnik, kdy se o ČR mluvilo každý rok po celém světě.
Nezrušila ho garnitura, ale minulý vlastník Abrahám st.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Což tak zkusit:
Na každou, byť i sebemenší dodávku (balík) z Číny by se muselo vyměřit clo, DPH a recyklační poplatek (EKO-KOM). Pokud by tam nebyly další náležitosti (např. český návod na použití), tak by se balík do volného oběhu nepustil.
Snad by to pomohlo.
3 odpovědi