Zamyslel se tady nekdo ned tim ze my vsichni tvorime EU a ze kdyz budeme opravdu chtit tak tenhle zelenej nesmysl muzeme zmenit !!!
Staci se jen domluvit a vyjit do ulic.
Eurokomisari jsou nasi zamestnanci a proto by meli pracivat pro nas a ne naopak.
Kdyz budeme chtit muzeme je proste vykopnout !!!
Tak se lidi proberte a pojdme neco zorganizovat, je to nas zivot my si s nim muzem nalozit jak chceme !!!
Chyba je jen jedna, politici a jejich mozek který nefunguje a neví co je to selský rozum.Tihle zelení, žijou ve sci-fi světě a nás do toho tahají.Země se neochladí, nic se prostě nestane a až jednou země řekne že už tu nebudeme tak se to prostě stane !!!
Neříkám že se máme chovat špatně ale, tahle cesta je nesmyslná !!!
???? já vím že přemýšlení je u vás velmi bolestná záležitost, rád bych vám připomněl fakta:
Toyota a její auta musí plnit naprosto stejné regulace a nařízení jako VW, pokud mají být na Evropském trhu. Současně Japonsko má ještě přísnější regulace v mnoha směrech než EU a fakt že to nevíte a máte tu drzost někoho poučovat je asi to nejhorší na vašem příspěvku ...
Myslím že jste namyšlený člověk, možná vám vaše názory doma žerou ale, tady jste někde jinde !!! Chcete mě říci že Toyota a Volkswagen mají stejnou politiku ? Chcete říct že se obě tyhle firmy zaměřují úplně na stejná auta ? Co to tady melete, dělejte se chytrého doma na svojí ženu (pokud nějakou máte) o to pochybuju !!!
Toyota má naprosto jinou filozofii něž Volkswagen, proto je každá firma úplně jinde , tak nemelte blbosti.
To je zase žvástů. GD ani EU za problémy VW nemohou ... Toyota vyrábí dokonce o něco více aut než VW a zvládne to s polovinou zaměstnanců a to má vlastní výrobu čipů. VW má zkrátka příliš mnoho lidí a ty mají příliš vysoké platy. To je celé. Energie jsou sice dražší, ale ta neefektivita a přeplacení zaměstnanci, který pracují jen pár hodin denně, jsou násobně větší průšvih..
Pokud Toyota dokáže vyrábět více aut s polovinou lidí, a musí řešit stejné problémy jako VW kolem GD a EU nařízení a vydělává přitom velmi slušně, problém nejsou GD ani EU, ale jen a pouze vedení VW .
A Toyota nejsou číňani, takže ani tenhle argument se státní neferovou podporou a zaplavování svět čínskými odpady/produkty, tu neuspěje. Toyota byla jedna z mála, která neignorovala ekonomickou a technologickou realitu a jasně řekla, že čistá el. auta nejsou vhodná pro masový trh a nemohou v žádné dohledné době nahradit lepší spalováky. Takže se soustředí na Hybridy a každý kdo se projel v novém Camry nebo Corolla Turing, tak ví, že to funguje a jsou to mnohem lepší auta, než co nabízí VW podobného. Navíc Toyota stále nabízí i sportovní auta a terénní klasiky, vedle toho VW nemá prakticky co zajímavého nabídnout. Možná Golf R je poslední zajímavé auto, které celé VW má, všechno ostatní má konkurence prostě lepší a nevyhodila hromadu peněz za hloupá el. auta, které bez pořádného průlomu ve světě baterií, nemohou v praxi pořádně fungovat a nahradit spalováky jako lepší produkt. El pohon je z principu lepší než spalovák, ale dokud nebude mít baterie hmotnost a energii jedné nádrže, el. auto nemůže být lepší
Jane, ty jsi ale Honza viď.Vít ty vůbec jestli Toyota vyrábí auta ?Podle mě sotva viď !!!!!
Toyota má úplně jinou politiku a světe div se nachází se v Japonsku a to vážně nepodléhá regulím EU.Vyrábí úpně jiné portfolio aut.
No nic Janku, užij si svůj mozek, až ti vyroste třeba to pochopíš.
Šéf tam nemá co pohledavat.Kdyz lidi elektricky auta nechteji, tak je proste nekoupi
HALÓ POCHOPÍ TO UŽ NĚKDO !!!
No a kdyz je nikdo nebude kupovat, firmy proste zkrachujou.Tak ze budeme mit super emisni normy a desetitisice nezamestnanych.No a číňan nás ovladne.
Sice jejich auta budem muset menit kazdy dva roky protoze, je to smejd ale, kdyz se to lidem libi proc ne 🤣🤣🤣
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jenže úřady práce momentálně vyřizují třeba průkaz ZTP a příspěvek na mobilitu pro postižené.
1 odpověď
4
Sledujících
1
Sleduje
4
Sledujících
1
Sleduje
To už nemusí vyřizovat pracovní úřad !
1 odpověď