Menší korekce článku, každý krátký Wrangler lze odstrojit. Není to nijaká zvláštnost, ale je to tak. V ČR se to moc nevidí, protože většinou si zákazník koupí dlouhou verzi (z důvodu, že stojí takřka stejně jako krátká) a pak má problém odstrojit dlouhou verzi, protože je to velké a je toho hodně věcí co sundávat a je třeba na to několik lidí natož pak natahovat hadrovou střechu, kterou vůbec nemá, nebo již na ni nemá peníze. Bohužel to ti majitelé nepochopili, proč je wrangler wranglerem a pak vidíte v létě dlouhé wranglery narvané s plastovou střechou, ocelovými dveřmi, místo látkových atd. Jeep již není americká značka, patří pod Stellantis - Fiat, to je jako když někdo tvrdí, že Škodovka je česká když patří pod VW a najednou se vyrábí tu na Slovensku Superb, tu ve Španělsku atp. Dokonce Jeep compass s amerikou nemá už vůbec nic společného neb se vyrábí zcela v Itálii. Současné Wranglery už se bohužel nemohu rovnat dřívějším, kdy ještě byl opravdu americké auto. Stačí se jen podívat i na tuto fotku kde nad zadními sedadly vidíte, že již rám není rám, ale k smíchu svařené profily. Rám kolem auta byl např. ještě na modelu Wrangler TJ kde to byly silné trubky dvakrát většího průměru než lešenářské... Bohužel tak to je a tak také již nevidíte v létě odstrojeného wranglera z důvodu, že zákazník nepochopil význam tohoto auta, kdy v létě byl navržen k odstrojení jako plážová buggy. A taktéž neuvidíte poctivě vyrobeného wranglera s pořádného materiálu a rámu, ale již pseudo posvařované profily majíci evokovat skutečný rám. Zákazník si to dnes žádá a výrobce ušetřil.
Chybí základní věc, kolik stálo to dobíjení (cesta tam i cesta zpět) ve srovnání se spalovacím motorerm na naftu/benzín/LPG a dále při dvojnásobné ceně elektroauta oproti spalovacímu kdy se investice vrátí...
Doby dojezdu s elektroautem vs. benzín. s benzínem stále jedu 130 - 140 km/h po dálnici, zda jedu i s elektro 130 - 140 km/h.
Pokud mohu podotknout, tak ve vašem dokumentu uvádíte v 12:20 zřízení instituce J.P. Morgenem známe jako FET v USA.
By mělo být s největší pravděpodobností hraničící takřka s jistotou uvedeno FED. Viz Odkaz 1
FET znamená dle etymologie v brněnském argotu původem z německého fett (význam: opilý, namazaný). Synonymum je matroš, fetování, fet...
Pokud se nám autor dokumentu případně herec, který čte dokument snaží naznačit co předcházelo tvorbě tohoto dokumentu pak je zkratka FET naprosto v pořádku.
Jak může získat ocenění Kloboucká lesní, když to celé svítí jak vánoční stromeček? Říká se tomu světelný smog, to jsou ti architekti a porotci snad úplně padlí na hlavu? Odpověď je, že jsou! A ti lesníci také asi zrovna chyběli na hodině vyuky chování nočního hmyzu, co tam zdechne můr na těch osvětlených tabulích v noci a přes den snad alespoň seberou ty ptáčky co se tam o to sklo rozmáznou ...
Dle mého názoru mají v článku chybu M+S sice znamená Mud and Snow, ale legislativně to není zimní pneumatika a můžete v zimě dostat pokutu na vyhrazených úsecích. Legislativně zimní pneumatika musí mít symbol vločky. Existují pneumatiky s označením M+S, které nemají symbol vločky a tím pádem nemohou být označovány za zimní.
Paní poradkyně by mohla také vědět, že podnikatel s firemním autem musí vést knihu jízd a pokud by finanční úřad po tom šel již dnes, tak chci vidět jak majitel dokazuje jizdu s Ferrari s rodinou na dovolenou. Může jet, ale musí pak vykazovat rodinnou cestu a vše vést 2x a to z nich nikdo dělat nebude, to by potřeboval daňovou poradkyni jen na to auto...
Může mi někdo vysvětlit, proč v servisu radili, že má auto nastartovat a přijet? Dle mého neodborného názoru nastartováním automobil běžně roztočí vodní pumpu a prožene tak olej celou soustavou. Pokud je olej lehčí jak voda (předpokládám, že většinou je) tak zůstane v chladiči na povrchu a stačí jen demontovat chladič, nebo olej odsát z povrchu kapaliny a je hotovo, případně demontovaný chladič propláchnout technickým čistým benzínem...
Mají tam chybu soudruzi, ještě + 10 000 Kč. Od roku 2030 - 2035 budou jen elektrická auta a pokud je rodina základ státu, tak rodinné elektro auto bude za necelých 10 let stát 1 000 000 Kč, tj. šetření cca 10 let po 10 000 Kč měsíčně + dále zde byl článek o tom, že si má uvědomnělý občan odkládat měsíčně na důchod tak 3 000 Kč. Tzn. tak 54 000 Kč a pokud je původní cifra platu hrubého, tak min. + 20 000 Kč. Pokud počítám vychází mzda tak na 60 000 Kč hrubého. Připočítat splátky hypotéky na běžný 4+1 pro čtyřčlennou rodinu je už sci-fi...
KLDR postavilo jednu loď za 5 let a u nás polistopadoví politici během jednoho roku s Viktorem Koženým rozkradli desítky lodí. Před 25 lety patřila Česká republika jako jedna z mála vnitrozemských zemí ke státům s vlastním námořním obchodním loďstvem. Pod vlajkou Československé a později České námořní plavby (ČNP) plulo mezi roky 1952 a 1998 celkem 44 obchodních lodí. Tak nevím co je lepší? V KLDR jedna postavená loď za 5 let nebo u nás po privatizaci loď žádná?
Registrovanou tonáží patřila československá námořní obchodní flotila k největším mezi vnitrozemskými státy, spolu s obchodní flotilou Švýcarska.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Jo jo, slušně to na Plešném jezeře tenkrát filmaři zplundrovali, byla to pěkná aférka. Viz odborný text: Obě šumavská jezera, v nichž se šídlatky vyskytují, byla v blízké minulosti (v 19. a zejména 20. století) pod silným antropickým vlivem (chov ryb, kolísání vodní hladiny, acidifikace, vliv vojenských aktivit, filmování aj.). Zejména ve spojitosti s narušením populace šídlatky ostnovýtrusné při natáčení pohádky Jezerní královna v r. 1997, při němž bylo poškozeno asi 1000 rostlin (HUSÁK 1998). Pokud si pamatuji, tak se myslím pohnula i morena pod těžkými filmařskými kamiony co tam pustili s technikou. Odkaz
1 odpověď