Viník je jen jeden a už nežije. Ale zaráží mě ta prvotní nekomunikace úřadů ať už policie nebo i v nemocnici směrem k příbuzným oběti. A taky by mě zajímalo jestli byla paní nabídnuta adekvátní froma psychologické péče. Vzpomínám si jak mi kamarád vyprávěl že byl jednou v Londýně kde žil přepadnut a okraden na ulici, dokonce dostal i ránu pěstí ale jinak přežil bez následku, každopádně ho samotného udivilo, když mu následující měsíc 3x volaly od policie a ptali se jo jak se cítí a jestli nepotřebuje psychologickou pomoc a opakovaně se ho ptaly jestli je opravdu v pořádku. Zajímalo by mě jak to probíhá v podobných případech u nás anebo je to další věc kde jsme značně zaostalí?
Další recenze co mě utvrzuje v tom že číst recenze je spíš na škodu protože se jedná z většiny jen o subjektivní pocity autora a je tedy lepší si udělat názor sám. Mě se třeba první díl líbil až na scénu s diskotékou která mi nezapadala do celkové stilizace příběhu ale jinak jsem se dobře bavil a jsem spokojen.
Jenom taková technická pro ty co sázejí stále stejná čísla ohledně pravděpodobnosti. S každým dalším losováním se vaše šance na výhru nezvětšuje, ale zůstává stále stejná. “Loterie” (nebo třeba ruleta) nemá “paměť” a je “jí” úplně jedno co se losovalo minule, u každého losování se začíná od znova. Kdyby třeba na ruletě padla 10x po sobě stejná barva nebude to nic proti ničemu bude to jen zajímavé. Stejně tak, když tady někdo píše že sází 37 let stejná čísla a furt nic tak to nedokazuje žádný podvod, je to jen zajímavé a jediné co to dokazuje je že dotyčný to holt nemá v osudu.
Cestujícím v karavanu i psíkovi přeji samozřejmě brzké uzdravení pokuď možno bez následků, ale zároveň musím dodat, že karavanisté jsou to úplně nejhorší co na silnici potkávám, jedou si na tempomat to svoje když dojedou kamion tak to prostě švihnou do levého a vůbec je nezajímá že vás donutí jít tvrdě na brzdy a pak si předjíždí ten kamion dále na tempomat klidně půl minuty, žádná snaha přidat aspoň během toho předjíždění. Jak jsou jistě unavení z dlouhé cesty tak žádná soudnost nebo ohledy na druhé.
Mě by zajímalo kolik mají lidé nadávající na tříválce s nimi vlastně najeto? Asi to moc nebude, nedivil bych se kdyby to byla nula.
Já snimi najel vyšší desítky tisíc km a nemůžu říct půl slova. Když se zahřátý točí tak to letí jak střela, spotřeba 6,5-7,5 a za 4 roky a přes 150 tisíc km co jsme je měli na firmě snimi kupodivu nebyl jediný problém. Což se o konkurenčních čtyřvalcích říct nedalo, tam sme u všech (a to dvou různých značek) dřív nebo později něco řešili.
Jaké pak taktizovaní, buď známku potřebuji, když mi skončí platnost u stávající anebo ne. 800 ročně navíc je nemilé, ale vedle těch ostatních inflačních věci jsou tohle spíše drobné. A buďme k sobě upřímní, je to první zdražení po hodně dlouhé době a to že D1 je v pátek odpoledne spíše parkoviště na tom nic nemění. Tímto přeji všem řidičům pevné nervy do nového roku😀
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Otázka je co je vlastně vůbec sleva a co reálná cena. Většina akčních cen je ve skutečnosti cena normální a na slevu si to jen hraje. Nejvíc to vynikne když cenu porovnáte s cenou v okolních zemí kde tu naši akční cenu mají tam celý rok.