v Bruseli jim vubec nedochazi ze zacinaji byt v ..eli ..😊..stejne jako v roce 89 vychodni blok -sklenice proste pretekla -byli podminky pro zmenu a lide jii chteli ..tak po vice nez 30 letech se sklenice opet napnila a vychod EU opet iniiciiuje zmenu ..tenkrat to slo na silu ted to pujde skrz zmenu poliitiky ..protoze ani jedna vychodni zeme nevstupovala do EU co je ted -ciili blazinec na koleckach vedeny ideologickymi silenci ale do sdruzeni statu ctici demokracii rozdilne nazory a hospodarsky rust ..ale rozhodne se nevstupovalo do neceho co uz neni prakticky k zivotu -kdy vam nakazuji co muzete jist .cim topit .jak se chovat a co si myslet . koho mit rad jak bydlet cim jezdit a jak kravam chytat prdy aby ta ekologie netrpela ..do toho vseho mame 78 pohlavi a vrtulnik ..Nemecko se zacina propadat do chaosu jak ekonomickeho tak politickeho .a v Bruselii majii jedinou starost -niikomu neublizit vsechny miilovat -evropany zbavit moznosti se svobodne rozhodovat o vecech co stat dela statem ..cili o sve menove politice .miigracii -slozeni prumyslu a vlastnich hranicich ..kdyz totiz stat ztrati kontrolu nad svou hranici menovou politikou svym prumyslem a migraci ? prestava byt suverenim statem a stava se kolonii ..coz vychodni staty 50 let meli ..takze po vic nez 30 letech svobody odmitaji byt opet kolonii driive CCCR ted zapadu ..a zmeny budou silit v Nemecku pokud se to zlomi AFD udela dobry volebni vysledek -nastane ficak jaky evropa zazila naposled v roce 89..a vse uplne vse se veliice rychle navrati k nejake normalite ..😊
Velmi výstižné. V EU o demokracii maximálně slyšeli z projevů Kim Čong-una.
Mám v různých EV najeto za 12 let 400 tisic km a FVE 10kwp již 7 let... To co se píše v článku je ale vlastně pravda.. Je spousta nadšenců co vidí věc jen v růžových brýlích.. Ano lze nabíjet poměrně rychle narychlonabíječkach, ale to je pak poměrně drahý špás, zároveň ať si každý co chce říká při dalších trasách musí člověk řešit kde nabíje jak to odpojí až se to nabije atd.. protože nemůže nechat nabíjet elektromobil na veřejné AC přes celou noc protože mi pak za to zaplatil sankční pokutu.. takže se musí třeba čtyři hodinách nabíjení sebrat a jít k autu a zase to přeparkovat, co se týče nabíjení s fotovoltaiky... Je to zase trošku zkreslené protože nabíjecí proudy aby dávaly smysl musí být výrazně vyšší než je běžný průměrný výkon elektrárny v roce... Samozřejmě když bude chladno a svítit jasné polední slunce tak to vyrobí klidně i 9 -10 kW pokud má člověk třífázové nabíjení tak mu to tam naplní nějakých 60 km dojezdu za h... Jinak je to mnohem pomalejší a často si to ucucává se sítě... Cena za elektřinu poté co se zdražili distribuční poplatky i v domácnosti v součtu často vychází kolem sedmikorun za kWh.. No a to také už není žádná sláva.. takové auto na propan butan bude na pořízení levnější, na kilometry bude mít plus mínus stejné náklady a udělá stejnou službu... Elektromobilu zůstane tichost, pružnost... Rozhodně ne však spolehlivost.. protože můj náklady na různé opravy ložisek motorů, výměny článků, opravy interních nabíječek atd.. se již taky značně prodražily .. rozhodně nebudu někomu tvrdit že jsou to vozidla bez servisních nákladů jak mnozí nadšenci tvrdí...
Konečně někdo, kdo s tím má zkušenosti.
0
Sledujících
2
Sleduje
0
Sledujících
2
Sleduje
Je to trestuhodné. Připomínat afroameričanům, že se kdysi museli živit prací.