S tímto názorem se taky setkávám. Jde o to jestli první 6ti.tisicovku vynecháme jestli do těch 12 tisíc to už není moc. Jestli to už třeba po deseti t. nebude při akceleraci klepat.. Nebo tak no. Jsem JENOM jezdec, obě ruce levý...
Už jsem zapomněl, kolik desítek tisíc jsme na tom N-maxu najezdili, nicméně pokud mě paměť neklame, ventily se dělaly (nanejvýš) jednou. A žádný problém.
Teď jsem nechal dělat ventily při 41 tisících km na KYMCO AK 550. Dvouválec, osm ventilů. Všechny byly v normě. Dneska jsou všechny díly motoru vyrobeny s extrémní přesností a vydrží tak velmi dlouho.
40
Sledujících
0
Sleduje
40
Sledujících
0
Sleduje
Pokud půjde vskutku o přidání na platu těm, co berou směšně málo, jako například pomocný personál ve školách a dalších institucích, souhlasím.