Jenom nechápu proč se této instituci říká - ÚŘAD PRÁCE. Vhodnější název by byl něco v tom smyslu - úřad pro likvidaci státního rozpočtu, nebo úřad pro ty co nejsou ochotní se o sebe postarat.
Dávky, dávky, dávky na všechno možné a mnohdy za nic.
Úřad práce je to proto, že zajišťuje práci těm, co tam pracují.
No chápu protest v muzeu aut, ale nechápu jaký smysl má polit obraz a pak se přilepit k podlaze. Jakým způsobem obraz škodí životnímu prostředí.
Eko aktivisti chtějí vyhladit spalovací motory, no budiž. Ale jak ekologická je výroba baterií pro elektromobily? A jak výroba elektřiny? Např v Polsku je 80% el. z tepelných elektráren. Jak říkali včera v tv v reportáži o přípravě stavby prvni atomove elektrarny v Polsku.
A když prosadí úplný zákaz spalovacích v Německu a zbytek světa bude dál vypouštět plyny? Jaký to bude mít smysl? V rozvojových a zaostalých zemích dál budou čudit, neb tam na drahé elektroauta mít nebudou.
Řekl bych že mají na problém trochu jednoduchý pohled.
V rozvojových a zaostalých zemích budou čudit ? Asi máte pravdu. I Česko bude čudit. Kdo si může dovolit topit plynem a nebo elektřinou dneska v Česku? Jedině dřevo a uhlí. O.K. Spíš se ale bojím toho, že budou lidé topit PET flaškou plnou dřevěných pilin nasáklých vyjetým motorovým olejem. A jiným odpadem. Green Deal se nám zahalí kouřem.
FUJ.
Vzpomněla jsem si na svého tátu, když viděl, jak se marně snažím zalepit duši ke kolu (bylo mi asi dvanáct) : Bože, nech to a uč se radši vařit! No, vařím dobře a i tu duši jsem se naučila zalepit dobře. Život mně naučil nespoléhat na "gender", ale na mozek a ruce.
Takhle nějak je to správně. Nespoléhat na gender ale na mozek. A hlavně- za gender se neschovávat. Problém je, že některé lidi tyhle gender otázky živí. Takže pozor. Tihle lidé se dokážou velmi těsně semknout a i přes velmi malé počty své názory protlačit na veřejnost jako jediné platné.
Jsem příznivec existence hotových peněz, ale hrubě se mi nelíbí zakládání povinností mezi práva - v tomto případě ukládat zákonnou povinnost hotovost přijmout. Podle mě je právo hotovost odmítnout stejně důležité jako právo hotovostí platit a žádné z nich ať neválcuje druhou stranu. Ať si každý, kdo přijímá platby rozhodne sám, co jeho obchodnímu modelu vyhovuje. Ať si každý kdo chce shromažďovat peníze vybere formu, která mu vyhovuje.
Přesně tak. Ale když přijdu do obchodu se můžu zeptat- berete karty?
Často berou. Ještě jsem se nikdy neptal- berete hotovost? Prostě berou. Ono totiž při přijímání hotovosti nemusí obchodník platit bance 3,5%.
To vlastně znamená, že buď může nabídnou nižší cenu, nebo má trochu vyšší marži. Tu hotovost taky může hned použít k zaplacení některých dodavetelů. Nebo zaplacení zásilky náhradního dílu atd.
Po zaplacení zvýšené ceny za auto vybavené touhle vychytávkou budu předjíždět v oblasti s povolenou rychlostí 90km/h a systém si všimne označení max. nosnosti mostu 12 T. Doufám, že auto nezabrzdí tak intenzivně, jak brzdí pomocí jiného systému, když v zatáčce potká auto v protisměru. S pozdravem "Světu mír a Evropské unii rozum".
Najel jsem s tímto autem ( model 1973) mezi 1984 a 1989 asi 80 000km. Provedení 1,6 a asi 90 hp. Pérování bylo velmi měkké , auto velmi pohodlné . Bylo by legrační toto auto srovnávat s Erkem. Už jen ty sametové potahy sedadel ! Jediný problém byl, že přestal přesně měřit elektronický otáčkoměr díky vyschlému kondenzátoru. Bylo to moje první skutečné auto a mělo přesně stejnou barvu jako obrázek. Ach jo.
Na kultury bych dal. Ale to vědomí, že za kulturu se vydává i pořad "Partička", nebo "tvůj xicht má známý hlas", tak raději kastl 12° doma v garáži.
Přesně tak. Ale ono navíc ani ty slavné muzikály nejsou, co bývaly. A cena lístků na ně je taky nebývalá. Za dva lístky na muzikál ( nebo do divadla) si koupíte 20kg masa. A já maso rád..
Ať si lidé koupí jaké auto chtějí. Třeba elektroauto. Ale nemyslím, že je správné, aby to zbytek společnosti dotoval. Vypadá, že elektroauto je celkově stejně eco jako auto na spalovák. Je zřejmé, že větší množství elektroaut bude potřebovat víc elektřiny. A to by mohlo zdražit proud. Všem, že. Taky nemyslím, že bude možné se zbavovat elektroaut s nepoužitelnými baterkami bez dotace. A jestli to nebude dotováno z kapes ostatních, co chudák majitel s tím? A naúčtovat mu likvidaci podle skutečných nákladů? Asi jediné ekologické řešení- za hodně peněz to bude zlikvidováno/ recyklováno lépe než za málo, že ano.
Třeba to bylo tak, že Severoirská komise pro rovnost se chtěla zviditelnit. Tak se domluvila s panem Lee at´ si najde katolického pekaře-cukráře a zadá tento text na dortu . Zkusili jich několik, až jeden odmítl. Tato komise pro rovnost zagarantovala panu Lee, že mu zaplatí veškeré náklady, když dá případ k soudu. A representovala pana Lee.
Vynikající reklama pro komisi, homosexuální práva a spoustu lidí se tím uživí několik let. A kdo financuje komisi? Komise by navíc mohla argumentovat, že protože je podfinancovaná, nutno dotovat její činnost vyšší částkou. Členové komise vyšší platy ( snaží se ), dražší vozidla ( representují znevýhodněné skupiny obyvatel, kteří nemají zastání ani u EU soudu !) atd.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Asi bych odvedl holčičku k lékaři. I opakovaně.
Ten by něco jistě napsal. Na základě toho bych žádal pro holčičku bolestné a odškodnění za utrpěnou újmu. Je to zranění, čili pojistka školky by to pokryla, že? To by se přece mělo vědět, že děti v této školce chodí domů zraněné !
Možná, že by se na to šla podívat policie ?
Ona by si paní ředitelka školky ty učitelky jistě pohlídala.