Kolo není špatné až na jeden podstatný detail. To kolo NEMÁ žádnou přehazovačku Shimano, jak se stále uvádí v popisu výrobku. Pokud by ji mělo, je to super cena. Takto to je normální cena. Upozornil jsem Lidl na tuto zásadní chybu v popisu již před měsícem a reklamoval také svou dodávku, ve které chybí přehazovačka. Do dnešního dne nebyla ani vyřešena má reklamace ani opraven lživý popis výrobku na eshopu. Velká ostuda významné firmy. Bohužel.
Da se koupit grussis 5.7 středovým pohonem za 25 tis.ten prehazovacku shimano ma.
Zcela zbytečný článek a názor: teď po zrušení evidence tržeb fialovou vládou je nutné nosit i větší obnosy hotovosti. Dovolené: jižní Čechy - kdejaká hospoda karty nebere, dokonce i větší a luxusní restaurace a hotely karty neberou. Konkrétně mne to štve. A víte, proč tomu je ? Nemusí přiznávat všechny tržby. Neměli pravdu ti bývalí: Šilerová a další. Vládo pomohla jsi k podvádění !
To nemusí být nutně podvadeni obchodník z každé platby co uděláte kartou odvádí procenta bance uz jsem se dost setkal s prosbou že za rohem je bankomat o platbu v hotovosti dokonce někteří pri objednávce zboží pri osobním vyzvednutí požadují hotovosti.
... to teda lítáte jak české aerolinie, skoro 1000 km za měsíc ...
Nic ve zlém, ale pobavilo mě to ... asi jako když si o našich fotbalistech přečtu, že rozdrtili v přípravě Dolní Bavorsko 1:0 ....
Pravé proto mně připadá nesmysl koupit ojetinu s nájezdem jak kolega u nás v praci Octavii 1.9 starou sice jen 6 let ale nalitano 200 tis za 320 tis. tady ma podle mne smysl nové auto které mne vydrží cca 10let do důchodu a ze 100 tis.km ho ještě slušně prodam.
Dostupná možná je, tedy jak pro koho, ale upřimně, při bližším zkoumání vypadá přesně jako levně vyrobené auto. Před pár týdny jsem řešil zda si koupit novou Dáčii na kterou bych měl, nebo nějakého Ssangyonga či 5 roků málo jetého crossovera od VW, který mi byl nabídnut. Volba byla jasná, raději jsem zvolil více než slušnou ojetinu v plné palbě, protože to auto na mě udělalo daleko lepší dojem než ty "levné" novotiny a to jako ojeté bylo dražší, ale mám to co mi dnes skoro nikdo z těch "levných" značek nenabídne, čtyři válce, objem dva litry a pohon všech kol. Co může člověk chtít více, snad kromě šesti či osmiválce. A navíc je to auto proti Dáčii či Sangyongu více než pěkné, ikdyž toto je subjektivní dojem.
Vidíte, ja dva roky zpět resil jestli nové nebo ojeté
ssangyong tivoli vystaveno autosalon plna zaruka 368 tis,mam po 2 letech nalitano 22 tis,krom garancky za 4800 a 6 tis.zadna investice klid v duši.
Nemyslím si ,že jsou elektro auta bezporuchová.Ale co je jisté,je to, že jsou méně poruchová ,než stále komplikovanější /kvůli emisním normám/spalovací auta.
A k tomu, že se jezdilo i při cenách 50 Kč za litr benzínu taky nic nenamitam, - jenom bylo na cestách o dost méně aut.
Negde jsem četl že běžný vuz ma kollem 100 čipů, elektroauta asi 1000 největší obavu mám v stárnoucí elektronice a to nemluvim o baterii uvidíme za 8 let obrovském
poklesu ceny vozu a neochota výkupu na protiúčet tomu taky nepridaji.
Tak jestli náhodou není ten pokles kvůli tomu ,že prostě neumějí vyrobit dobrý elektromobil za konkurence schopnou cenu. Sám šéf BMW to ostatně nepřímo potvrdil, když řekl Leyenove proč likvidujeme odvětví spalovacich aut ,kde jsou Němci nejlepší.
Buďme k sobě upřímní ,spalovací auta se kvůli stále zpřísňujících se ekologickým požadavkům stali hodně komplikované na údržbu a tim víc nespolehlivé.Ceny oprav těchto aut pak cenově i psychycky rujnují jejich majitele. A ano najde se dost těchto majitelů aut, kteří budou namítat že je nic takového nerujnuje ,ale já říkám - všeho do času .
A to ještě se připravuje zvýšení 10- 15 Kč na litr paliva jako zatížení emisními povolenkami.
A vy si myslíte že elektroauta jsou bezporuchova tam ten servis je daleko dražší než běžné auto a drahý benzín už stál k 50 Kč a stejně se jezdilo
jedine co to prinese bude zdražení sluzeb a potravin.
0
Sledujících
2
Sleduje
0
Sledujících
2
Sleduje
Zato válka žádné emise neprodukuje.
1 odpověď