Položím si otázku? Pokud budu pracháč a budu chtít jezdit tímto autem, tak kde? Stav silnic je tak beznadějný, že jediný sjízdný úsek je teď úsek Praha - Brno. Tím to končí. Třeba úsek dálnice Plzeň do Německa je ve stavu kdy jsou díry tak hluboké, že už to pomalu nejde projet ani normálním autem. Na ostatních některých silnicích už i kvete louka. Pokud chcete někdo dobít auto je to taky problém, třeba u Humpolce se běžně chlapi perou u stojanu kdo tam byl dřív. U benzínového a naftového se to neděje. Úsměvné. Kára, která nepřejede celou naší zemičku je tak trochu na nic. Jinak by se měli ti co navrhují podívat na káry z dob 50-60 let z Ameriky. Ještě dnes se tají dech co za plechařinu se dělalo. Zase unylá barva v odstínu stříbrné šedi. Třeba oranžovo modrá metalíza, zelená, žlutá. Všechno dnes vypadá tak nějak podobně stejně, jako dětské kinder vajíčko a je jedno jakou to má cenu. V tomto století a při dnešních technologiích by mělo vozidlo této ceny vypadat nadpozemsky. Technologický úlet. Prostě když to pracháč uvidí poletí přes půl zeměkoule a řekne si to musím mít doma. Takže pokud někdo neví co s penězi může mě koupit srub v Beskydech a k tomu nějakou pěknou starou barevnou káru. Ovšem určitě se najde někdo s odlišným vkusem kdo ocení jízdu v tomto voze a bude čekat na nabíječce než pojede dál. Ocení barvu šedi a bude se drncat po Čechách na dálnici 130 nebo taky 60 a na běžné silnici i 30. Ocení utrhané plastíky a odřená kola. Pak písněte jaká byla cesta k nabíječce do Humpolce, docela by mě to zajímalo.
tohle je spíše sběratelské než na cestování..
Tak určitě, zvoral covid tak, že jsme měli dvakrát víc mrtvých než jiné země, zaklekával na svoji konkurenci, rozjel zadlužování absurdním zvýšením mandatorních výdajů, pomohl rozjet inflaci a upevnil naši energetickou závislost na Rusku. Dalo by se pokračovat, ale rozumím, vám je sympatický.
Bla bla bla.. covid bylo něco, s čím si nevěděly poradit světové špičky (buďme při zemi, žijeme v ČR), jeho byznys je jeho byznys, o zadlužování a inflaci bych v porovnání s nynější vládou moc nemluvil, a s tím Ruskem (plynem) to je historické a je to do dnes (jen dražší).. a ano, třeba eet bylo super, výstavba infrastruktury taky (ať už zahájení nebo příprava staveb)..
Úplně nejhorší ale je, že takový zákon vůbec potřebujeme. Že 30% voličů bude klidně volit sprostého stbáka.
---
Pozdější edit po přečtení asi milionu úplně stejných příspěvků:
Petr Pavel má lustrační osvědčení od roku 1992.
Babiš lustrační osvědčení nikdy mít nemůže.
Já volim babise (v parlamentních volbách), proč? Protože mi je sympatický a přišlo mi i sympatické to, co za vlády dělal.. a že byl nebo nebyl stbak? Lidi, tenhle režim už tady není 35 let, takže je mi to ukradené, stejně jako u prezidenta (kterého volilo víc než 50%) a který se k tomu ještě veřejné přiznal..
To je opravdu skvělá zpráva!!!! Zvlášť pro lidi, co bydlí na Moravě! Spojení jakékoliv, tedy po železnici a po cestě, prakticky neexistuje. Doba cestování z Prahy např. do Ostravy trvá i 7 a více hodin. V některé úseky dne to není možné vůbec. Situace je horší než před rokem 1989!!!! Ale promrhalo se tolik peněz, že se tak nedělo ani za socialismu. Je dobře, že máme v ČR tolik miliardářů........
z Prahy do Ostravy 7 hodin? 😄 proberte se a začněte používat navigaci..
Začátkem tohoto roku příjmy z pobytu uprchlíků převážily nad výdaji pro uprchlíky. Jestli jste si nevšiml.
Co tak, se rozhořčovat nad místními přísavkami na státu.
U Ukrajinců je vcelku jistota, že jich hodně odejde domů. U našich nepřizpůsobivý je jediná jistota. Že sosali, sosají a budou sosat až do skonání světa.
Přesně.. jen pro ty, kteří tomu nevěří, tak tady: Odkaz
Potvrzení o tom jak se chovají chudší členové společnosti tzv socky. Můžete dávat mračouny jak chcete, ale naprosto to dokazuje vaší inteligenci. Ti samí jedinci se tak chovají i na uřvaných demonstracích o bídě či proti ukrajincům. Nebo vulgární socky na diskusích s Rakušanem.🤮
Tohle nemá nic společného s chudší vrstvou obyvatel (ta by asi ani necestovala na Tenerife).. Tímhle příspěvkem jen dokazujete vaši "bohatou" inteligenci..
Proč to tak komplikují.
Atˇ je odchod do důchodu závislý na délce dožití to je asi v pořádku. Čím déle žijeme tím později můžeme chodit do důchodu to zní logicky.
Co ale nechápu je že má být průměrná délka v důchodu 21 let a při tom se chlapi dožívají v průměru 76 let - 21 v důchodu znamená, že bych měl jít do důchodu v 55 letech. Udělal jsem někde chybu? Mohl by mi to někdo vysvětlit kde jsem se seknul?
A co se týká toho opatrovného bych zavedl že část odvodů vychovaných dětí by šlo na důchod rodičů. Když někdo vychová jedno dítě, ale vychová ho řádně a bude to nějaký pracháč co krmí rozpočet pak by i rodič měl mít slušný důchod a kdo vychová 6 nezaměstnaných negramotů co žijou z dávek by neměl dostat vůbec nic. Nemělo by to být o počtu dětí, ale o tom kolik ty děti přispívají do důchodového systému.
Jako je pravda, že průměrná dělí života muže je 76 a u žen 82, což když zprumeruju tak je nějakých 79.. 79-21 je 58.. takže si vlastně nemáme na co stěžovat 😂 kde se pak ale bere těch 65-68 let, to netuším..
Za mě to je blbost a nejsem šofér kamionu.. spíše měli dat do zákona povinnost predjizdenemu kamionu zpomalit, aby ho předjíždění mohl v klidu a rychle předjet.. a omezování provozu není jen u kamionu, ale i u osobaku.. nedávno jsem potkal jeden extrém, kdy osobak najel na dálnici ve 40km/h rychlosti.. nikdy jsem se nebál více, když jsem viděl ty rozjeté auta za mnou.. za to ovšem trest nedostane, protože se to neřeší..
No to je ale super nápad.. takže místo toho, aby se naše skvělá vláda uráčila udělat další pruh na dálnici, tak uděláme dálnici o jednom pruhu pro kamiony a o druhém pruhu pro osobáky.. to se bude skvěle jezdit, když se nebude dát skrz štrůdl kamionů odbočit na benzínku nebo na sjezd.. udělat takovou debilitu jako 180km zákazu předjíždění (mimo pár vyjímek), to chce opravdu kuráž.. a nejsem šofér kamionu..
No nevím zda hateři vlády, kteří využijí absolutně jakékoliv záminky zkritizovat vládu, že dělá vše blbě, uznají, že alespoň v dopravě a výstavbě infrastruktury je lepší, než většina předchozích - a zrovna symbol absolutní stagnace ministr Ťok za ANO, který byl jak ve vládě Soboty, tak Babiše, byl snad nejhorší ministr dopravy od roku 2000. Kremlík byl snad ještě horší, ten se tam doslova ani neohřál.
Zkuste počítat se mnou.. je rok 2023.. stavby dálnic trvají cca 3-4 roky (je jedno jestli 2 km nebo 20km).. takže ty stavby, které letos konci začaly v letech 2019-2020.. volby do sněmovny byly v roce 2021.. opravdu si myslite, že je to zásluha této vlády? Nehledě na to, že příprava stavby trvá taky několik let.. to že si dá sklenku šampaňského, řekne par naucenych frází a strihne pásku není jeho zásluha..
Máte na mysli tu rekonstrukci, která měla trvat 4 roky a trvala nakonec 7 let - vše za ministrů ANO - a jejímž výsledkem je téměř stejná dálnice, jaká byla před ní? Nesmíte opakovat všechny bláboly od blábolila Babiše. Rekonstrukce je rekonstrukce a stavba nové dálnice je stavba nové dálnice. Ale je hezké, že mu statečně fandíte.
Ano, jak píšete rekonstrukce je rekonstrukce.. takže po rekonstrukci d1 bude ta dálnice podobná tomu, co byla před ní.. to celkem dává smysl..
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Před nedávnem jsem šel po Via Appia Antica.
Asi něco dělají dnešní stavitelé špatně.
Zde:
Odkaz
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To chcete srovnávat silnici po které jezdily koně s dálnici po které projede x tisic kamionu denně?
1 odpověď