Možná by místo vzájemného osočování stačilo zveřejnit ceny másla dnes a před půl rokem a stejně tak výši daně a ceny energií. Z takových údajů by i laik poznal kdo (producent mléka, výrobce másla a obchod) a jak se na cenách másla podílí. Problematické je zveřejňovat marže obchodů - z těch se platí mzdy, daně, vybavení obchodu i jeho údržba, energie a také ztráty zaviněné krádežemi atd. U obchodů by bylo lepší uvádět čistý zisk byť i to je problematické...
Když to slo u benzinek, proč by to nemohlo jít u prodejců?
Já si myslím, že by tohle vyřešila ČOIka, která by kontrolovala marže prodejců.. to by se ovšem fialoví nehodilo, protože by měl nižší jist z daní..
Babis nebabis, s tímhle za mě nemá nic společného.. tohle je jen laviny trik prodejců, že na měsíc vystřelí cenu do výšin, aby pak mohli dat “akci” 60% a cena bude stejná jako před měsícem..
právě že vím,a moc dobře vím,pro mě je důležité dostat se včas na místo určení, abych dodržel sociální předpisy neodborně nazývané AETR musím mít kde zaparkovat, jelikož kamion platí mýto na dálnici rychlostní komunikaci leckde i na silnici I třídy a opravdu v pl není vidět rozdíl mezi s kovou silnici nebo dálnici,teda až na tři pruhové úseky ty na eskach nejsou,a zcela upřímně kam se hrabou naše slavné dálnice na eskove silnice v pl ,a to vám potvrdí každý kdo do pl jezdí
Vaše problémy nemají ale nic společného s parametry dálnic.. rozumím vám, ale tohle s tím nemá nic společného.. mimochodem na tomhle úseku mají byt i odpocivadla pro kamiony - nejsou ale v rámci této stavby, ale bude to zvláštní zakázka
A vše se jmenuje Metrostav... Budeme také stavěl na jejich dálnicích tunely, ale ty se v ČR nepočítají, ze? A proc? Protože je stavěl Budimex a z toho nic nekapne...
Zakaz činnosti dostal metrostav a.s. A ne skupina metrostav..
Je to jakoby dostala zakaz škodovka a nemohl by vyrábět vw, seat, a další z koncernu..
A MI roadster, jako skořápky odsouzeho Metrostavu ty zkušenosti s tunely ma? Kdepak je nabrala za tu chvíli, co existuje? Vznikla dle justice.cz 14.7.2022?
Nebo se počítají i tunely na dotace?
Kdybys nebyl blb, tak by jsis zjistil (respektive by jsi to neprehlizel), že je ve sdružení s doprastavem a hlavně se subterou, kteří ty reference mají a budou ty tunely provádět..
Ja samozrejme vim, jak funguje vyberove rizeni a nikdy jsem nerozporoval pravo kohokoliv rizeni napadnout. Ale ze to je Mi roads , tedy Metrostav , to je oc tu bezi. Domnival jsem se, ze je to nad slunce jasnejsi...
Mi roads a.s. není metrostav a.s. Nebo metrostav Infrastructure a.s.
Ano, spadá do skupiny (koncernu) Metrostav, ale je to jiná firma..
Mimochodem MI roads (jestli je mi dobře známo) nesoutěží zakázky nikdy samo, ale vždy ve sdružení..
máte pravdu že S3 a ostatní s kove silnice jsou rychlostní,ale už jste zapomněl dodat s parametry dálnice odpcivadla benzínky v dostatečném počtu s toaletami o jakých si Česku můžeme nechat zdát
A jaké jsou tedy parametry dálnice a jaké parametry rychlostních silnic? Víte vůbec jaký je v tom rozdíl? A co má společného výstavba dálnice s počtem toalet na benzince?
Otevřeno mělo být 2023 a jezdí se už od půl 2024 takže to zdržení tam je v řádu měsíců a "nějaký expert" zní jako by to bylo dobré ale někdo z rozmaru co šel zrovna kolem řekl že to není dobre. Což nebylo 😉
ani jedno z toho co tu píšete není pravda.. Špatný beton tam byl, vyboural se, ale nebylo to ještě v provozu.. a nepřišel na to žádný stavební dozor, ale laboratoř.. Na stavbě nikdo nemohl ani tušit, že ten beton je špatný.. zjistilo se to ze zkoušek, které trvají 28 dní..
a to už nemluvím o tom, že se žádných x desítek km nedělá znovu, ale dělá se to poprvé jako rozšíření na dálnici..
přesně takhle vznikají ty nesmysly, které kolují mezi lidmi, kteří tomu nerozumí..
Položím si otázku? Pokud budu pracháč a budu chtít jezdit tímto autem, tak kde? Stav silnic je tak beznadějný, že jediný sjízdný úsek je teď úsek Praha - Brno. Tím to končí. Třeba úsek dálnice Plzeň do Německa je ve stavu kdy jsou díry tak hluboké, že už to pomalu nejde projet ani normálním autem. Na ostatních některých silnicích už i kvete louka. Pokud chcete někdo dobít auto je to taky problém, třeba u Humpolce se běžně chlapi perou u stojanu kdo tam byl dřív. U benzínového a naftového se to neděje. Úsměvné. Kára, která nepřejede celou naší zemičku je tak trochu na nic. Jinak by se měli ti co navrhují podívat na káry z dob 50-60 let z Ameriky. Ještě dnes se tají dech co za plechařinu se dělalo. Zase unylá barva v odstínu stříbrné šedi. Třeba oranžovo modrá metalíza, zelená, žlutá. Všechno dnes vypadá tak nějak podobně stejně, jako dětské kinder vajíčko a je jedno jakou to má cenu. V tomto století a při dnešních technologiích by mělo vozidlo této ceny vypadat nadpozemsky. Technologický úlet. Prostě když to pracháč uvidí poletí přes půl zeměkoule a řekne si to musím mít doma. Takže pokud někdo neví co s penězi může mě koupit srub v Beskydech a k tomu nějakou pěknou starou barevnou káru. Ovšem určitě se najde někdo s odlišným vkusem kdo ocení jízdu v tomto voze a bude čekat na nabíječce než pojede dál. Ocení barvu šedi a bude se drncat po Čechách na dálnici 130 nebo taky 60 a na běžné silnici i 30. Ocení utrhané plastíky a odřená kola. Pak písněte jaká byla cesta k nabíječce do Humpolce, docela by mě to zajímalo.
tohle je spíše sběratelské než na cestování..
Tak určitě, zvoral covid tak, že jsme měli dvakrát víc mrtvých než jiné země, zaklekával na svoji konkurenci, rozjel zadlužování absurdním zvýšením mandatorních výdajů, pomohl rozjet inflaci a upevnil naši energetickou závislost na Rusku. Dalo by se pokračovat, ale rozumím, vám je sympatický.
Bla bla bla.. covid bylo něco, s čím si nevěděly poradit světové špičky (buďme při zemi, žijeme v ČR), jeho byznys je jeho byznys, o zadlužování a inflaci bych v porovnání s nynější vládou moc nemluvil, a s tím Ruskem (plynem) to je historické a je to do dnes (jen dražší).. a ano, třeba eet bylo super, výstavba infrastruktury taky (ať už zahájení nebo příprava staveb)..
Úplně nejhorší ale je, že takový zákon vůbec potřebujeme. Že 30% voličů bude klidně volit sprostého stbáka.
---
Pozdější edit po přečtení asi milionu úplně stejných příspěvků:
Petr Pavel má lustrační osvědčení od roku 1992.
Babiš lustrační osvědčení nikdy mít nemůže.
Já volim babise (v parlamentních volbách), proč? Protože mi je sympatický a přišlo mi i sympatické to, co za vlády dělal.. a že byl nebo nebyl stbak? Lidi, tenhle režim už tady není 35 let, takže je mi to ukradené, stejně jako u prezidenta (kterého volilo víc než 50%) a který se k tomu ještě veřejné přiznal..
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A přesto se nikomu nic nestalo, to je co
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Stalo nestalo, o to nejde.. ale je to jako nechat se natáčet za volantem a přitom chlastat..