Nevěřil jsem že se Jana tak daleko dostane. Ovšem držela krok s daleko mladšími kolegy úplně bez problému, ale ten Jive už byl na ni bohužel moc rychlý. Včera jsem tak nějak tušl, že to bude právě ona kdo opustí taneční řady. Naopak včera zazářila Lucka a také Marta. Co se mně tedy vůbec nelíbí je umělé tlačení Oscara Hese dopředu. Včera třeba zatančil fakt bezchybně, ale minule to pohnojil, což mu vytknul dokonce i jeden z porotců a přesto mu dali nejvyšší hodnocení. Myslím, že jak Lucka, tak Marta zatančily v minulém díle lépe než on. Včera dostal samé desítky a ikdyž lucka či Marta měly vyrovnaný výkon nedali jim porotci ani jednu desítku. Prostě tlačenka.
Pěkné zepředu zezadu je to katastrofa. No a musíme samozřejmě brát v úvahu, že to není nic funkčního jen prostě počítačová iluze. Takových je možno ve slušném programu udělat za den několik. Neřešíte žádné zavěšení, odpružení, motor, výfuky, elektriku... jen nakreslíte exteriér vozu. Takže v podstatě žádné velké umění.
Tak nevím. Buď jsou diváci méně chápaví nebo... pokud chtěli Chilli poslat dál měli oni poslat hlasy. Neposlali - skončila. To je velmi jednoduchá rovnice a nevím čemu se teď všichni diví. Já osobně teda sázel na Ptáčkovou. Zdá se mi taková ,,těžkopádná," ale třeba je to jen můj dojem. Zase třeba ten pomalý waltz jí celkem šel. Kdo se mě jednoznačně nelíbí je Oskar Hes. Je to frajírek, kterému porota nadržuje. Včera zas tak dobrý nebyl, aby dostal i desítky. Podle mě Lucka Vondráčková zatančila mnohem lépe. Dokonce i Jana Paulová.
Bože to jsou zase žvásty!!! Ten článek je souhrn bludů a pomluv. Třeba o tom ukrácení Havlova života by se dalo polemizovat. Havel měl zvlášť celu kde měl barevnou televizi, psací stroj, návštěvy bez omezení , jídlo mu speciálně dováželi. Měl výhody o jakých se ostatním vězňům ani nesnilo. A o hudbě Karla Gotta by to bylo na dlouhé psaní, takže jen okrajově. Byl to abnormálně vzácný člověk s těmi nejlepšími lidskými vlastnostmi. Jeho zpěv přínášel tehtejšímu Československu nemalé devizové prostředky a proto neměl problém kdykoli vycestovat.
Takové bláboly snad nemůže brát nikdo vážně. Horoskopům, kartám a všem těmto nesmyslům jsem nikdy nevěřil a lidi, kteří se tímto zabývají chtějí být jen zajimaví a vyčnívat z davu. Dnes jsem se o tom přečtením tohoto článku opět přesvědčil. Manželka je narozena va ˇ3tíru a já jsem Lev a ani jeden popis nesouhlasí. Prostě jen samé bla,bla,bla.
Tak panu Herrmannovi už také zezelenal mozek?! Celá podělaná elektromobilita ať jde k čertu.Všechno je to jen výmysl několika zelených, kteří na tom založili parádní byznys. Šašci v Bruselu těžce prosazují green deal a myslí si jak spasí svět a místo toho svými nesmyslnými zákazy utlačují a omezují občany EU. A co pomůže, když Evropa se snaží a takoví obři jako Čína, Indie celá jižní Amerika, Afrika na to z vysoká prdí. Co takový drobeček jako Evropa znamená ve světovém emisním měřítku. A co emise v letecké nebo lodní dopravě?! Jeden Boeing 737 vyrobí údajně za hodinu tolik emisí, jako 200tis aut za celý den. Kdyby se ty prachy co se investovaly do vývoje elektroaut investovaly do vylepšení spalovacích motorů a syntetických paliv už teď bychom šetřili přírodu více než nějaká elektrovozítka. Toyota má už nyní spalovací motor s účinností 40% a chtějí jít až na 60%. Hybridy? Prosím, klidně. Ale čisté elektro = holý nesmysl.
Celý článek je snůškou lží a výmyslů pravděpodobně nějaké zapčklé autorky, která vlastně ani tu dobu nepoznala. Já spatřil světlo světa v roce 1960 a a musím svatoavatě prohlásit, že jsem měl nádherné dětství a vlastně i skvělý život jako dospělý. je pravda, že komunisti poněkud pohnojili padesátá léta. Ale na druhou stranu podívejte se na církev, která brutálním způsobem umučila tisíce lidí, kterým vyrvala jazyky, rozdrtila kosti v křižáských výpravách pustošila obce a města... a kostely jsou přesto dnes plné lidí.žádný režim není bez chyby ani ten dnešní. Ale zpět. Nevím jestli nástupní plat strojního inženýra na konci osmdesátek činil 1700 Kč, ale já jako traktorista v JZD jsem na konci osmdesátých let vydělal téměř 4000 Kč a když byly žně, tak na kombajně i 7000 Kč. můj otec pracoval jako ekonom rovněž v JZD a své první auto si koupil v roce 1962. Byl to Wartburg 900. Druhé auto Š100 pořídil v roce 1972 a v roce 1987 pak Š125L. Všechny z úspor nikoli z žádné výhry či restitucí, které tenkrát ani nebyly. Každý rok jsme o prázdninách jesdili na dovolenou. Tatry, Šumava, Hluboká, Karlovy Vary, Máchovo jezero... cestování do zahraničí mi vůbec nechybělo. Ostatně rodiče byli na zájezdech: Vatikán, Bulharsko, Rusko, NDR. Že jste museli zaplatit, aby vás neoperoval nějaký opilec?! To je nesmysl v článku snad největší. Na vesnici jsme měli zdravotná středisko, kde byl praktický lékař, zubař, detská lékařka, kino, kadeřnictví, dvě hospody. Dnes máme velké kulové. Za všechno se musí platit a nic nefunguje.
F1 sleduji už od dob Fittpaldiho, Grahama Hilla, Jackieho Stewarta, Nikiho Laudy...okruh Silverstone má nějakých 5,9km. Závod F1 se tu jede na 52 kol. Takže ten elektrický střep by musel 5x nabíjet po 20 minutách to nepočítám vjezd a výjezd z boxové uličky. A stejně by mu ještě dvě kola zbývala, takže ani z pěti nabitími není jistý dojezd do cíle.Srovnání s F1 považuji tímto za nesmysl. Monpost F1 si takovéto elektrovozítko dokáže kdykoli podat.
Myslím, že nejvíce nakažených komárů se do Evropy dostává na nafukovacích člunech a dalších plavidlech a my jim máváme na uvítanou vlaječkami EU jako na kdysi na 1. máje. Přichystáme jim hostinu v podobě soc. dávek na které běžný člověk většinou ani nedosáhne. Oblečeme je nakrmíme a ubytujeme. To jsme ale hodní, že?! Oni se nám za to odvděčí importem nemocí, které jsme tu nikdy neměli a nebo už jsme se jich dávno zbavili a také nám předvádějí, jak to umí s noži a jinými zbraněmi.
Dotace to je jen výmluva. Hlavní důvod je lenost a vyčůranost českých firem. A v neposlední řadě samozřejmě vůbec žádná kontrola státních zakázek. Nemusím ani na dálnici. Je to asi dva roky co opravovali v Bystřici pod Hostýnem úsek cca 800m, který byl uzavřen téměř rok!!! Výdycky co jsem jel okolo tam stáli dva tmavší občané opírající se o lopaty a kousek za nimi bagr za 5 mega. Asi na okrasu stavby. Když jsem se vracel nazpět byl tam na návštěvě asi jejich šéf se zbrusu novým džípem. Ovšem to nesmělo být po 15 hodině. To už tam totiž nebyloí ani nohy. Soboty neděle se nekonají o svátcích ani nemluvím. Letos začali opravovat za Bystřicí opět kousek silnice asi tak 2km ovšem co čert nechtěl vyskytl se jim tam jeden menší most, takže přátelé termín otevření tohoto úseku je naplánován na rok 2026!!! Tak tohle je na mně opravdu moc! Asi takhle: z toho balíku co na to stát dá se nejprve nacpou projektanti pak ředitelé stavebních firem jejich náměstci a náměstkové jejich náměstků, pak příjdou na řadu různí dohazovači no a na samotnou stavbu už toho bohužel tolik nezbude. Dost mně to připomíná tu pohádku Pyšná princezna, kde rádcové hrabou sobě do kapes a pak pronesou onu větu: ,,na pana krále už toho moc nezbylo, tak víte co? Nedáme mu raději nic" Takže se několikrát navýší cena a stát to opět zacáluje aniž by se nad tím někdo pozastavil. Nejlepší job v česku je stavět silnice!!! .
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Není možné!!! 50 km za tři a půl roku? Tak to je opravdu fofr.S tou technikou co dnes mají k dispozici by měli těch 50km (z toho ještě 16 pouze opravených) mít hotových za polovoční čas. Jenže o půl třetí padla a technika za stovky miliónů stojí. O víkendech či svátcích ani nemluvě. Když dojdou prachy není problém státní zakázku o pár miliard navýšit. A tak jsme se dopracovali k tomu, že máme nejdražší cesty v Evropě možná i na světě.
2 odpovědi