Hodne hloupe poskladany zebricek… O sile pasu rozhoduje pocet zemi, kam ho “nepotrebujete”… Pri cestovani do kazde zeme potrebujete nejaky doklad totoznosti, je uplne jedno, zda je to obcanka, pas ci treba ridicak… Tento zebricek nevypovida vubec o nicem… Zebricek ma byt skladan pouze na zaklade toho, zda je cestovani bezvizove, s nahradou viz typu ESTA a nebo ciste vizove, vse ostatni je zcela irelevantni…
Trump se bude divit, až jej jeho vlastní lidé impeachnou... A že se o to budou demokraté snažit, to už je jisté nyní... Je jen otázkou, jak dlouho to potrvá, než se demokraté a polovina republikánů domluví... Takhle to dopadá, když je zvolen kandidát, za kterým nestojí ani polovina členů jeho vlastní strany a stranické primárky vyhraje pouze šířením strachu a neschopností strany vyprodukovat adekvátního protikandidáta... Je velkou chybou demokratů, že si po odstoupení Bidena z voleb nebyli schopni vybrat jako náhradu někoho, kdo by byl opravdu přijatelný napříč celým politickým spektrem, Harrisová byla slabá a příliš provázaná s Bidenem, čehož Trump využil... Nasadit silnější kalibr, třeba Michelle Obama, Trump by neměl šanci...
Scholz je politicka mrtvola a jeho “opatrnost” se do dnesnich turbulentnich casu absolutne nehodi… Podobne je to v CR… Nejvetsim problemem Fialy je jeho neschopnost “trisknout” do stolu a vladu si srovnat… V CR vsak bude vysledkem opetovne vitezstvi radoby razantniho populistickeho mafiana, v Nemecku maji volici alespon tolik rozumu, ze neskoci na levna populisticka reseni…
Cele tohle je hrozna a odporna zalezitost… Je vrcholem, ze je nekdo ocenen za svoje absolutne nemoralni a nechutne chovani… Presne tyto “show” pak kazi moralku a hodnoty beznych lidi… Je s podivem, ze svoji ucast jsou ochotni na takovem projektu prislibit takovi, jakymi jsou treba p. Tuna… Jak mu pak ma clovek jako novinari verit kauzu madam pouhych 95% a dalsi… 🤮
Ma svoji logiku, ze rostou hybridy… To je totiz jedina relevantni cesta… malokdo si uvedomuje, ze dnes mame jednu dulezitejsi komoditu, nez jsou penize a tou je cas… zadny normalni clovek nema na benzince cas stravit hodinu nabijenim auta… jedinou rozumnou alternativou je dobijeni rekuperaci a kombinovany pohon, tedy hybrid… pokud chceme vrazet finance do vyroby elektricke energie, je nesmyslem to delat se zamerem dobijeni baterii, ale spise pro potreby vyroby syntetickych paliv, jejichz celkove emise pri samotne vyrobe a spotrebe jsou takrka nulove - je to kolecko, kdy pri vyrobe se emise spotrebovavaji a pri spotrebe vyrabeji… mimochodem se takto stane “ekologickym” jakekoliv vozidlo, treba 50 let stare… elektrofobie je nesmysl… az bude auto na jedno nabiti schopno za jakychkoliv teplot a podminek dojet 600 km a nabijeni z 0 na 100 bude trvat 2 - 3 minuty, pak je mozne srovnavat elektromobilitu se spalovacimi motory…
3 jsou proste moc, presto trochu se stestim nadherny vysledek, nelze cekat, ze se bude jen vyhravat, na to je svetova spicka velmi siroka a vyrovnana… Makule se dostava do formy podobne te pred dvema lety… Je treba se naucit, ze ve 2 polozkovem zavode je 1 chyba dobry, ve 4 polozkovem jsou 2 chyby dobry… cokoliv lepsiho je vynikajici, cokoliv horsiho je spatny… ta chyba v posledni polozce stala Makuli minimalne rozsirene podium, kdyby ubrala 2 chyby, vyhrala by… presne to byvalo kouzlo Gabriely Soukalove v jeji ere… 2 polozkove zavody strilela casto ciste a ty 4 polozkove s 1 chybou… Je treba, aby si Makule poskladala v hlave, ze si muze ke svemu celkovemu streleckemu casu pridat klidne 45 sekund a jeji bezecka vykonnost pri 4 polozce za 0 bude vzdy znamenat medailove umisteni… ze je natolik dobra… chapu ale, ze se to snadno rika, ale udelat to, je velmi obtizne… Kazdopadne dela velkou radost a hned se na zavody lepe kouka…
Bek je v jistém ohledu úplně mimo a nechápe, že na mateřské škole opravdu není na celý úvazek zaměstnaná účetní... Většinou je toto hrazené tzv. na fakturu z provozního rozpočtu... Že jsou softwarové firmy, které jsou natolik vyčurané, že si svůj software nechají platit 2x a to od mateřské školy a po druhé i od onoho účetního s tím, že účetní má pouze tzv. zprostředkovanou licenci a podniká na cizím majetku, je věc jiná...
Odkládat rozšiřování je nesmysl... Jediný účel, který to skrývá, je ten, aby si někdo zase později ještě víc napakoval kapsy... Už celá rekonstrukce D1 mezi Brnem a Prahou měla být od počátku prováděna na 3+3 pruhy, aby se za 10-15 let nemuselo rekonstruovat znovu... Celé to vede jen k tomu, že si na tom budou mastit kapsy další stavební firmy a další politici... Mimochodem, v době rekonstrukce D1 mezi Brnem a Prahou probíhala i dílčí rekonstrukce mezi Kývalkou a exitem 190... Opět mám dotaz... Proč se u toho rovnou nedostavěl onen 3.pruh v každém směru... Tento úsek již mohl být dávno v provedení 3+3, kdyby byla vůle... Problémy, které rozšiřování D1 mezi 194 a 196.km způsobilo, bylo především dáno tím, že se jedná o nejvytíženější úsek D1 u Brna - je to dálniční propojení D2 a D52... Až se stavba dokončí, bude akutně nutné ještě rozšířit nájezdy a sjezdy z D1 na D2 a D52 a následně hodně rychle pokračovat s rozšířením mezi 190 a 194 km, protože jinak celé rozšíření mezi 194 a 196 km způsobí na nerozšířeném úseku kolony tak jako tak... Po dokončení úseku VMO v Brně-Pisárkách se totiž stává průjezd přes tento úsek VMO prioritním v severojižním průjezdu Brnem... Mimochodem, dostavba D35 pomůže v intenzitě dopravy jen velmi mírně, řeší pouze průjezd od Prahy na Ostravu a do Polska, neřeší průjezd na Slovensko, do Rakouska apod... Naopak se ještě zvýší intenzita dopravy na Silnici Smrti mezi Svitavami a Brnem a následně na VMO, který do D1 ústí na 190 km...
Jeden cizi jazyk na zakladni skole staci, ale zak, ktery dokonci 9 trid zakladni skoly by tu Anglictinu nebo Nemcinu (vice voleb neni treba) mel opravdu umet tak, ze ji bude umet plynule hovorit… Tedy jeden jazyk, ale opravdu poradne… Bohuzel dnes ani maturanti z jazyka neumi ve vetsine se tim jazykem plynule domluvit… tohle je hruba systemova chyba…
Budova zajímavá, lokalita je to bohužel hrozná... Byty v tom domě budou drahé jak čert, už proto že bytů bude 80 a výstavba má stát přes 700 milionů... Tedy průměrná cena bytu, aby se dům vyplatil bez výdělku je 10 milionů, aby si developer vydělal, bude muset být průměrná cena bytu 12-15 milionů... V této lokalitě toto nikdo trochu s rozumem nedá ani náhodou...
Vysledkem bude jedno, Provoz D4 bude vyjma pokut ztratovy, takze soukromy provozovatel od mereni rychlosti brzy ustoupi, protoze pochopi, ze se mu to nevyplati… D4 je v teto podobe dalnici, ktera konci v poli, takze je temer k nicemu, D3 nenahradi… teprve az prodlouzeni pres Strakonice az na hranice s Nemeckem a nasledne pripojeni k Nemecke A3 vytvori prime a nezajizdkove spojeni Prahy a Mnichova, teprve pak bude mit D4 sve opodstatneni, ale to bude za dalsich 30 let, kdy provozovatelem bude stat…
Retezce to nedelaji vubec kvuli ekologii, ale kvuli sami sobe, nebot pak prodavaji na pultu na lede “uchlazeneho” ne zrovna cerstveho kapra za trojnasobek penez, nez cerstvy kapr z onoho stanku… tak jak kapra fakt nemusim, tenhle predrazeny hnus z retezce by mel byt opravdu zregulovan a kontrolovan COI… v zivote bych si tohle opravdu nekoupil…
10
Sledujících
0
Sleduje
10
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Za tohle by mel nest okamzitou zodpovednost sef svazu a rezignovat… Jinak to nebylo mozne si od jineho tymu pujcit vybavu a zkusit to? Nikoho by tim padem moc neohrozivaka, nebot zavodit na “cizim” materialu je spise jen pro ucast, nez o nejakem extra vysledku…