Pro autora románu, jen k zapojování návěsu. Ty "nůžky" na točně se jmenují kleštiny. Dokud tyto kleštiny se nezamknou kolem čepu návěsu, což je slyšet cvaknutím, tak v žádném případě nejde zasunout pojišťovací kolíček, který je na malém krátkém řetízku připoután k točně. Kolíček umístí ridič, který tím zkontroluje správné zapojení návěsu. Bez tohoto kolíčku zasunutého do dvou ok na točně se dá odjet taky, ale to neudělá ŘIDIČ, pako ano. Dál jsem se neobtěžoval to číst. Stačilo.
Pane Majurník, vždyť vy ani nevíte, o jakém vozidle píšete! Majitel a ti jeho pomatení kamarádi to vydávají za něco, co by asi rádi měli. Snad byste si měl ověřit, než něco napíšete a zveřejníte, cože to vlastně, je. Hráli si na německou armádu, ale stále to není ten opěvovaný a rádoby něm. Hakl.
Tento náš, český transportér, OT 810 , měl i na hladkém uježděném černém asfaltu na silnici v prudším kopci problémy se rozjet, pásy se prohrabávaly a následně se udržet na silnici.
A tady mistr to vezme na namrzlou, úzkou polní cestu. Soudný řidič by tam nejel, nebo alespoň vyhnal ty kamarády z vozu, aby ten kousek přešli pěšky a přejel to pouze sám.
Tu babu, jak v Praze nechala před nějakým rokem zbourat památkově chráněnou vilu, tu už pustili z lapáku nebo za to byla jen pokuta? Nebo se to vyřešilo nějakými hadříky pro paničky a milenky pražských radních, na které má dotyčná firmu? Nějaká Blanka, někde z těch zemí,kde se poslední dobou perou a podřezávají.
4
Sledujících
9
Sleduje
4
Sledujících
9
Sleduje
Od kdy je hnůj odpad?